Je laten bevredigen werkt nog beter.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:56 schreef voederbietel het volgende:
Masturberen werkt voor mij stress verlagend.
Tijdens de presentatie, uiteraard.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:57 schreef nattermann het volgende:
[..]
Je laten bevredigen werkt nog beter.
Bekrompen kutmaatschappij.quote:
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:56 schreef Copthorne het volgende:
Het begin is altijd het moeilijkst. Na een paar minuten zul je je meer op je gemak voelen.
Probleem opgelost. Slotje!quote:Op maandag 26 mei 2014 21:04 schreef Sjerish het volgende:
[..]
zal mijn cijfer zeker verhogen, bedankt voor de tip
Fuck, dit wil ik serieus een keer doen. Ben heel erg benieuwd wat ze me dan als score geven qua houding etc.quote:
Ik moest een keer super nodig plassen voor een presentatie van de zenuwen maar omdat ik moest roken was ik te laat om naar de wc te gaan toe nstond ik voor het bord en plaste ik in me broek toen rende ik naar naar buite viel over een tafel met me neus op een stoel bloed neus allemaal bloed op me witte overhemd en even bewusteloos en dus geen controle op me sluitspier.quote:
Niets om je zorgen over te maken dus. Als dit het ergste is..quote:Op maandag 26 mei 2014 21:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik moest een keer super nodig plassen voor een presentatie van de zenuwen maar omdat ik moest roken was ik te laat om naar de wc te gaan toe nstond ik voor het bord en plaste ik in me broek toen rende ik naar naar buite viel over een tafel met me neus op een stoel bloed neus allemaal bloed op me witte overhemd en even bewusteloos en dus geen controle op me sluitspier.
Ben een keer overleden aan een hartaanval tijdens een presentatie.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:46 schreef JABBO het volgende:
[..]
Niets om je zorgen over te maken dus. Als dit het ergste is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |