Dat is een lange provinciale weg. Nergens even tweestrooks? Ik zet hem in zulke gevallen ook altijd maar gewoon lekker op de CC, zak dropjes en muziekje erbij en je ergernis verdwijnt vanzelf.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:23 schreef Descendent het volgende:
Ik heb zojuist zo'n 40km lang achter iemand gereden die 70 ging waar je 80 mocht. Geen mogelijkheid om ervoorbij te gaan (drukte).
Na 10km me te ergeren gedacht: f#@* it ook maar lekker. Raampje opengedraaid, radio iets harder gezet cc op 70 gezet en genoten van t mooie weer.
Lekker even knipperen met het grote lichtquote:Op zondag 15 juni 2014 18:54 schreef Pandaplint het volgende:
Niet goed functionerende verlichting. Hoeveel auto's er wel niet rondrijden met slecht afgestelde of niet goed werkende koplampen.
Stoere boi hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 00:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh en even mijn klacht voor vandaag
Vast al een miljard keer voorbij gekomen, mensen die niet weten wat dat stickje aan de linkerkant van je stuurkolom doet of hoe je hem uberhaupt moet bedienen
Ik reed door mijn dorp heen, ik wilde rechtdoor rijden en de auto aan de overkant van het kruispunt sloeg zo maar af
Dus ik op de rem en ben uitgestapt en heb even een woordenwisseling met deze beste meneer gehad
Wat is een goed gebaar voor "je koplamp doet t niet"?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:54 schreef Pandaplint het volgende:
Niet goed functionerende verlichting. Hoeveel auto's er wel niet rondrijden met slecht afgestelde of niet goed werkende koplampen.
Ik ben gestopt met gebaren, de ene helft heeft bij god geen idee wat je bedoeld en de andere helft boeit het geen reet.quote:Op maandag 16 juni 2014 07:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat is een goed gebaar voor "je koplamp doet t niet"?
Graag iets dat ik vanaf de scooter kan gebaren, want daar maak ik de meeste km's op.
9 van de 10 keer is dit overigens een auto van franse makelij. let daar maar eens op.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:54 schreef Pandaplint het volgende:
Ik probeer het nog wel eens, maar je krijgt inderdaad vaak nul op het rekest.quote:Op maandag 16 juni 2014 08:15 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met gebaren, de ene helft heeft bij god geen idee wat je bedoeld en de andere helft boeit het geen reet.
Snap ik ook niet zo goed. Ik toeter hooguit, maar heb echt geen zin om een beetje paternalistisch te gaan preken...quote:
Had er ook een keer een die niet reageerde op mijn seintjes, tot ik mijn middelvinger opstak, toen kreeg ik ineens een groot licht show.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:08 schreef starla het volgende:
[..]
Ik probeer het nog wel eens, maar je krijgt inderdaad vaak nul op het rekest.
Vraag me af of die lui wel weten waar de knop zit.
quote:Op maandag 16 juni 2014 09:20 schreef Daeron het volgende:
[..]
Had er ook een keer een die niet reageerde op mijn seintjes, tot ik mijn middelvinger opstak, toen kreeg ik ineens een groot licht show.
Behalve bij roofvogels en wandelende beesten (eenden, zwanen etc.) rij ik gewoon door. Zeker bij duiven, kauwen, eksters en alle andere hangjongeren onder de vogels. De kans dat je ze platrijdt is echter minimaal, kan me de laatste keer niet herinneren. Vaak timen ze echt perfect.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:32 schreef Doublepain het volgende:
Vogels![]()
Spelen die beesten een spelletje ofzo?
Lampje vervangen is best lastig op een moderne auto, voor velen. Ff langs de garage rijden ervoor helaas ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 07:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat is een goed gebaar voor "je koplamp doet t niet"?
Graag iets dat ik vanaf de scooter kan gebaren, want daar maak ik de meeste km's op.
Volgens mij is dat ook zwaar overdreven. Bij de meeste moderne auto's is het wel te doen. Ok, niet makkelijk. Maar dat je de hele auto moet demonteren lijkt me onzin.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:45 schreef Fer het volgende:
[..]
Lampje vervangen is best lastig op een moderne auto, voor velen. Ff langs de garage rijden ervoor helaas ook.
Daarom ben ik vrij zuinig met dimlicht, dan halen ze meestal de leasetermijn zonder stukgaan.
Zijn in de meeste gevallen ook oude mensen of vrouwen.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:51 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik heb de volgende stelling en ik wil graag dat jullie kijken of dit klopt :p
Het zijn in de meeste gevallen grijze auto's die zonder licht rijden overdag.
Ik denk namelijk dat dit echt zo is :p en die auto's zijn al grijs dus ze vallen al niet zo op, gaan ze ook nog zonder licht rijden..
Let er maar eens op, ben benieuwd of het anderen ook opvalt
Ik denk dat het komt omdat de meeste auto's grijs zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 13:51 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik denk namelijk dat dit echt zo is :p en die auto's zijn al grijs dus ze vallen al niet zo op, gaan ze ook nog zonder licht rijden..
Lease-auto's zijn doorgaans grijs (of één of andere priemiejum grijstintquote:Op maandag 16 juni 2014 13:51 schreef ErkendFokker het volgende:
In regen of grijs weer zal een grijze auto toch minder opvallen, zeker als hij zonder licht rijdt.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:04 schreef Fer het volgende:
Enige wat meer aandacht op de weg vraagt zijn fietsers en donker geklede voetgangers, als je een complete auto over het hoofd ziet omdat er geen lampen op zitten heb je poep in je ogen.
Licht overdag zou ik liever beperken tot brommers en motorfietsen. En voor auto's pas opecht donkere n-weggetjes tussen de bomen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |