Hongarije een dictatuur noemen is gewoon onzin. De meerderheid stemt op Fidesz.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon erg dom. Niet omdat je anti-EU bent, daar heb je alle recht toe, maar omdat je totaal niet in staat bent om enige nuance te uiten of waar te nemen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Man hij gaat altijd express tegen de meerderheid in, zonder enige nuance..
Kijk, dit is weer zo'n pijnlijk gebrek aan nuance. Ik heb helemaal niet gezegd dat Hongarije een dictatuur is.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hongarije een dictatuur noemen is gewoon onzin. De meerderheid stemt op Fidesz.
Daar snap ik ook niks van. We hebben dagenlang de tijd gehad.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe kan je in Nederland nu nog niet de tellingen rond hebben
In Overijssel liggen die burgermeesters al lekker te tukken.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe kan je in Nederland nu nog niet de tellingen rond hebben
Ja, je zei over 10 jaar. Wat nergens op slaat.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kijk, dit is weer zo'n pijnlijk gebrek aan nuance. Ik heb helemaal niet gezegd dat Hongarije een dictatuur is.
Lekker generaliserend.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:17 schreef Hoplahopla het volgende:
Christus. Een kwart van de stemmen is naar Front National gegaan?Nu weet ik meteen weer waarom ik Fransen niet vertrouw...
Wat is er mis mee?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:17 schreef Hoplahopla het volgende:
Christus. Een kwart van de stemmen is naar Front National gegaan?Nu weet ik meteen weer waarom ik Fransen niet vertrouw...
Dit inderdaad.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat ze al 3 dagen stemmen aan het tellen zijn in Nederland en nog geen volledige uitslag kunnen presenteren?
Wacht maar. Tot de Fransen ons land binnenvallen.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Een Franse partij die voor de echte Fransen opkomt
Sommige gemeenten zijn 'vergeten' de uitslag door te bellenquote:Op maandag 26 mei 2014 00:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat ze al 3 dagen stemmen aan het tellen zijn in Nederland en nog geen volledige uitslag kunnen presenteren?
Ik zei ook niet dat het land over 10 jaar een dictatuur is. Kijk, dit is precies wat ik bedoel. Een hele normale en simpele post, aangevuld met een boel argumenten, en het lukt je tot drie keer toe niet te herhalen wat ik zeg.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, je zei over 10 jaar. Wat nergens op slaat.
Gaat niet gebeurenquote:Op maandag 26 mei 2014 00:18 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wacht maar. Tot de Fransen ons land binnenvallen.
Vraag me wel af hoe het komt dat die mensen populair zijn geworden. Gaat het zo slecht met Hongarije?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar de Hongaarse politiek...
Meer dan de helft van de stemmen voor een semi-dictator en als tweede keus een stel neonazi's waar zelfs Wilders en Le Pen niet mee willen samenwerken
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:18 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wacht maar. Tot de Fransen ons land binnenvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |