Dat ze die man maar een spuitje geven.quote:Japanse meidengroep aangevallen met zaag
Een tot waanzin gedreven fan van de in eigen land razend populaire Japanse meidengroep AKB48 heeft twee leden van de popact aangevallen met een zaag. Dat gebeurde gisteren toen de 19-jarige Rina Kawaei en de 18-jarige Anna Iriyama in de stad Takizawa een ontmoeting hadden met fans.
De man sprong naar voren en bewerkte de danseressen met de zaag, meldde het Japanse persbureau Kyodo. De popsterren liepen verwondingen op aan hoofd en handen. Een mannelijke medewerker van de popgroep raakte ook gewond aan zijn hand.
De twee AKB48-leden zijn geopereerd en maken het redelijk. Een werkloze 24-jarige man is gearresteerd. Hij wordt verdacht van poging tot moord.
Schok in heel Azi
De aanval was groot nieuws in Japan. AKB48 is erg populair in Japan, maar ook in andere Aziatische landen. Er zijn zelfs 'zustergroepen' opgericht. Zo heeft de Indonesische hoofdstad Jakarta JKT48.De meidengroep is niet alleen 'groot' in populariteit, maar ook in omvang.
AKB48 heeft tientallen leden, een omzet van enkele honderden miljoenen dollars en heeft sinds de oprichting in 2005 tientallen miljoenen platen verkocht. In Tokio heeft de groep zelfs een eigen theater.
Bron: AD
of een zaag:quote:Op maandag 26 mei 2014 11:29 schreef DonJames het volgende:
Met een zaag:
[ afbeelding ]
Of een zaag:
[ afbeelding ]
?
Eigenlijk een emmerwielgraafmachine in correct Nederlands.....quote:Op maandag 26 mei 2014 12:03 schreef barthol het volgende:
[..]
Dat is geen zaag maar een "schaufelradbagger"
Die machine heeft vastquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:37 schreef speknek het volgende:
De dames:
Anna Iriyama
[ afbeelding ]
Rina Kawaei
[ afbeelding ]
Dat leek me wel nuttig voor de eh beeldvorming zeg maar.
De dames:
Anna Iriyama
[ afbeelding ]
Rina Kawaei
[ afbeelding ]
Met die laatste het nog redelijk maken als slachtoffer zou best wonderlijk zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:29 schreef DonJames het volgende:
Met een zaag:
[ afbeelding ]
Of een zaag:
[ afbeelding ]
?
Zeer nuttig, zeer nuttig. Ik ben alleen bang dat mijn beeld (gelijk hun buste) nog niet genoeg gevormd is. Ik zal nader onderzoek moeten doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:37 schreef speknek het volgende:
De dames:
Anna Iriyama
[ afbeelding ]
Rina Kawaei
[ afbeelding ]
Dat staat in de OP. Al kan het je vergeven worden dat je die niet gelezen hebt maar direct bent doorgescrolled naar de foto's.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:28 schreef probeer het volgende:
Geen idee hoe oud die dames zijn .. maar het ziet er toch uit als enorm minderjarig, kinderlijk bijna, of niet dan?
OT: Balen voor ze.
Ik zie het inderdaad .. Maar nu moet ik wel eerlijk bekennen dat die fotos me echt helemaal niets doen. Integendeel zelfs, ik vind het een beetje eng als volwassen vrouwen op jonge tienermeisjes lijken.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:33 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat staat in de OP. Al kan het je vergeven worden dat je die niet gelezen hebt maar direct bent doorgescrolled naar de foto's.
Alle Japanners zien er minderjarig uit.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:28 schreef probeer het volgende:
Geen idee hoe oud die dames zijn .. maar het ziet er toch uit als enorm minderjarig, kinderlijk bijna, of niet dan?
OT: Balen voor ze.
In mijn ogen vaak wel ja. Maar is het niet ook zo dat het in die streken wel erg populair is om vrouwen / meisjes neer te zetten als sensuele kinderen, want dat verkoopt beter?quote:
Bovenste.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:37 schreef speknek het volgende:
De dames:
Anna Iriyama
[ afbeelding ]
Rina Kawaei
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Japan wordt daar in elk geval wat minder spastisch over gedaan, dat klopt.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:40 schreef probeer het volgende:
[..]
In mijn ogen vaak wel ja. Maar is het niet ook zo dat het in die streken wel erg populair is om vrouwen / meisjes neer te zetten als sensuele kinderen, want dat verkoopt beter?
Maw, heeft japan een soort van pedo-cultuur als het aankomt op dit soort dingen?
Het blijven natuurlijk wel vrouwen met duidelijke kenmerken, dus pedofiel zou ik het niet noemen. Vooral de gezichten moeten er kennelijk zo jong mogelijk uitzien.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:40 schreef probeer het volgende:
[..]
In mijn ogen vaak wel ja. Maar is het niet ook zo dat het in die streken wel erg populair is om vrouwen / meisjes neer te zetten als sensuele kinderen, want dat verkoopt beter?
Maw, heeft japan een soort van pedo-cultuur als het aankomt op dit soort dingen?
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vrouwen daar hebben het geluk niet zo snel rimpels te krijgen, en hebben vaak weinig tot geen borsten, dan zien ze er al snel jonger uit dan ze zijn.
Maar na de 45 worden ook zij snel oud.
De dames:
Anna Iriyama
[ afbeelding ]
Rina Kawaei
[ afbeelding ]
Tsja, dat kan. Verder geen klachten in de slaapkamer? Anders moet je even langs je huisarts, kunnen ze best veel mee doen tegenwoordig.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:11 schreef probeer het volgende:
Ok, duidelijk
En het is ook niet dat ik het wil veroordelen of zo (al hing ik er daarstraks wel een waardeoordeel aan, mybad) maar het was inderdaad iets wat me altijd al opviel, kinderlijke gezichten op vrouwelijke lichamen. Bij mij roept zo'n foto dan ook eerder iets op als 'wat een schattig meisje' dan iets seksueels.
Veel van die groepen als bovenstaande (Japanese Idol heeft dat) hebben leeftijdsgrenzen voor hun leden. En vaak zijn die grenzen eerder laag...quote:Op maandag 26 mei 2014 13:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Dank voor de bezorgdheid, maar ik presteer prima op/in/met/onder/adhv vrouwen die er ook daadwerkelijk uitzien als vrouw en qua gezicht niet lijken op een 9-jarig meisjequote:Op maandag 26 mei 2014 14:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja, dat kan. Verder geen klachten in de slaapkamer? Anders moet je even langs je huisarts, kunnen ze best veel mee doen tegenwoordig.
Stukje gelezen .. Het komt er dus gewoon op neer dat die lui geilen op onschuld en schattigheid. Moeten ze zelf weten, maar dat is echt helemaal niets voor mij.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Veel van die groepen als bovenstaande (Japanese Idol heeft dat) hebben leeftijdsgrenzen voor hun leden. En vaak zijn die grenzen eerder laag...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |