Klopt.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat me raden, je vond hun tribute aan 9/11 met Overcome ook niks zeker?
Jeetje, handige jongen ben je tochquote:Op maandag 26 mei 2014 12:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Even klaarmaken voor school, en daarna de hele dag door android applicaties bouwen![]()
Heb je al een vriendin?
Bedankt Sof. Dit doet mij echt veel deugd.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ach jij bent toch maar tijdelijk mod
flip moet voor lr gaan want hij heeft een langere machtspositie
Ik was zijn *seks* slaafquote:
Ik kan ook goed rekenenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Heeft verder niks te maken met een agenda of iets. Ik ben geen fan van het zo uitmelken van zo'n nare gebeurtenis. Maar ik vond het ook gewoon niet prettig in het gehoor liggen, als je het vergelijkt met de eerdere CD's. Ik denk dat het te maken heeft met de stem van de zanger die meer op de voorgrond treedt, en luider is.
[..]
Jeetje, handige jongen ben je toch
Nee, ik bewaar mezelf he?
Maar die piano op de achtergrond is toch prachtigquote:Op maandag 26 mei 2014 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Heeft verder niks te maken met een agenda of iets. Ik ben geen fan van het zo uitmelken van zo'n nare gebeurtenis. Maar ik vond het ook gewoon niet prettig in het gehoor liggen, als je het vergelijkt met de eerdere CD's. Ik denk dat het te maken heeft met de stem van de zanger die meer op de voorgrond treedt, en luider is.
[..]
Jeetje, handige jongen ben je toch
Nee, ik bewaar mezelf he?
Vertelquote:
te much moeitequote:Op maandag 26 mei 2014 11:40 schreef Fok-it het volgende:
Wat een perikelen allemaal weer, ik pak maar een banaan
Ezell ezell
Heb je je column al geschreven ?quote:
En je bent ook goed in knuffelenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik kan ook goed rekenen![]()
Wat happens with Kubi, stays with Kubi
Jazeker.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die piano op de achtergrond is toch prachtig
Artiesten die helemaal in trance opgaan lijkt het wel als ze spelen vind ik ook altijd mooi om te zienquote:Op maandag 26 mei 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je bent ook goed in knuffelen
[..]
Jazeker.
Sshhh. ons geheimpjequote:Op maandag 26 mei 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je bent ook goed in knuffelen
[..]
Jazeker.
404 not foundquote:Op maandag 26 mei 2014 12:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Artiesten die helemaal in trance opgaan lijkt het wel als ze spelen vind ik ook altijd mooi om te zien
Vooral pianist van Keane doet dat heel erg
http://YouTube.com/qVOa4-JwdV8
Hopelijk doet het filmpje het, zit op iPad
Hihiquote:Op maandag 26 mei 2014 12:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sshhh. ons geheimpje![]()
Even douchen terwijl ik aan jou denk
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd he. Het is dat ik mobiel zit er daarom geen glitterplaatjes kan maken.
![]()
Nu welquote:
Op 2 minuut 45 ofzo, zie je iedereen meezingen (wat dat werd gevraagd) en meebewegen met de muziek.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op 2 minuut 45 ofzo, zie je iedereen meezingen (wat dat werd gevraagd) en meebewegen met de muziek.
Staat er een zo'n kerel een beetje doods voor zich uit te staren op de voorste rij
We zouden het rustig aan doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
GC / [GRTD #4191] #teamHW
En het gesprek wat volgde
Mja, ben nu wat meer in de stemming voor wat andere muziek, dus de folkmetal gaat weer opquote:Op maandag 26 mei 2014 12:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die pianist is echt geweldig, legt zoveel gevoel erin
Geen probleem lrquote:Op maandag 26 mei 2014 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Sof. Dit doet mij echt veel deugd.
is las fokmetalquote:Op maandag 26 mei 2014 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ben nu wat meer in de stemming voor wat andere muziek, dus de folkmetal gaat weer op
Ik ga Arkona in Dokkum zienquote:Op maandag 26 mei 2014 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ben nu wat meer in de stemming voor wat andere muziek, dus de folkmetal gaat weer op
quote:
oh ik dacht je hebt bijna chimi te pakkenquote:
chimiquote:Op maandag 26 mei 2014 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh ik dacht je hebt bijna chimi te pakken
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Aldus de man uit Almelo/Twente
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Noem eens een zin dat je altijd moet herhalenquote:
quote:
Die*quote:Op maandag 26 mei 2014 12:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Noem eens een zin dat je altijd moet herhalen!?
Colaaaaquote:
Wat is uw postcode?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Noem eens een zin dat je altijd moet herhalen!?
Que? Ben een software engineer. Ik heb mijn eigen taaltjequote:
Nee. Fries is tenminste een eigen taal/cultuur. Twents is gewoon een grove verkrachting van de Nederlandse taal. Woorden omdraaien, inslikken etc. etc.quote:
Mijn haat jegens Friesland is groots.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik spreek 100% Nederlands, dus dat scheelt al. Heb ook een hekel aan Twents dialectquote:Op maandag 26 mei 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Fries is tenminste een eigen taal/cultuur. Twents is gewoon een grove verkrachting van de Nederlandse taal. Woorden omdraaien, inslikken etc. etc.
Verder zijn het gewoon beide boeren.
Boeren, niet te stoppenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Fries is tenminste een eigen taal/cultuur. Twents is gewoon een grove verkrachting van de Nederlandse taal. Woorden omdraaien, inslikken etc. etc.
Verder zijn het gewoon beide boeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |