quote:Vanochtend kreeg ik de kans om even een blik te werpen en door de twijfels die ik had, deed ik dit ook.
Domme kutquote:Op maandag 26 mei 2014 00:48 schreef Sweetylicious het volgende:
zelf zou ik boos worden als hij achter mijn rug om mijn telefoon zou checken..
Het verschil is dat ik niet geheimzinnig doe, als ik een bericht krijg, check ik het waar hij bij is en in principe zelfs mee kan lezen.quote:
Dit dus.quote:
Fixedquote:Op maandag 26 mei 2014 01:09 schreef Av- het volgende:
Dit kun je nog maar op één manier goedmaken. Op je knietjes, sabbelen, goed diep en slikken.
Ja indd.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:06 schreef Geralt het volgende:
Ja en? Ik word ook wel eens gebeld dat ik geen zin heb om op te nemen of krijg berichten dat ik denk ik kijk straks wel want het boeit me eerlijk gezegd geen kut wie nu weer wat voor onzin dan ook stuurt.
Of niet als ik daar geen zin in hebquote:
Zet je wel heel snel vraagtekens dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:05 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik niet geheimzinnig doe, als ik een bericht krijg, check ik het waar hij bij is en in principe zelfs mee kan lezen.
Hij staarde naar het nummer dat op het scherm verscheen en toen ik zei: 'neem op dan', zei hij dus 'nee, geen zin'.. en er kwamen hoorbaar berichten binnen, maar die bekeek hij ook niet.. Hij zorgde er dus zelf voor dat ik vraagtekens kreeg..
Je doet geheimzinnig als je je telefoon niet opneemt en je berichtjes niet gelijk leest?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:05 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik niet geheimzinnig doe, als ik een bericht krijg, check ik het waar hij bij is en in principe zelfs mee kan lezen.
Hij staarde naar het nummer dat op het scherm verscheen en toen ik zei: 'neem op dan', zei hij dus 'nee, geen zin'.. en er kwamen hoorbaar berichten binnen, maar die bekeek hij ook niet.. Hij zorgde er dus zelf voor dat ik vraagtekens kreeg..
Niet iedereen is verslaafd aan een beeldschermpje en de drang gelijk alles te moeten beantwoordenquote:Op maandag 26 mei 2014 01:05 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
miss vond hij het niet netjes omdat jij bij hem was?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:05 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 07:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
Niet iedereen is verslaafd aan een beeldschermpje en de drang gelijk alles te moeten beantwoorden
Heb ik zo'n hekel aan ben je met iemand aan het praten, komt er een berichtje binnen, gelijk de telefoon erbij en kijken wie het is. Erg gezellig....
Dat dus.quote:Op maandag 26 mei 2014 07:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
miss vond hij het niet netjes omdat jij bij hem was?
Ja je bent te ver gegaan. Normaal zou ik zeggen, laat het gaan en doe het niet meer. Zij het niet zo dat jij ten eerste kennelijk iemand gauw niet vertrouwd, het rechtvaardigt voor jezelf het eerste moment dat je kan spieken maar het andersom vreselijk zou vinden als hij het bij jou zou doen. Ik snap ook echt dat veel mensen zeggen nooit meer doen, maar laten we heel eerlijk zijn als je nu al zo reageert, dit ga je niet nooit meer doen. Zeker als dit geen gevolgen heeft. Het wanttrouwende zit duidelijk in je.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:48 schreef Sweetylicious het volgende:
Vanochtend kreeg ik de kans om even een blik te werpen en door de twijfels die ik had, deed ik dit ook.
zelf zou ik boos worden als hij achter mijn rug om mijn telefoon zou checken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |