Sorry. Dat je verder bent dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die was best leukMaar ik ben nu heul braaf en burgerlullerig in een relatie en zo. Q zou het "verder" noemen
Het is gewoon jouw schuld!quote:
Stom!quote:
Nou, nu ben ik verbaasd enzoquote:
quote:
Nee, maar een vrije vrijdag gaat er wel in aangezien ik donderdag en zaterdag ook vrij benquote:
Euh.,.............quote:
Als ik jou was zou ik vrijdag gewoon gaan werken, wat denken ze wel niet?quote:
Kutstreek.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Collega kan het werk niet aan, aangezien het gewoon meer is dan de 40 uur die hij betaald krijgt. Ook buiten werktijd, savonds en in het weekend moet ie aan de slag. En hij heeft nu zoiets van dat doe ik niet meer.
Dus nu gaan ze hem vervangen. Hoop dat ze iemand vinden die z'n leven wel wil opgeven voor het werk
Dat zal ze leren!quote:Op maandag 26 mei 2014 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik vrijdag gewoon gaan werken, wat denken ze wel niet?
Ik zou zeggen dat het verstandiger is iemand bij te nemen, een goedkope kracht bv. Behouden ze zijn kennis ook. Maarja zo werkt het niet blijkbaar.quote:
Vervangen? Dat is goedkoper dan gewoon overuren betalen natuurlijkquote:Op maandag 26 mei 2014 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Collega kan het werk niet aan, aangezien het gewoon meer is dan de 40 uur die hij betaald krijgt. Ook buiten werktijd, savonds en in het weekend moet ie aan de slag. En hij heeft nu zoiets van dat doe ik niet meer.
Dus nu gaan ze hem vervangen. Hoop dat ze iemand vinden die z'n leven wel wil opgeven voor het werk
Fijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Al betalen ze de overuren, hij heeft er geen zin meer in, want het breekt hem fysiek en mentaal langzaam natuurlijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:54 schreef Barbusse het volgende:
Vervangen? Dat is goedkoper dan gewoon overuren betalen natuurlijk
Als je het altijd blijft opvangen zal er nooit iemand bijkomen, want " het werkt toch goed zo "quote:Op maandag 26 mei 2014 13:55 schreef Q. het volgende:
Fijn.Zou ik ook niet doen, ze zoeken het maar uit. Hier ligt ook werk voor 24 uur per dag maar dat ga ik echt niet doen, verdom het om structureel over te werken omdat ze zonodig willen bezuinigen op personeel.
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het altijd blijft opvangen zal er nooit iemand bijkomen, want " het werkt toch goed zo "
Zekers. Erg tevreden over.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Is Hi nog een goede telefoonprovider tegenwoordig?
Bij ons gebruiken ze de term 'er valt toch niets om?'. Lekker, als continuiteit je primaire taak is.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het altijd blijft opvangen zal er nooit iemand bijkomen, want " het werkt toch goed zo "
Dat is t van ieder bedrijf neem ik aan hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij ons gebruiken ze de term 'er valt toch niets om?'. Lekker, als continuiteit je primaire taak is.
Iig 5 triljard keer beter dan T-Mobile wat ik ook heb gehad.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ze zelf ook wel tijdje gehad, maar dat is alweer even geleden
De prijs?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:50 schreef Cue_ het volgende:
Kan iemand mij het verschil vertellen tussen abonnement A, B en C
http://www.smartphoneshop(...)tion=24#abonnementen
Ik ben ook wel tevreden met Vodafonequote:Op maandag 26 mei 2014 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Iig 5 triljard keer beter dan T-Mobile wat ik ook heb gehad.
Maar wat krijg je voor die prijs?quote:
Dat sowieso, maar ik ben momenteel Vodafone en daar ook wel tevreden overquote:Op maandag 26 mei 2014 14:59 schreef Q. het volgende:
Vodafone schijnt op sommige plekken nogal slecht bereik te hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik ben momenteel Vodafone en daar ook wel tevreden over![]()
Qua prijs maakt het niet veel uit met hi, dacht van wel, maar abo prijs is lager, dus dat dekt de mobiel kosten weer
In schubbekutteveen bedoel jequote:Op maandag 26 mei 2014 15:10 schreef Q. het volgende:
Vodafone schijnt op sommige plekken nogal slecht bereik te hebben.
"Er valt toch niets om?"quote:Op maandag 26 mei 2014 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij ons gebruiken ze de term 'er valt toch niets om?'. Lekker, als continuiteit je primaire taak is.
T-Mobilequote:Op maandag 26 mei 2014 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Beetje jammer dat de woonkamer nu een zwembad is.
Wat?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Beetje jammer dat de woonkamer nu een zwembad is.
De wind stond op de kant van de woonkamer. Balkondeur stond open om de boel te laten luchten. Ik zit aan de achterkant en heb daar niet door dat het zeikt van de regenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |