En dan te bedenken dat hij Nadal een paar weken geleden zoek stond te spelen.Dit is echt he-le-maal niks.quote:
Wat zei hij dan? Dat het nu keihard gaat ofzo?quote:
Djokovic had vorig jaar al van Nadal moeten winnen, maar toen liep hij tegen het net aanquote:Op maandag 26 mei 2014 13:57 schreef Replicat het volgende:
Mijn geld staat (tegen beter weten in) op Novak dit jaar.
Als hij net zo speelt tegen (indien weer Nadal) als in de Monte Carlo finale wordt dat een pracht partij met een nieuwe winnaar
'De muziek staat ook uit op de court van Robin Haase. En dat is maar goed ook.'quote:Op maandag 26 mei 2014 13:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? Dat het nu keihard gaat ofzo?
Vuistje van Kei.Na een mooie backhandwinner.
![]()
Djokovic die net zo speelt als Federer of Wawrinkaquote:Op maandag 26 mei 2014 13:57 schreef Replicat het volgende:
Mijn geld staat (tegen beter weten in) op Novak dit jaar.
Als hij net zo speelt tegen (indien weer Nadal) als in de Monte Carlo finale wordt dat een pracht partij met een nieuwe winnaar
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:58 schreef superniger het volgende:
[..]
'De muziek staat ook uit op de court van Robin Haase. En dat is maar goed ook.'
Ja idd, en reageerde hij af op de umpire, weg concentratiequote:Op maandag 26 mei 2014 13:57 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Djokovic had vorig jaar al van Nadal moeten winnen, maar toen liep hij tegen het net aan
Errr.. Hoe bedoel je? Djokovic heeft een Double-Handed BH, Waw en Fed Single...quote:Op maandag 26 mei 2014 13:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Djokovic die net zo speelt als Federer of Wawrinka
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:59 schreef Replicat het volgende:
[..]
Ja idd, en reageerde hij af op de umpire, weg concentratie
Dat vingertje van Nadal toen ...
Bedankt.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:58 schreef superniger het volgende:
[..]
'De muziek staat ook uit op de court van Robin Haase. En dat is maar goed ook.'
Ja godverdomme, nog steeds traumaquote:Op maandag 26 mei 2014 13:59 schreef Replicat het volgende:
[..]
Ja idd, en reageerde hij af op de umpire, weg concentratie
Dat vingertje van Nadal toen ...
Ik vermoed dat hij dat ook op de lagere school deed.quote:
Ik van die gemiste backhandpassing in de AO-finale 2012 op *4-2 30-15 in de vijfde set.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |