SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en hoeveel ervaringen heb je met medion?
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb er nu twee in de naaste familie die er een hebben. Enkel maar problemen ermee.
quote:
dag weepeequote:Op maandag 26 mei 2014 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
teringlijer
maar moet toch weg dus doei
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
teringlijer
maar moet toch weg dus doei
Ja gaat wel goedquote:Op maandag 26 mei 2014 13:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Amahet gaat, bagger geslapen vannacht en het is druk aan de lijn
veel klanten. En daar?
WP kan het wetenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoor van veel mensen dat het een mooie stad is.
Prachtige stad. Ik vind het mooier dan Parijsquote:Op maandag 26 mei 2014 13:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoor van veel mensen dat het een mooie stad is.
Ik vlieg voor het eerst alleen naar Venetië daar zie ik mijn zus en haar man. Mijn zus woont in Australië heb haar ongeveer 9/10 maanden niet gezien. En dan met hun verder reizen.quote:
Ik ben te onbekend met talkshows, dus hier ga ik weer niet overquote:Op maandag 26 mei 2014 13:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over. Maar Seth Rogen bij talkshows is geweldig.
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vlieg voor het eerst alleen naar Venetië daar zie ik mijn zus en haar man. Mijn zus woont in Australië heb haar ongeveer 9/10 maanden niet gezien. En dan met hun verder reizen.
Je komt die stukjes tegen he, Het is niet dat ik ze kijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben te onbekend met talkshows, dus hier ga ik weer niet over
Ah tof manquote:Op maandag 26 mei 2014 13:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vlieg voor het eerst alleen naar Venetië daar zie ik mijn zus en haar man. Mijn zus woont in Australië heb haar ongeveer 9/10 maanden niet gezien. En dan met hun verder reizen.
Parijs trekt mij sowieso niet echt eigenlijk. Nice heb ik dus goed uitgezocht.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prachtige stad. Ik vind het mooier dan ParijsZelfs bij -12
Dat klinkt nu al als een topvakantie.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja sowieso ze gaat naar Sydney verhuizen. Ik ben aan het sparen.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou echt sparen voor een retourtje Australië. Crashen kan bij je zus wel toch?
Ah zo.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je komt die stukjes tegen he, Het is niet dat ik ze kijk.
Dat heb je zeker. Je kan er heerlijk rondslenteren.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Parijs trekt mij sowieso niet echt eigenlijk. Nice heb ik dus goed uitgezocht.
*jaloers*quote:Op maandag 26 mei 2014 13:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja sowieso ze gaat naar Sydney verhuizen. Ik ben aan het sparen.
Mijn zus en haar man zijn door Europa aan het rond reizen. Dus ik dacht dan kies ik een paar landen uit waar hun ook naar toe gaanquote:Op maandag 26 mei 2014 13:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah zo.
[..]
Dat heb je zeker. Je kan er heerlijk rondslenteren.
Zekers.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:27 schreef Ro-ald het volgende:
Over mooie steden gesproken. Brugge is ook een hele mooie stad.
Verstandig, verstandig.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn zus en haar man zijn door Europa aan het rond reizen. Dus ik dacht dan kies ik een paar landen uit waar hun ook naar toe gaan
Ja 25 juni gaan ze zeg maar hertrouwen in een cafè omdat wij niet bij de bruilloft konden zijn. En ze komen ook kijken naar mijn woning. Ik ga 8 juni tot 19 juni met ze reizenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verstandig, verstandig.Hoe lang ga je met ze reizen? Komen ze nog naar Nederland/jouw huis ook?
Ik doe bijna niks anders meer tegenwoordigquote:Op maandag 26 mei 2014 13:34 schreef Ro-ald het volgende:
Eerste keer trouwens volgens mij dat ik kleding op het internet heb besteld.
Ik vind het makkelijker om kleding te kopen in een winkel. Shirt is eindelijk binnen trouwensquote:Op maandag 26 mei 2014 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe bijna niks anders meer tegenwoordigHoewel ik mezelf er van de week of volgende week nog wel even toe wil zetten om weer eens een echte kledingwinkel te bekijken
Ik bedenk vaak 's nachts ofzo dat ik nieuwe kleding wilquote:Op maandag 26 mei 2014 14:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vind het makkelijker om kleding te kopen in een winkel. Shirt is eindelijk binnen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |