ik ga toch voor een 8/10, gewoon omdat de game een perfecte mix is tussen Singularity/Half Life 2 en Call of Dutyquote:Op maandag 26 mei 2014 18:39 schreef Disker91 het volgende:
WOLFENSTEIN: THE NEW ORDER (PS4)
Platina gehaald binnen 14 uur ongeveer.
2 keer doorgespeeld, 1ste keer op normal en 2de keer op Über. Wat ik al maanden geleden had durven voorspellen. Simpele game, geen vernieuwing, ziet er erg ondermaats uit. Had zoveel meer kunnen zijn.
Spel is ook zeer kort (zeker niet de beloofde 20 uur), en de hoogste moeilijkheidsgraad is een peulenschil naar mijn mening. Verhaal is "meh" op zijn best en de gameplay heb je wel gezien na 2 a 3 uur, komt geen vernieuwing meer bij. En laat alsjeblieft de verplichte gadgets die niks toevoegen uit de eventuele opvolgers.
6/10
Snel verkopen zodat ik de volgende matige game kan ophalen (Watchdogs). Wat ben ik blij als het einde van dit jaar in zicht is met titels die mij wel wat lijken (en hopelijk ook niet kwalitatief minder worden naarmate de release dichterbij komt
)
Dit mag je niet vergelijken met half life 2quote:Op maandag 26 mei 2014 22:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ga toch voor een 8/10, gewoon omdat de game een perfecte mix is tussen Singularity/Half Life 2 en Call of Duty
sleeping dogs en rdrquote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom koop je zo'n game dan ook op dag 1 als er toch al ruime tijd grote twijfels waren over de kwaliteit....!?
Hopelijk volgende week een aankondiging van GTA5 next-gen, Sleeping Dogs 2 next-gen, Red Dead Redemption '2' next-gen, etc etc...
Het probleem van AC1 was destijds dat ze 1 nieuw element hadden en dat tot in de treuren herhaalde. Daar was ik ook bang voor met WD, zo te horen niet zonder reden.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:06 schreef Shadeauw het volgende:
Zie het een beetje als Assassins Creed 1 toentertijd. Vernieuwend, maar wel even wennen.. Veel missies waren het zelfde inderdaad, maar je moet het grote plaatje bekijken.
Er komt nog zat aan manquote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Het is eigenlijk best jammer. Watch Dogs was echt de game waar ik een PS4 voor MOEST hebben, maar dat is nu echt niet meer het geval. Zo blijft er inderdaad niet heel veel over qua gamesVond alleen Child of Light achteraf de moeite waard.
En resogun en awesomenauts en don't starve en transistorquote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Het is eigenlijk best jammer. Watch Dogs was echt de game waar ik een PS4 voor MOEST hebben, maar dat is nu echt niet meer het geval. Zo blijft er inderdaad niet heel veel over qua gamesVond alleen Child of Light achteraf de moeite waard.
quote:
Dit helpt ook niet echt.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Order 1886 lijkt uitgesteldWeer een grote exclusive die uitgesteld wordt.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Order 1886 lijkt uitgesteldWeer een grote exclusive die uitgesteld wordt.
[ afbeelding ]
Beter uitgesteld dan bagger op leveren(tenzei WD na uitstellen nog steeds bagger opleveren)quote:Op maandag 26 mei 2014 23:25 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
[..]
Dit helpt ook niet echt.
Leuk dat er nieuwe games komen, maar telkens weer dat uitstellen
En Battlefield. Oh wacht die heb ik nu van je whehehequote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Half Life 2 heilig vinden. Doorsnee shooter met een cliffhanger die nu al 100 jaar duurtquote:Op maandag 26 mei 2014 22:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit mag je niet vergelijken met half life 2
Heiligschennig
Voor die tijd was ie briljantquote:Op dinsdag 27 mei 2014 05:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Half Life 2 heilig vinden. Doorsnee shooter met een cliffhanger die nu al 100 jaar duurt
In de basis ben ik het met je eens... Je moet een wat duurdere/beter panel kopen. Heb zelf momenteel de 55" 7000 serie van Samsung. Eigenlijk zijn alleen de 7000&8000 serie die voldoen van Samsung 55" om fatsoenlijk op te gamen etc. De lagere series vallen dan flink tegen. Geen goedkope TV maar ik vind het design ook belangrijk, dat is voor mijn smaak volledig in orde bij Samsung.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:58 schreef Yi-Long het volgende:
Dat kan natuurlijk. Je hebt gewoon goede LED-TV's, maar over het algemeen ligt de prijs/kwaliteit voor plasma wat beter, vooral wat betreft gaming en films kijken, oftewel bewegende beelden.
Racegames met waypointsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor die tijd was ie briljant
Maar ja, dat was... 2004? !0 jaa geleden was het vernieuwend, een van de eerste shooters die openworld aanvoelde terwijl je gigantisch gestuurd werd
En een groot voordeel, je had het niet door. Tegenwoordig zitten OVERAL pointers
alsof je een film moet naspelen of iets. Dev's gaan er bij voorbaat al van uit dat je te mongoliede bent om zelf oplossingen te bedenken. Doet een game dat niet dan word ie als 'hardcore beschouwd![]()
'
Games zijn kut geworden
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 05:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Half Life 2 heilig vinden. Doorsnee shooter met een cliffhanger die nu al 100 jaar duurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |