Ik ga Arkona in Dokkum zienquote:Op maandag 26 mei 2014 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ben nu wat meer in de stemming voor wat andere muziek, dus de folkmetal gaat weer op
quote:
oh ik dacht je hebt bijna chimi te pakkenquote:
chimiquote:Op maandag 26 mei 2014 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh ik dacht je hebt bijna chimi te pakken
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Aldus de man uit Almelo/Twente
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Noem eens een zin dat je altijd moet herhalenquote:
quote:
Die*quote:Op maandag 26 mei 2014 12:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Noem eens een zin dat je altijd moet herhalen!?
Colaaaaquote:
Wat is uw postcode?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Noem eens een zin dat je altijd moet herhalen!?
Que? Ben een software engineer. Ik heb mijn eigen taaltjequote:
Nee. Fries is tenminste een eigen taal/cultuur. Twents is gewoon een grove verkrachting van de Nederlandse taal. Woorden omdraaien, inslikken etc. etc.quote:
Mijn haat jegens Friesland is groots.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik spreek 100% Nederlands, dus dat scheelt al. Heb ook een hekel aan Twents dialectquote:Op maandag 26 mei 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Fries is tenminste een eigen taal/cultuur. Twents is gewoon een grove verkrachting van de Nederlandse taal. Woorden omdraaien, inslikken etc. etc.
Verder zijn het gewoon beide boeren.
Boeren, niet te stoppenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Fries is tenminste een eigen taal/cultuur. Twents is gewoon een grove verkrachting van de Nederlandse taal. Woorden omdraaien, inslikken etc. etc.
Verder zijn het gewoon beide boeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |