Die interviewer wil ik ook klappen.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat een trieste droeftoeter is die kerel ook.
Zeer eens.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat een trieste droeftoeter is die kerel ook.
Misschien iets voor deze TS:quote:
Ik denk dat je bij deze gast zover mogelijk uit de buurt moet blijven.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien iets voor deze TS:
KLB / Presentaties
Dat geldt voor elke PVV'er.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:43 schreef Spuitkak het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij deze gast zover mogelijk uit de buurt moet blijven.
Uiteraard, maar daarnaast ga je van deze zelfbenoemde coach/trainer/consultant/zanger echt niets leren.quote:
True.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:44 schreef Spuitkak het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daarnaast ga je van deze zelfbenoemde coach/trainer/consultant/zanger echt niets leren.
Dit zijn dingen waar ik liever niet over nadenk.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik vraag me af of Fleur weleens door Geert is geneukt en of ze het dan op allerlei locaties rond het binnenhof hebben gedaan. Even stiekem neuken in het torentje van Rutte
Stiekem doe jij dat juist wel. Vuile gluiperd.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit zijn dingen waar ik liever niet over nadenk.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:57 schreef blek het volgende:
[..]
Stiekem doe jij dat juist wel. Vuile gluiperd.
Ik heb zo'n idee van wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik vraag me af of Fleur weleens door Geert is geneukt en of ze het dan op allerlei locaties rond het binnenhof hebben gedaan. Even stiekem neuken in het torentje van Rutte
Een kut heeft ze zeker. Inmiddels ook weer een keertje volgeblaft ook gok ik zo.quote:
Stijf gewordenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:02 schreef UpsideDown het volgende:
Hij zal wel een megalul hebben, lijkt ze me wel een typje voor, in haar latexpakje dansend op zijn paal terwijl hij met handboeien is vastgeketend aan het bed en met een zweepje wordt geslagen terwijl Fleur met een streng gezicht de laatste druppel uit zijn schacht zuigt.
Qua uiterlijk zou je je dan niet hoeven te schamen, vind ik dan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:17 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb meerdere keren gehoord op haar te lijken. Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn. We hebben in ieder geval wel allebei dezelfde Politieke ideeën
Je lijkt best wel op haar alleen zonder die dikke wangetjes en kleur ogen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:17 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb meerdere keren gehoord op haar te lijken. Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn. We hebben in ieder geval wel allebei dezelfde Politieke ideeën
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:17 schreef -supergirl- het volgende:
We hebben in ieder geval wel allebei dezelfde Politieke ideeën
Allebei bruin lang haar. Ja dan "lijk" je al snel op elkaar. Je bent nog wat te jong voor zo'n afgeleefd hoofd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:17 schreef -supergirl- het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |