quote:Vanochtend kreeg ik de kans om even een blik te werpen en door de twijfels die ik had, deed ik dit ook.
Domme kutquote:Op maandag 26 mei 2014 00:48 schreef Sweetylicious het volgende:
zelf zou ik boos worden als hij achter mijn rug om mijn telefoon zou checken..
Het verschil is dat ik niet geheimzinnig doe, als ik een bericht krijg, check ik het waar hij bij is en in principe zelfs mee kan lezen.quote:
Dit dus.quote:
Fixedquote:Op maandag 26 mei 2014 01:09 schreef Av- het volgende:
Dit kun je nog maar op één manier goedmaken. Op je knietjes, sabbelen, goed diep en slikken.
Ja indd.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:06 schreef Geralt het volgende:
Ja en? Ik word ook wel eens gebeld dat ik geen zin heb om op te nemen of krijg berichten dat ik denk ik kijk straks wel want het boeit me eerlijk gezegd geen kut wie nu weer wat voor onzin dan ook stuurt.
Of niet als ik daar geen zin in hebquote:
Zet je wel heel snel vraagtekens dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:05 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik niet geheimzinnig doe, als ik een bericht krijg, check ik het waar hij bij is en in principe zelfs mee kan lezen.
Hij staarde naar het nummer dat op het scherm verscheen en toen ik zei: 'neem op dan', zei hij dus 'nee, geen zin'.. en er kwamen hoorbaar berichten binnen, maar die bekeek hij ook niet.. Hij zorgde er dus zelf voor dat ik vraagtekens kreeg..
Je doet geheimzinnig als je je telefoon niet opneemt en je berichtjes niet gelijk leest?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:05 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik niet geheimzinnig doe, als ik een bericht krijg, check ik het waar hij bij is en in principe zelfs mee kan lezen.
Hij staarde naar het nummer dat op het scherm verscheen en toen ik zei: 'neem op dan', zei hij dus 'nee, geen zin'.. en er kwamen hoorbaar berichten binnen, maar die bekeek hij ook niet.. Hij zorgde er dus zelf voor dat ik vraagtekens kreeg..
Niet iedereen is verslaafd aan een beeldschermpje en de drang gelijk alles te moeten beantwoordenquote:Op maandag 26 mei 2014 01:05 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
miss vond hij het niet netjes omdat jij bij hem was?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:05 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 07:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
Niet iedereen is verslaafd aan een beeldschermpje en de drang gelijk alles te moeten beantwoorden
Heb ik zo'n hekel aan ben je met iemand aan het praten, komt er een berichtje binnen, gelijk de telefoon erbij en kijken wie het is. Erg gezellig....
Dat dus.quote:Op maandag 26 mei 2014 07:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
miss vond hij het niet netjes omdat jij bij hem was?
Ja je bent te ver gegaan. Normaal zou ik zeggen, laat het gaan en doe het niet meer. Zij het niet zo dat jij ten eerste kennelijk iemand gauw niet vertrouwd, het rechtvaardigt voor jezelf het eerste moment dat je kan spieken maar het andersom vreselijk zou vinden als hij het bij jou zou doen. Ik snap ook echt dat veel mensen zeggen nooit meer doen, maar laten we heel eerlijk zijn als je nu al zo reageert, dit ga je niet nooit meer doen. Zeker als dit geen gevolgen heeft. Het wanttrouwende zit duidelijk in je.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:48 schreef Sweetylicious het volgende:
Vanochtend kreeg ik de kans om even een blik te werpen en door de twijfels die ik had, deed ik dit ook.
zelf zou ik boos worden als hij achter mijn rug om mijn telefoon zou checken..
Ik werd achterdochtig omdat zijn mobieltje steeds afging, maar hij hier geen aandacht aan besteedde.. Ik wilde zeker weten dat hij geen rare dingen deed..quote:Op maandag 26 mei 2014 06:58 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je doet geheimzinnig als je je telefoon niet opneemt en je berichtjes niet gelijk leest?
Die berichten zijn niet voor jou dus weet ook niet waarom je zou willen lezen.
Wat voor rare dingen? Ben jij zo'n slaaf van je mobiel dat je altijd ongeacht wat opneemt?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:49 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Ik werd achterdochtig omdat zijn mobieltje steeds afging, maar hij hier geen aandacht aan besteedde.. Ik wilde zeker weten dat hij geen rare dingen deed..
Nu weet ik het in ieder geval, maar ja wel met een beetje schuldgevoelens
Wees eens eerlijk: wat had je gehoopt te zien tijdens de controle?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:49 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Ik werd achterdochtig omdat zijn mobieltje steeds afging, maar hij hier geen aandacht aan besteedde.. Ik wilde zeker weten dat hij geen rare dingen deed..
Jij kijkt altijd gelijk? Ook als je met je vriend of vriendinnen bent?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:49 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Is wel goed nu ik weet dat het zijn vrienden/ zusje is, van wie hij een berichtje krijgt, maar als je dat nog niet zeker weet, vraag je je af waarom hij niet zijn mobiel checkt als ik erbij benquote:Op maandag 26 mei 2014 08:38 schreef Cue_ het volgende:
Hebben we eindelijk eens iemand die niet gelijkzn telefoon checked als ie met zn meisje is... Is t weer niet goed
Het zal wel een generatiedingetje zijn dat ik dit niet begrijp
Je kan het hem toch ook gewoon vragen?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:52 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Is wel goed nu ik weet dat het zijn vrienden/ zusje is, van wie hij een berichtje krijgt, maar als je dat nog niet zeker weet, vraag je je af waarom hij niet zijn mobiel checkt als ik erbij ben
Jij bent een slaaf van je telefoon? Het lijkt mij juist heel gezond dat hij niet gelijk kijkt.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:49 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Vertrouwen doe ik hem nu wel meer inderdaad, hij kwam goed door de eerste testquote:Op maandag 26 mei 2014 08:46 schreef Re het volgende:
false flag natuurlijk...
maar serieus, 't is begrijpelijk in een prille relatie maar zo te zien was het dus geheel onterecht, niet meer doen en heb wat meer vertrouwen in je vriend
wtfquote:Op maandag 26 mei 2014 10:52 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
vraag je je af waarom hij niet zijn mobiel checkt als ik erbij ben
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:53 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
hij kwam goed door de eerste test
Kansloosquote:Op maandag 26 mei 2014 10:52 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Is wel goed nu ik weet dat het zijn vrienden/ zusje is, van wie hij een berichtje krijgt, maar als je dat nog niet zeker weet, vraag je je af waarom hij niet zijn mobiel checkt als ik erbij ben
Ik ga het inderdaad niet meer doen, waren de twijfels die het mij lieten doen, maar voortaan vertrouw ik erop dat hij geen rare dingen doet..quote:Op maandag 26 mei 2014 09:51 schreef Manisha het volgende:
Ik heb al zo vaak gehad dat ik belletjes en berichtjes ontvang die ik dan niet bekijk. Het maakt mij dan niet uit of ik allen ben of in gezelschap, als ik geen zin heb in contact, dan heb ik geen zin. Die onzin bekijk/beantwoord ik wel weer als die zin er wel is.
Niet meer controleren dus. Als je dat blijft doen, wordt het een obsessie en is de relatie gedoemd te mislukken.
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:54 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Je moet elkaar ook de vrijheid gunnen en ik zou het nooit accepteren als hij mijn mobieltje stiekem zou bekijken..
Wtf.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:54 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
ik zou het nooit accepteren als hij mijn mobieltje stiekem zou bekijken..
Bij elke twijfel ga je hem nu testen? Twijfel bv hoe die met andere meiden omgaat als ie uitgaat bv?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:54 schreef Sweetylicious het volgende:
Ik ga het inderdaad niet meer doen, waren de twijfels die het mij lieten doen, maar voortaan vertrouw ik erop dat hij geen rare dingen doet..
Je moet elkaar ook de vrijheid gunnen en ik zou het nooit accepteren als hij mijn mobieltje stiekem zou bekijken..
Je bedoeld; hij moet jou je vrijheid gunnen en jij laat hem in de waan dat ie vrijheid heeftquote:Op maandag 26 mei 2014 10:54 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Ik ga het inderdaad niet meer doen, waren de twijfels die het mij lieten doen, maar voortaan vertrouw ik erop dat hij geen rare dingen doet..
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:05 schreef Sweetylicious het volgende:
Hij zorgde er dus zelf voor dat ik vraagtekens kreeg..
Dat was het waarschijnlijk inderdaad..quote:Op maandag 26 mei 2014 09:53 schreef Tyron het volgende:
misschien had hij geen zin om op te nemen omdat hij samen met jou was??
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk: wat had je gehoopt te zien tijdens de controle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |