Jij bent Hallonballon?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:37 schreef appelen het volgende:
http://forum.treinpunt.nl/index.php/topic,69163.0.html ga maar los jongens.
Waardeloze reactie
MERk haha snap jequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beetje laat
[..]
Toot
Wij hebben een nieuwe tv, driemaal raden welk merk
Heb je mijn post niet gelezenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was jij nou in Alkmaar van het weekend?
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:03 schreef Mansjester het volgende:
Wat een tegenvaller dit zeg. Ik heb besloten om op mijn vrije zondag helemaal 150 km naar Alkmaar te fietsen voor Flips. En maar roepen de hele tijd: Flips, Flippiee,MER, Flips, Flippiee, Curve Fever.
Maar nee, totaal geen respons. Het enige wat het heeft opgeleverd is dat heel Alkmaar mij nu als debiel ziet en ik me er nooit meer kan vertonen![]()
[ afbeelding ]
Onduidelijkheid of de afdaling van de Stelvio was geneutraliseerd, daarom zou Uran, Kelderman en paar anderen minuten verlorenquote:
Lekker danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb je mijn post niet gelezen
[..]
[..]
Onduidelijkheid of de afdaling van de Stelvio was geneutraliseerd, daarom zou Uran, Kelderman en paar anderen minuten verloren
Nee die kwam ik niet tegen met sherlocken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb je mijn post niet gelezen
[..]
[..]
Onduidelijkheid of de afdaling van de Stelvio was geneutraliseerd, daarom zou Uran, Kelderman en paar anderen minuten verloren
Hoe kom je er dan alsnog bij dat ik in Alkmaar was?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee die kwam ik niet tegen met sherlocken.
Wat een gemiste kans. En je hebt zoveel geprobeerd om mij te lokken.Het spijt mij mansje
dit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan alsnog bij dat ik in Alkmaar was?![]()
En ik vraag me af of het nog goed komt, dit is wel een grote breuk in onze relatie![]()
Wat heb je trouwens een lelijke UI
Tja treinenfans zijn nogal aparte mensenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:43 schreef appelen het volgende:
[..]![]()
ik dacht laat ik eens wat downloaden dat op euro truck simulator lijkt
nou zeg man man man
nja ziet er wel realistisch uit maar om nou jaren zo'n route te makenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:53 schreef Starm het volgende:
[..]
Tja treinenfans zijn nogal aparte mensen
in een ander quote zag ik het wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan alsnog bij dat ik in Alkmaar was?![]()
En ik vraag me af of het nog goed komt, dit is wel een grote breuk in onze relatie![]()
Wat heb je trouwens een lelijke UI
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE BRANDWEER HAHAHA HIER DE POLITIEquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
in een ander quote zag ik het wel.
Ik wil geen breuk. Zal ik anders ook 150 km fietsen en dan in jouw stad/dorp naar jou roepen?
Ik heb nog nooit zoveel gefietst op 1 dag, dus ik verwacht als ik ;s morgens om 8 uur vertrek rond een uurtje of 4 's middags pas bij je in de buurt te zijn.
Lr zijn kunstwerk. Fred teevens kan ik het niet nadoen, bevat het veel wat ik tof vind, dus ik vind hem prima.
We zitten niet in ONZ hierquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE BRANDWEER HAHAHA HIER DE POLITIE
Oke onder die voorwaarde ga ik akkoordquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
in een ander quote zag ik het wel.
Ik wil geen breuk. Zal ik anders ook 150 km fietsen en dan in jouw stad/dorp naar jou roepen?
Ik heb nog nooit zoveel gefietst op 1 dag, dus ik verwacht als ik ;s morgens om 8 uur vertrek rond een uurtje of 4 's middags pas bij je in de buurt te zijn.
Lr zijn kunstwerk. Fred teevens kan ik het niet nadoen, bevat het veel wat ik tof vind, dus ik vind hem prima.
quote:
Wat lief van je. Welk dorp is het? Voor ik de provincie debiel ben door in iedere dorp/stad te schreeuwenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oke onder die voorwaarde ga ik akkoordIk zal mijn raam open houden zodat ik je kan horen
Check het topicquote:
Niet weten waar ik woon, toon eens interessequote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat lief van je. Welk dorp is het? Voor ik de provincie debiel ben door in iedere dorp/stad te schreeuwen
quote:
trekvogel :squote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet weten waar ik woon, toon eens interesse![]()
Zelfde dorp als Trekvogel, Hoofddorp
Ik toon ook interessequote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet weten waar ik woon, toon eens interesse![]()
Zelfde dorp als Trekvogel, Hoofddorp
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:04 schreef Starm het volgende:
[..]![]()
Tja sorry hoor maar ik vindt schrijven is echt belachelijk
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:05 schreef appelen het volgende:
hoofddorp is dat hetzelfde als hoofdstad maar dan kleiner?
Oke nu niet meer vergeten héquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik toon ook interesseIk vraag toch naar je stad/dorp.
Ik wist echt niet waar jullie woonden.
Vercrackt is het wel jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:05 schreef appelen het volgende:
Even dimmen Christina. Mijn moeder werkt in Hoofddorpquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:05 schreef appelen het volgende:
Sorryquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even dimmen Christina. Mijn moeder werkt in Hoofddorp
Ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oke nu niet meer vergeten hé
[..]
Vercrackt is het wel ja
http://forum.treinpunt.nl/index.php/topic,69163.msg219277.htmlquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welk topic. Ik heb het helemaal gemist welk topic.
Jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh al gevonden moet ik een account aanmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |