https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Gezien DRK trouwens weer een cup 'n handle heeft doorgemaakt ga ik er toch maar op inkopen. Ik voorzie toch wel een stijging naar 300 na drie dagen rondom de 260 te hebben gebungeld.quote:
Vooruitzicht voor morgen voor Breda. Zwaar onweer met hagel op zowel weer.nl als weeronline.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:37 schreef Nattekat het volgende:
Het gat tussen sellorders en buyorders begint ook steeds groter te worden
Het is dat het volume nu zo laag is, anders hadden die buys een flinke pump als gevolg gehad
Je hebt toch mooi onweer gehad vorige keer?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vooruitzicht voor morgen voor Breda. Zwaar onweer met hagel op zowel weer.nl als weeronline.
En dat bij een plens water van 11mm volgens weeronline en 25mm op weer.nl.
Wat zijn zij denkende over zwaar onweer hier
In de verte was het best mooi. Geen donders maar wel heel veel oplichtende lucht.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt toch mooi onweer gehad vorige keer?
Voor mij? Wat is er gebeurd op deze wereld?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:54 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga er eens wat sellorders ingooien en dan naar bed.
Gefeliciteerd aan jullie allen, XLB zal vannacht naar de maan gaan zonder mij als de orders geplaatst zijn en ik slaap
Wat wat?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij? Wat is er gebeurd op deze wereld?
Inderdaad, beter kom ik er vanaf vannacht... Of in ieder geval een deel ofzo...quote:Op maandag 26 mei 2014 00:57 schreef Joosie200 het volgende:
Ik ga ook pitten, op naar dinsdag, dat zal ook wel een anti-climax zijn voor XLB ben ik bang
Het was een zwaar weekendquote:
Slapenquote:Op maandag 26 mei 2014 01:11 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij ben ik enzaam. Ga ook maar pitten voor het me te veel wordt, iedere nacht 1:30-2:00
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onder andere.
Hier staat een kleine selectie.
Met hieronder een selectie van die selectie.
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiervoor heb ik dus drie weken niks met Bitcoins gedaan.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
In de trein vanaf mijn mobiel nog wat FLT kunnen kopen voor 435 en CAIX voor 87quote:Op maandag 26 mei 2014 07:49 schreef edraket31 het volgende:
Voor degenen die van een gokje houden: FLT heeft aangekondigd later vandaag met belangrijk nieuws te komen....
Katje, iets voor jou?
Edit: dinsdag ook belangrijk nieuws van de dev van CAIX
Ik zag gisteren een goeie tweet voorbij komen: "buy CAIX at 8500, turn off computer and get a life"quote:Op maandag 26 mei 2014 09:33 schreef Joosie200 het volgende:
Jammer dat ik CAIX al had gekocht, was graag ingestapt op 75
Ik wist op 450 al dat het zou gebeuren... Nu een beetje spijt dat ik er niks ingestoken heb toenquote:Op maandag 26 mei 2014 10:03 schreef brombeer_ het volgende:
wowow bitcoin![]()
XBL eindelijk ook weer wat gestegen. Vandaag dan maar door die 20k...
Mijn bejaarde buurvrouw stofzuigt in de lente/zomer/herst ELKE dag haar hele balkon om klokje half 7.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:30 schreef Nattekat het volgende:
Dan zit er iemand met een schoonmaaktik om 9:00 te stofzuigen, mijn hele dag verpest dus.
Gelukkig doet XLB het lekker
Fantastisch was dat.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wist op 450 al dat het zou gebeuren... Nu een beetje spijt dat ik er niks ingestoken heb toen
Stiefmoeder (quote:Op maandag 26 mei 2014 10:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijn bejaarde buurvrouw stofzuigt in de lente/zomer/herst ELKE dag haar hele balkon om klokje half 7.
Niks beters te doen...
Een of andere schoonmaaktic ofzo... Best wel zieligquote:Op maandag 26 mei 2014 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stiefmoeder ()
Elke dag, soms twee keer. Zo nu en dan enorm vroeg omdat ze moet werken
Mooi, ben 2000 vd 4000 XLB al kwijt op 15555 en 16555.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Wie geloofde mijn XLB voorspelling ook al weer niet?
Voor mij wel ja, ik ben nu de hele dag brakquote:Op maandag 26 mei 2014 10:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een of andere schoonmaaktic ofzo... Best wel zielig
Als jij mij soms bedoelt, dan heb je mij verkeerd begrepen.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Wie geloofde mijn XLB voorspelling ook al weer niet?
Heeft ie zo hoog gestaan?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi, ben 2000 vd 4000 XLB al kwijt op 15555 en 16555.
Ja die ene piek omhoog is wel gunstig geweest, heeft echt net die 16555 afgetikt.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft ie zo hoog gestaan?
Ach, 20 komt wel
Diezelfde analyse heeft iemand op Twitter gebruikt om op de dag nauwkeurig te voorspellen wanneer bitcoin moon ging, dat is aardig uitgekomen. Ik gebruik het nu om een trendverandering te voorspellen, wat zich nu meerdere malen bewezen heeft. (Al heb ik de richting wel eens fout gehad)quote:Op maandag 26 mei 2014 10:36 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik had mijn bedenkingen (en nog steeds) over de technische analyse die je er op los liet.
Niet belangrijk verder, geniet van de stijging
Jaja zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wist op 450 al dat het zou gebeuren... Nu een beetje spijt dat ik er niks ingestoken heb toen
Nu weer omlaagquote:Op maandag 26 mei 2014 10:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja die ene piek omhoog is wel gunstig geweest, heeft echt net die 16555 afgetikt.
Saillant detail is dat je bij BTC maanden terug kunt analyseren en bij die andere coin nog geen 24 uur...quote:Op maandag 26 mei 2014 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Diezelfde analyse heeft iemand op Twitter gebruikt om op de dag nauwkeurig te voorspellen wanneer bitcoin moon ging, dat is aardig uitgekomen. Ik gebruik het nu om een trendverandering te voorspellen, wat zich nu meerdere malen bewezen heeft. (Al heb ik de richting wel eens fout gehad)
BTC analyse was ook niet zo breed genomenquote:Op maandag 26 mei 2014 10:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Saillant detail is dat je bij BTC maanden terug kunt analyseren en bij die andere coin nog geen 24 uur...
De analyse an sich is niets mis mee, als hulpmiddel.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Diezelfde analyse heeft iemand op Twitter gebruikt om op de dag nauwkeurig te voorspellen wanneer bitcoin moon ging, dat is aardig uitgekomen. Ik gebruik het nu om een trendverandering te voorspellen, wat zich nu meerdere malen bewezen heeft. (Al heb ik de richting wel eens fout gehad)
Je bent zelf breed genomen.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
BTC analyse was ook niet zo breed genomen
Ben ik blij dat je in Breda woont zeg...quote:Op maandag 26 mei 2014 10:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nog even wachten tot de kat meerderjarig wordt...
Nu kan ik weer een sterke opmerking maken over 'stok ophalen' maar ik laat het maar gewoon even hierbijquote:Op maandag 26 mei 2014 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ik blij dat je in Breda woont zeg...
Stok ga ik volgende keer hopelijk in het noorden ophalen.
Dacht ik alquote:Op maandag 26 mei 2014 10:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nu kan ik weer een sterke opmerking maken over 'stok ophalen' maar ik laat het maar gewoon even hierbij
Haha
Ja ik snap daar vrij weinig van. Dus je kan me alles wijs maken.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:49 schreef Nattekat het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)542336524288/photo/1
Die voorspelling
Die ging af tijdens het stofzuigergeweld.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik had een alarm op 16k gezet. Hoe ben ik daar doorheen geslapen?
Hoofdstuk 1: TA is slechts een beperkt hulpmiddel bij altcoins (in tegenstelling tot traditionele aandelen), koersmanipulatie door whales heeft een veel te sterke invloed in deze niet gereguleerde marktquote:Op maandag 26 mei 2014 10:52 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja ik snap daar vrij weinig van. Dus je kan me alles wijs maken.![]()
Heb nu wel een paar boeken thuis liggen over technische analyse. Hoop dat ik er wat van opsteek.
Ja dat had ik al door. Maar alsnog wel leuk om daar wat vanaf te weten.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:55 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Hoofdstuk 1: TA is slechts een beperkt hulpmiddel bij altcoins (in tegenstelling tot traditionele aandelen), koersmanipulatie door whales heeft een veel te sterke invloed in deze niet gereguleerde markt
Zelfs whales zijn voorspelbaarquote:Op maandag 26 mei 2014 10:55 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Hoofdstuk 1: TA is slechts een beperkt hulpmiddel bij altcoins (in tegenstelling tot traditionele aandelen), koersmanipulatie door whales heeft een veel te sterke invloed in deze niet gereguleerde markt
Is er twijfel over die hard fork dan of zo? Dat zou dan verklaren waarom het nu daaltquote:Op maandag 26 mei 2014 10:58 schreef Joosie200 het volgende:
Uit CAIX met een whopping 2 cent winsten in DRK op 229 net. Ter zijner tijd blijkt dat de masternodes wel hun ding doen namelijk extra DRK als dividend als ware uitspugen en de prijs gaat wel weer omhoog terug naar 260 > ik eruit.
Iedereen gaat erin omdat ze pump verwachten, pump blijft uit, velen gaan weer weg.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er twijfel over die hard fork dan of zo? Dat zou dan verklaren waarom het nu daalt.
Nee, dat niet. Wel zitten er nog veel op de oude fork zonder dus te wijzigen in de nieuwe fork. Daardoor schreeuwen ze moord en brand net zoals met die wallet updates die je handmatig moet doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er twijfel over die hard fork dan of zo? Dat zou dan verklaren waarom het nu daalt.
Mintpalquote:Op maandag 26 mei 2014 11:24 schreef SosuaCafe het volgende:
Welke site handelen jullie nu? Caix, Dark etc? Laatste keer dat ik actief bezig was, was toto dik aan het cashen met z'n "tips"
Sterktequote:Op maandag 26 mei 2014 10:58 schreef Joosie200 het volgende:
Uit CAIX met een whopping 2 cent winsten in DRK op 229 net. Ter zijner tijd blijkt dat de masternodes wel hun ding doen namelijk extra DRK als dividend als ware uitspugen en de prijs gaat wel weer omhoog terug naar 260 > ik eruit.
Dit was drie dagen geleden precies hetzelfde. Van 260 naar 200 en weer terug. Kun je zeggen had dan gewacht tot 200. Fair enough, maar je weet nooit precies waar de bodem komt te liggen dit keer.quote:
Kijk eens buienradar voor de geinquote:
Daarom ook dat kaartje van net, was heel officieel van het knmi gehaaldquote:Op maandag 26 mei 2014 12:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kijk eens buienradar voor de gein
En dan naar dat miniregengebiedje dat hier overheen dreigt te trekken.
Zo blijft het wel droog ja
Ik ga zo maar een buiten zitten denk. Het is 20 graden en droog, dus wat zit ik nou binnen te doen...quote:Op maandag 26 mei 2014 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom ook dat kaartje van net, was heel officieel van het knmi gehaald
Geld verdienen. Ik ga trouwens maar mijn excel bijwerken met alle kuttrades van een tijdje terug en alle epische trades van de laatste dagenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga zo maar een buiten zitten denk. Het is 20 graden en droog, dus wat zit ik nou binnen te doen...
Moest gister een screen maken van 1.91quote:Op maandag 26 mei 2014 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geld verdienen. Ik ga trouwens maar mijn excel bijwerken met alle kuttrades van een tijdje terug en alle epische trades van de laatste dagen
Met mijn huidige snelheid zit ik binnen 10 dagen al op de 0,50quote:Op maandag 26 mei 2014 12:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moest gister een screen maken van 1.91![]()
Nu is het wel weer 2.08 als ik nu alles zou sellen maar toch... dan heb ik weer rode strepen in mn excel en dat wil ik dus niet
Als de coins meewerken welquote:Op maandag 26 mei 2014 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met mijn huidige snelheid zit ik binnen 10 dagen al op de 0,50
FLT was ook niet echt lekker tochquote:Op maandag 26 mei 2014 12:44 schreef Nattekat het volgende:
Hehe, ben nu bij de dag dat ik FLT en XLB kocht. Die twee leken even de grootste miskoop die ik ooit begaan heb
Nicequote:Op maandag 26 mei 2014 13:04 schreef Nattekat het volgende:
Mijn mobiel slaat op hol, XLB is langs de 16, zonder mij
Deed ik dat maarquote:Op maandag 26 mei 2014 13:11 schreef roislecxe het volgende:
Kan nu zonder verlies van m'n laatste 1000 XLB af... Maar denk dat ik nog ff hold
Ik zou het zelf niet aandurven om nu te verkopen.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:11 schreef roislecxe het volgende:
Kan nu zonder verlies van m'n laatste 1000 XLB af... Maar denk dat ik nog ff hold
Had beter alles kunnen holden wat dat betreft, maar jaquote:
Hij is jaloers op ons Nederlanders, dat wwij het zo veel beter hebben.quote:
Had vannacht wat sellorders gezet waarvan er 2 waren aangetikt. Toen een uurtje of wat geleden nog 1, en nu de laatste 1000...quote:Op maandag 26 mei 2014 13:12 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ik zou het zelf niet aandurven om nu te verkopen.
Que?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:12 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ik zou het zelf niet aandurven om nu te verkopen.
Precies ja, morgenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:17 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Waarom niet?
Met morgen in het vooruitzicht.
Eerst mijn sell gaan aftikken.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:19 schreef DaMart het volgende:
Hm, XLB moet weer even zakken naar een inkoopkoers.
Internet is hier sneller dan inquote:Op maandag 26 mei 2014 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je internet hebben in zo'n 3e wereldland?
Ik ben deel van de ziel van BIT, als ik wegga sterft BITquote:
Ik ben er bij vanaf AEXquote:Op maandag 26 mei 2014 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben deel van de ziel van BIT, als ik wegga sterft BIT
Ga jij maar weg
Hier aankomend weekend 27 graden.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:23 schreef roislecxe het volgende:
Nog weinig interessants op de radar te zien.
Wordt tijd voor dit:
http://www.noodweercentra(...)rslag/nederland.html
heisenbergquote:Op maandag 26 mei 2014 13:24 schreef brombeer_ het volgende:
Vroeger was er ook nog ene heisenberg.![]()
Wat een stresskip was dat.
quote:
Oh, ik heb trouwens alweer 3k meer posts dan jijquote:Op maandag 26 mei 2014 13:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
~je bent zelf een heul
Ik ben dus ik was
ik heb er meer over heel FOK!quote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh, ik heb trouwens alweer 3k meer posts dan jij
Je bent zelf een leuk verhaal.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Pfff... nu begin ik echt de gevolgen te ondervinden van die kutstofzuiger vanochtend. Die schoonmaaktic kan even een leuk verhaaltje krijgen van mij
Je bedoelt dat ze onderling SXC gingen verhandelen?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef Toto69 het volgende:
vroeger was er ook IKWILTROLLETJE en MAXBET die gingen PAALLIFTEN
ja ik zag het net ook, en met een halve btc pump sta je weer op 100...quote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef DaMart het volgende:
Dope voor 49 Satoshi... klinkt ook als een koopje.
Jaquote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze onderling SXC gingen verhandelen?
In Dope zittenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
ja ik zag het net ook, en met een halve btc pump sta je weer op 100...
maar toch
Ik ga er gewoon in voor 10.000. Wordt vast wel een keer gepumpt binnenkortquote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
ja ik zag het net ook, en met een halve btc pump sta je weer op 100...
maar toch
ik hoorde dat maxbet goed in pompen is (ikwiltrolletje zei mij dit)quote:Op maandag 26 mei 2014 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon in voor 10.000. Wordt vast wel een keer gepumpt binnenkort.
Kopen op 49quote:Op maandag 26 mei 2014 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon in voor 10.000. Wordt vast wel een keer gepumpt binnenkort.
kan er niet zoveel betalenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er nog 538 overgelaten voor je.
Echte waaghalsquote:Op maandag 26 mei 2014 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat all in... dat vind ik best dapper van je.
Ik had ooit 450 BTCquote:Op maandag 26 mei 2014 13:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
dat durf ik echt niet meer met mijn gigavermogen
Mensen die niet 450k BTC gejat hebben van Goxquote:Op maandag 26 mei 2014 13:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik had ooit 450 BTC
dat was echt fantastisch
Dus je maakt een technische analyse met een dikke uptrend maar verkoopt terwijl de koers nog keurig netjes in je eigen verwachtingspatroon loopt?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deed ik dat maar
15500 was ook wel een mooi bedrag.
Nee, erboven.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dus je maakt een technische analyse met een dikke uptrend maar verkoopt terwijl de koers nog keurig netjes in je eigen verwachtingspatroon loopt?![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mensen die niet 450k BTC gejat hebben van Gox
Nee, verkocht op 155, vond dat wel een mooie prijs. Dit is nu eerder een spike naar boven dan een normale trendquote:Op maandag 26 mei 2014 13:34 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Tuurlijk....
Je begon te panikeren door die ienieminie rode spike naar 145
Die heeft zijn btc gepakt en is vertrokkenquote:
Dat jaquote:Op maandag 26 mei 2014 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die ligt gewoon ergens op een tropisch strand te rentenieren![]()
.
Ojee succes iig.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee nog 2 wekenchaos, stress, regelen, gedoe, the works. Maximaal.
[..]
Sell low, buy high?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Die spike
Net boven mijn buy blijven hangen
Had een buy op 13500 klaar voor het geval dat, komt die spike tot 13760quote:
Ouwe kat.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:31 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik weer
Moest gewoon even een NAPje houden
Dat nieuws is alweer bijna een dag oud (Reddit thread), maar heeft tot nu toe niet veel invloed gehad op de koers.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:23 schreef --H-I-M-- het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)de-bitcoinkoers.html
Hopelijk niet teveel impact op de koersen zo...
Nah, mijn nachtrust is verstoord door een stofzuiger. Dan heb je dat nodigquote:
Hoe is het weer daar? Kunnen we je al Roislekje noemen?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:40 schreef roislecxe het volgende:
Die Caix moet toch een keer vleugels gaan krijgen...
Het motregende net een beetje, het dak is ook een klein beetje nat.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar? Kunnen we je al Roislekje noemen?
Blijft Bleef nu akelig stabiel staan op hetzelfde koersniveau van 9,64kquote:Op maandag 26 mei 2014 14:40 schreef roislecxe het volgende:
Inderdaad...quote:Op maandag 26 mei 2014 14:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Blijft nu akelig stabiel staan op hetzelfde koersniveau van 9,64k
Zag hetquote:
Heb meerdere keren een test pump gezien.....quote:Op maandag 26 mei 2014 14:40 schreef roislecxe het volgende:
Een invoerfout van jouquote:Op maandag 26 mei 2014 14:57 schreef Nattekat het volgende:
Klaar. Maar ik kom op meer uit dan ik volgens Mintpal heb. Wat is deze?
Fees, sells in meerdere delen, enzquote:Op maandag 26 mei 2014 14:57 schreef Nattekat het volgende:
Klaar. Maar ik kom op meer uit dan ik volgens Mintpal heb. Wat is deze?
Zal wel fees zijn. Hoe kan ik dat nou ooit invoerenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Fees, sells in meerdere delen, enz
Komt bij mij ook nooit helemaal precies uit.
Zoals met elke coin met een paar BTC aan handelsvolume: als ik die nu vanochtend op 700 had verkocht, dan...quote:
Dope heeft mijn sell order niet gehaald, maar alles tot 61 is net opgekocht... voorteken voor een pump?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zat nog te twijfelen toen het op 800 stond, maar leek me te risky
Voorteken voor een dooie boel waarschijnlijk. Mijn buy staat ook nog te huilen op 48.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dope heeft mijn sell order niet gehaald, maar alles tot 61 is net opgekocht... voorteken voor een pump?.
Je zou maar een buy op 13500 hebben die net niet aangetikt is.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:03 schreef Joosie200 het volgende:
Had ook best voor 13,8 bij XLB willen instappen btw, netjes nu met 15,8 uitstappen en profit!
Hij gaat zo crashen.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n kutcoin waar ik ooit in vast zat?
Past wel bij je gebruikersnaam danquote:Op maandag 26 mei 2014 15:10 schreef Nattekat het volgende:
Als ik dat kaartje mag geloven moet ik mijn raam dichtdoen, die staat de hele dag al gewoon open
Die heb ik al vaak genoeg eer aan gedaan, zelfs met een live verslag in een regenachtig Den Haagquote:
Goedendag, hele dag druk bezig geweest en dus niet kunnen traden..quote:Op maandag 26 mei 2014 08:00 schreef edraket31 het volgende:
Ik ben trouwens erg positief over de koers (en alle berichten) van btc, die ik vandaag of morgen met gemak door de 600 denderen.
Andere coins die ik de komende week in de gaten houd:
CAIX: hopen dat de whales snel klaar zijn en niet iedereen lam gespeeld hebben. Kan gewoon niet waar zijn dat de koers op gelijke hoogte blijft na al het nieuws. Ze gaan een systeem opzetten waarbij ze de koers gaan stabiliseren rond 460, dus kom maar op met die jump!
BC: zijn in stilte met veel bezig geweest, die zie ik later in de week op 40
XLB: dit jaar maar eens Libertyday vieren
DRK: die zie ik onder de 200 gaan de komende dagen als er niet snel een rally ingezet wordt
XC: toch wel benieuwd naar, maar twijfel of t toch geen Scamcoin is.
NC2: zou later deze week weer op de markt komen na de laatste aanval. Coins worden omgewisseld. Concept is revolutionair (koppeling aan een FPS-game, gamers verdienen coins door goed te spelen)
Iemand nog meer suggesties?
Een buy rond 500-600 is realistischer straksquote:Op maandag 26 mei 2014 15:15 schreef roislecxe het volgende:
Daar is de dump
Had een buy op 1000 gezet, maar gauw weggehaald.
Idd. Of gewoon helemaal niks.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een buy rond 500-600 is realistischer straks.
Mijn buyorder is wel afgetikt net op 142quote:Op maandag 26 mei 2014 15:21 schreef Nattekat het volgende:
XLB heeft echt moeite met mijn order op 13500... misschien moet ik hem een tikkie verhogen.
Dat is echt te hoog nuquote:Op maandag 26 mei 2014 15:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijn buyorder is wel afgetikt net op 142
Hoeveel moet je hebben ook alweer.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:25 schreef Nattekat het volgende:
196,65$ als ik nu alles naar btc-e zou gooien en verkopen. so close...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Alles in POT stoppen. Die gaat naar 800%quote:Op maandag 26 mei 2014 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als de koers nog naar de 1000 racet en ik mijn aantal btc kan verhogen naar 0,60 heb ik nog niet genoeg, even wat langer geduld dus
Jaja, ik wacht de XLB crash wel weer af.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Alles in POT stoppen. Die gaat naar 800%
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaja, ik wacht de XLB crash wel weer af.
Op basis van die laatste 2 piekjes omlaag kun je er best een uptrend uittrekkenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaja, ik wacht de XLB crash wel weer af.
Zoo, weer verkocht op 150. Tijd voor een nieuwe buyorder.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:34 schreef Nattekat het volgende:
Bijna alle orders tot 14100 zijn fake, kijk dat dan
En als dat een whale is zou ik helemaal oppassen als je erin zit.
Mijn buy staat op 14106, als ik jou was zou ik hem er iets boven zettenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zoo, weer verkocht op 150. Tijd voor een nieuwe buyorder.
14107.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn buy staat op 14106, als ik jou was zou ik hem er iets boven zetten
Maarre... mijn vorige buyorder was 14200 en dat vond je veel te hoog. Nu kies je zelf 14106quote:Op maandag 26 mei 2014 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn buy staat op 14106, als ik jou was zou ik hem er iets boven zetten
Jaquote:Op maandag 26 mei 2014 15:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maarre... mijn vorige buyorder was 14200 en dat vond je veel te hoog. Nu kies je zelf 14106
wat een enorm verschil
Mijn buy heeft nu even veel bitcoins als ik een paar dagen geleden in totaal hadquote:Op maandag 26 mei 2014 15:40 schreef roislecxe het volgende:
Zal ik een buy zetten voor 10.000 XLB'sDan heb ik zo goed als niks meer over.
Zoveel pagina's voor niks volgeklaagd jijquote:Op maandag 26 mei 2014 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn buy heeft nu even veel bitcoins als ik een paar dagen geleden in totaal had
Ik heb mijn fouten van toen gewoon goed gemaaktquote:Op maandag 26 mei 2014 15:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zoveel pagina's voor niks volgeklaagd jij
Nu kopen en over een week wegdoen op 100quote:Op maandag 26 mei 2014 15:42 schreef Joosie200 het volgende:
Vijf dagen geleden 2565 XLB gekocht op 6, verkocht tegen 4,4Had ik ze nu maar verkocht tegen 15 nu
Nu geen XLB hebbenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nu kopen en over een week wegdoen op 100
Nu kopen op 14 en volgende week wegdoen op 28 is ook al leuk genoegquote:Op maandag 26 mei 2014 15:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nu kopen en over een week wegdoen op 100
Het buurmeisje bespieden, ik heb het alweer in de gaten.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:51 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Moet...jou...hebben...
Tegen de huidige koers heb ik maar 1,25btc nodig
Iboodquote:Op maandag 26 mei 2014 15:52 schreef Nattekat het volgende:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Beetje jammer deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |