Ik ben ietwat verliefd op Falkenbach. Alle albums in mijn bezit.quote:
Que? vertelquote:Op maandag 26 mei 2014 12:41 schreef Fok-it het volgende:
Al die tokkies die een heksenjacht hadden op die pedo die toen bij P&W waren kwamen ook uit Almelo toch?
Wat een uitschot was dat zeg
Kan mij die taal wat schelen. Twente is gewoon qua sfeer toch een stuk leuker dan Friesland. In Friesland is de hoofdstad nog een dorp.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Fries is tenminste een eigen taal/cultuur. Twents is gewoon een grove verkrachting van de Nederlandse taal. Woorden omdraaien, inslikken etc. etc.
Verder zijn het gewoon beide boeren.
Ken maar een handjevol nummers van Falkenbach. Maar die zijn wel tofquote:Op maandag 26 mei 2014 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ietwat verliefd op Falkenbach. Alle albums in mijn bezit.
Ik ga dit zinnetje ook voortaan gebruiken als ik de/het/die/dat fout doequote:Op maandag 26 mei 2014 12:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Que? Ben een software engineer. Ik heb mijn eigen taaltje
Sorry maar Enschede is ook !niet bepaald een metropoolquote:Op maandag 26 mei 2014 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan mij die taal wat schelen. Twente is gewoon qua sfeer toch een stuk leuker dan Friesland. In Friesland is de hoofdstad nog een dorp.
Laat hem lekker weg, ik ben er tochquote:
gebrekkig nederlands noemen ze dat taaltjequote:Op maandag 26 mei 2014 12:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga dit zinnetje ook voortaan gebruiken als ik de/het/die/dat fout doe
Dus de sfeer is er minder omdat de hoofdstad kleiner is?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan mij die taal wat schelen. Twente is gewoon qua sfeer toch een stuk leuker dan Friesland. In Friesland is de hoofdstad nog een dorp.
Prima stadje hoor. Veel beter dan Leeuwardenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry maar Enschede is ook !niet bepaald een metropool
Nee, maar wel een stuk sfeervoller dan Leeuwarden. Mijn god, kreeg een depressie toen ik daar was.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry maar Enschede is ook !niet bepaald een metropool
Ik kan er weinig aan doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
gebrekkig nederlands noemen ze dat taaltje
Sekslijnquote:
Dat klopt. Was er laatst.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Prima stadje hoor. Veel beter dan Leeuwarden
Onder andere. De rest is alleen weiland in Friesland.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus de sfeer is er minder omdat de hoofdstad kleiner is?
Oké. Tot zover mijn Friesland verdedigen overigens. Wat kan mij die provincie schelen
Dat mag!quote:Op maandag 26 mei 2014 12:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga dit zinnetje ook voortaan gebruiken als ik de/het/die/dat fout doe
Was een pedofiel die ze daar lieten wonen, gelijk demonstraties, dat tuigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |