SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt wel op de kleur na.quote:
Ik lever mijn shit liever aan het toilet.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:10 schreef Ro-ald het volgende:
Hopelijk zijn de buren morgen thuis. Shirt is afgeleverd daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik lever mijn shit liever aan het toilet.Er staat gewoon shirt. Of ik moet gewoon niet lachen om je slechte grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh watquote:Op zondag 25 mei 2014 22:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Er staat gewoon shirt. Of ik moet gewoon niet lachen om je slechte grap.
In de XL wel. In de AH waar ik zelf werk niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heeft u die beef jerkies nog gevonden bij AH?
Mkay, apart dat ze die niet overal hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In de XL wel. In de AH waar ik zelf werk niet.
Iets met dat de ene winkel groter is dan de andere. Niet alles past overal in he.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mkay, apart dat ze die niet overal hebben.
Is een heel klein vakje naast de bifi-worstjes, nog geen 15 cm breedquote:Op zondag 25 mei 2014 22:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Iets met dat de ene winkel groter is dan de andere. Niet alles past overal in he.
Ja, en dan past er een ander product weer niet.. Raar dat ze dan dat ene product dan weer niet overal hebben héquote:Op zondag 25 mei 2014 22:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is een heel klein vakje naast de bifi-worstjes, nog geen 15 cm breed
Die beef jerkies kan je dat gewoon zonder op te warmen eten of zo?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is een heel klein vakje naast de bifi-worstjes, nog geen 15 cm breed
Kamertempratuur ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die beef jerkies kan je dat gewoon zonder op te warmen eten of zo?
Nog nooit gegeten.
Houden zo, je mist niks.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die beef jerkies kan je dat gewoon zonder op te warmen eten of zo?
Nog nooit gegeten.
Ik vind van niet, maar iedereen heeft een andere smaak. Ik vind het er al niet eens smakelijk uitzien.quote:
Ik koop er gewoon morgen eentje als ze het hier hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:50 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar iedereen heeft een andere smaak. Ik vind het er al niet eens smakelijk uitzien.
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Beste d4v1d
We kennen nu elkaar al zo lang, dat ik een cadeautje voor je heb
Klik hier voor je cadeautje
gr gr
SgtPorkbeans
Nee dat wil jij gewoonquote:Op zondag 25 mei 2014 22:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wedden dat d4v1d zich nu ligt af te beren op mijn goddelijke lichaam?
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Beste d4v1d
We kennen nu elkaar al zo lang, dat ik een cadeautje voor je heb
Klik hier voor je cadeautje
gr gr
SgtPorkbeans
Stiekem hoop ik dat wel jaquote:
quote:
Awwquote:
ben je pedo?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:48 schreef appelepent het volgende:
[..]
verwacht niet teveel....
[ afbeelding ] Hier, neem een koekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:28 schreef gianni61 het volgende:
FlipselJoeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed weekend gehad?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawohl. Twee keer Ronaldo zonder t-shirt kunnen spotten![]()
Et toi?
Unfquote:
Haiquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]![]()
Ja hoor. alleen jammer dat lions gisteren niet landskampioen zijn geworden, maar daarna wel nog promotiefeest gehad van de plaatselijke fc
Wat wordt het dan wel?quote:
volgens wie?quote:Op maandag 26 mei 2014 09:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hai
Ja ik wil meer volgens iifym gaan eten en dit is de eerste week
Zilvervliesrijst en volkoren pastaquote:Op maandag 26 mei 2014 09:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Landskampioen in wat? En promotie feestjes zijn altijd leuk.
[..]
Wat wordt het dan wel?
Handbal.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Landskampioen in wat? En promotie feestjes zijn altijd leuk.
[..]
Wat wordt het dan wel?
Ah duidelijk. Dat is dan wel tof.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Handbal.
Waar limburg voetballend geen zak meer voorstelt, ging de strijd om landskampioenschap bij handbal tussen 2 limburgse teams.
Helaas won het team uit noord limburg
En 's morgens dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 09:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zilvervliesrijst en volkoren pasta
hoezo niet?quote:Op maandag 26 mei 2014 09:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah duidelijk. Dat is dan wel tof.Nooit gedacht eigenlijk
Geen idee. Ik vergeet stiekem sowieso wel eens dat er meer competities zijn dan alleen in voetbal.quote:
Ik ontbijt nu met kwark, havermout en banaan en een omelet. Dan als lunch wat rijst of pasta met veel groenten en kip. Ik heb berekend wat mijn lichaam dagelijks 'nodig' zou hebben aan eiwit, vet en koolhydraten en wil deze week eens kijken wat dat met mn lichaam doet, naast 3 keer krachttrainingquote:Op maandag 26 mei 2014 09:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah duidelijk. Dat is dan wel tof.Nooit gedacht eigenlijk
[..]
En 's morgens dan?
Ik heb inderdaad wel eens gehoord dat als je 's avonds pasta of rijst eet dat je overdag beter geen brood kan eten.
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vergeet stiekem sowieso wel eens dat er meer competities zijn dan alleen in voetbal.
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind handbal best een toffe sport om naar te kijken
Joeee!quote:
Ah duidelijk. Een week is wel mooi om het uit te proberen. En erg tof als het werkt.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ontbijt nu met kwark, havermout en banaan en een omelet. Dan als lunch wat rijst of pasta met veel groenten en kip. Ik heb berekend wat mijn lichaam dagelijks 'nodig' zou hebben aan eiwit, vet en koolhydraten en wil deze week eens kijken wat dat met mn lichaam doet, naast 3 keer krachttraining
Ja sorry hoor.quote:
Dat vermoedde ik al.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:44 schreef Amarantha het volgende:
Goed bezig UNF!
Nog niet helemaal wakker oeps!
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:44 schreef Amarantha het volgende:
Goed bezig UNF!
Nog niet helemaal wakker oeps!
neequote:Op maandag 26 mei 2014 09:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sorry hoor.Ik kijk sinds de afgelopen OS wel naar ijshockey, maar dan in Amerika.
Compenseert dat mijn voetbal opmerking?
Ik at eigenlijk altijd brood want makkelijk, lekker en gewoonte. Dus ben heel benieuwd hoe dit me af gaatquote:Op maandag 26 mei 2014 09:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah duidelijk. Een week is wel mooi om het uit te proberen. En erg tof als het werkt.
Juffrouw unfquote:
Joa primaquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Joa prima
Beetje studeren, beetje gamen
AA drinkquote:Op maandag 26 mei 2014 09:53 schreef Amarantha het volgende:
Blegh te snel een flesje AA drink gedronken
Dat is het enige wat ik momenteel heb + colaquote:Op maandag 26 mei 2014 09:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
AA drink
Daar kan ik maar één flesje per jaar van handelen
Anders vind ik die meuk echt omin ranzig
Ga cola tanken danquote:Op maandag 26 mei 2014 09:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik momenteel heb + cola!
Valt wrs wel beter dan AA drinkquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 09:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
AA drink
Ik vind die meuk echt omin ranzig
Dan is voetbal kijken ook leuk. Biertje erbij, beetje pratenquote:Op maandag 26 mei 2014 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee
ik heb zaterdag avond wel voetbal gekeken.
maar dat was omdat in de kroeg was
oh ja, en gisteren laatste kwartier van de wedstrijd gezien
Nou ik ook. Vertel het ons over een week zou ik zeggenquote:Op maandag 26 mei 2014 09:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik at eigenlijk altijd brood want makkelijk, lekker en gewoonte. Dus ben heel benieuwd hoe dit me af gaattis wel een shitload wat je moet eten met al die groenten
dat is ook de enige reden om het wk te volgenquote:Op maandag 26 mei 2014 09:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is voetbal kijken ook leuk. Biertje erbij, beetje praten
Erm, 250 gram als lunch en savonds nog eens 250quote:Op maandag 26 mei 2014 09:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is voetbal kijken ook leuk. Biertje erbij, beetje praten
[..]
Nou ik ook. Vertel het ons over een week zou ik zeggen![]()
Haha hoeveel ons groente ongeveer?
Oh ik dacht te laat voor school/werk/stagequote:Op maandag 26 mei 2014 09:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dan moet je juist blij zijn dat ik er als nog ben om je dag nog beter te maken!
Nee, te laat voor de Fok! onz-sc ochtend presentie!quote:Op maandag 26 mei 2014 10:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik dacht te laat voor school/werk/stage
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nee, te laat voor de Fok! onz-sc ochtend presentie!
ominquote:Op maandag 26 mei 2014 09:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
AA drink
Daar kan ik maar één flesje per jaar van handelen
Anders vind ik die meuk echt omin ranzig
Ik moet nog een poule invullen, nu we het over het WK hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is ook de enige reden om het wk te volgen
Tering wat veelquote:Op maandag 26 mei 2014 09:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Erm, 250 gram als lunch en savonds nog eens 250
Hoe kun jequote:Op maandag 26 mei 2014 10:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nee, te laat voor de Fok! onz-sc ochtend presentie!
hatenquote:
Supervetquote:Op maandag 26 mei 2014 10:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joeee.
Hoe was Lissabon zaterdagavond?
Lieve chocolade reepquote:Op maandag 26 mei 2014 10:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je mist je broodjes zo erg, dat je het op die lieve chocolade reep afreageert?
Haiquote:
Gaat de goede kant op ik ga nu richting de 70 kilo.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hai
Hoe staat het met je zieke gains?
Wat was je startgewicht?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op ik ga nu richting de 70 kilo.
Netjesquote:Op maandag 26 mei 2014 11:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Was in iedergeval tussen de 55 & 60 kilo.
Ja maar dat was ook wel ongezond eigenlijk. Ik ben 1,86 woog veel te weinig.quote:
Maar heb je het gewicht tot nu toe in spieren of in vet aangezet?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook wel ongezond eigenlijk. Ik ben 1,86 woog veel te weinig.
Ik wil naar de 80 kilo.
Ik merk wel dat mijn biceps en borstspieren groter zijn geworden. Buik moet ik nog extra trainen en mijn benen.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar heb je het gewicht tot nu toe in spieren of in vet aangezet?
Je bent sowieso goed bezigquote:Op maandag 26 mei 2014 11:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik merk wel dat mijn biceps en borstspieren groter zijn geworden. Buik moet ik nog extra trainen en mijn benen.
Volgende keer als ik ga trainen ff mijn vet percentage kijken.
Oké.quote:
Je kan ook gewoon gaan slapen.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Best wel vervelend als je nog 12 uur wakker bent
Dus er komt weer dikke onweer?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:17 schreef Amarantha het volgende:
In verband met gevaarlijk weer heeft het KNMI voor een groot deel van het land maandag waarschuwingscode geel afgegeven. Alleen in Groningen, Friesland, Drenthe en de Waddeneilanden is de code niet van toepassing.
hier kwam net 5 minuten een bak water uit de lucht, nu weer niks aan de handquote:
Hier nog niet geregent. Zonnetje en lekker warmquote:Op maandag 26 mei 2014 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier kwam net 5 minuten een bak water uit de lucht, nu weer niks aan de hand
Hier schijnt altijd de zon.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hier nog niet geregent. Zonnetje en lekker warm
gisteren toen ik buiten stond was het zonnig en warm. nu zit ik binnen en boeit het me nietquote:Op maandag 26 mei 2014 12:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hier nog niet geregent. Zonnetje en lekker warm
Hier wel:quote:
quote:DEN HELDER - Over heel 2013 is Den Helder zowel de zonnigste als de droogste stad van Nederland gebleken.
Dat heeft het KNMI gemeld. In Den Helder viel slechts 620 milimeter neerslag in het hele jaar, in de rest van Nederland was dat 750 millimeter.
De zon scheen dit jaar gemiddeld 1705 uur en dat is meer dan anders. Maar Den Helder was veruit het zonnigst met 1880 zonuren. De minste zon scheen dit jaar in Deelen: 1480 uur. En Hoek van Holland is met 895 milliliter water het natste oord van Nederland gebleken.
De Helderse Courant meldde vorige maand al dat de marinestad voor de vierde keer 'zonnekampioen' zou worden, maar dat is nu dan ook definitief. In 2007, 2003 en 1999 werd Den Helder ook al tot zonnigste plaats uitgeroepen. In 2003 zelfs met een recordaantal zonuren van 2194, dat sindsdien niet meer is overtroffen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier wel:
http://www.noordhollandsd(...)-regen-in-Den-Helder
Den helderquote:Op maandag 26 mei 2014 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier wel:
http://www.noordhollandsd(...)-regen-in-Den-Helder
[..]
Tennistoernooi, duh. Lag stil door regen.quote:
Tennisquote:Op maandag 26 mei 2014 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tennistoernooi, duh. Lag stil door regen.
Wat een kansloze reactie weer.quote:
Maar kreeg net te horen Aldi heeft het ook, smaakt zelfde en scheelt zoveel geldquote:
aldi had laatst mn favoriete smaak niet meer.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar kreeg net te horen Aldi heeft het ook, smaakt zelfde en scheelt zoveel geld1 flesje echte Vitamine Water is 1,10 ofzo en een 6pack met halve liter flesjes bij de aldi is 2 euro nog wat
Dat scheelt wel ja. Maar als ik naar de Aldi wil dan moet ik naar de stad ongeveer een halfuur.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar kreeg net te horen Aldi heeft het ook, smaakt zelfde en scheelt zoveel geld1 flesje echte Vitamine Water is 1,10 ofzo en een 6pack met halve liter flesjes bij de aldi is 2 euro nog wat
Framboos/Granaatappel? Ik koop altijd Mango/Guave. Als ik ooit weer een duur flesje haal ga ik even smaken proberen die Aldi niet heeft. Ze zijn vast allemaal lekkerquote:Op maandag 26 mei 2014 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aldi had laatst mn favoriete smaak niet meer.
hele pallet vol, maar geen rode ertussen
Albert Heijn, Jumbo, Aldi, Lidl, Boni allemaal nog geen 5 minuten fietsenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat scheelt wel ja. Maar als ik naar de Aldi wil dan moet ik naar de stad ongeveer een halfuur.
nee, die had ik nu gepakt, maar die is lichter. de wat ik wilde was rozebottel en nog ietsquote:Op maandag 26 mei 2014 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Framboos/Granaatappel? Ik koop altijd Mango/Guave. Als ik ooit weer een duur flesje haal ga ik even smaken proberen die Aldi niet heeft. Ze zijn vast allemaal lekker
#goedeleefquote:Op maandag 26 mei 2014 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Albert Heijn, Jumbo, Aldi, Lidl, Boni allemaal nog geen 5 minuten fietsen
Is granaatappel/framboos ook chill? Ik neem voor mijn vriend sowieso een sixpack daarvan meequote:Op maandag 26 mei 2014 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die had ik nu gepakt, maar die is lichter. de wat ik wilde was rozebottel en nog iets
In mijn buurt Vomar & Albert Heijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Albert Heijn, Jumbo, Aldi, Lidl, Boni allemaal nog geen 5 minuten fietsen
is niet vies ofzo, maar die andere was lekkerderquote:Op maandag 26 mei 2014 12:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is granaatappel/framboos ook chill? Ik neem voor mijn vriend sowieso een sixpack daarvan mee
Mijn voorkeur gaat toch naar de Appie. Ondanks dat die duurder is dan de Jumbo, één of andere manier kan ik bij de Jumbo niet altijd vinden wat ik wil (zoals brood 's avonds)quote:
Albert heijn en jumbo tegen over elkaar in het winkelcentrum in de wijk. Ik ga altijd naar de Appie, zo'n graf hekel aan de Jumboquote:Op maandag 26 mei 2014 12:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat toch naar de Appie. Ondanks dat die duurder is dan de Jumbo, één of andere manier kan ik bij de Jumbo niet altijd vinden wat ik wil (zoals brood 's avonds)
ja ik ga ook altijd naar de AH maar het scheelt weinig hoor qua prijs met de andere supermarktenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat toch naar de Appie. Ondanks dat die duurder is dan de Jumbo, één of andere manier kan ik bij de Jumbo niet altijd vinden wat ik wil (zoals brood 's avonds)
Ga je sparen voor een juichpak?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:46 schreef wietparkiet het volgende:
ligt eraan waar ik ben
als ik thuis ben ga ik naar de jumbo en op school/in de stad ga ik meestal naar de appie
Ik zeg altijd Mogge. Ook al is het 's avonds of 's nachts.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je bent lui omdat je geen goeie middag zei, zoals dat hoort
Nou, vooruit dan maarquote:Op maandag 26 mei 2014 12:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Mogge. Ook al is het 's avonds of 's nachts.
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja ik ga ook altijd naar de AH maar het scheelt weinig hoor qua prijs met de andere supermarkten
Appiequote:Op maandag 26 mei 2014 12:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Albert heijn en jumbo tegen over elkaar in het winkelcentrum in de wijk. Ik ga altijd naar de Appie, zo'n graf hekel aan de Jumbo
De uitgang?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
AppieIk probeer een reden te bedenken wat ik wil chill vind aan de Jumbo, kan alleen niks bedenken
Ik heb al één zegelquote:
Fluff. Jumbo is de enige in wijde omtrek die Fluff verkoopt. Alleen daarom al Jumbo > Appiequote:Op maandag 26 mei 2014 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
AppieIk probeer een reden te bedenken wat ik wil chill vind aan de Jumbo, kan alleen niks bedenken
quote:
Je proeft geen verschil manquote:Op maandag 26 mei 2014 12:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"nee ik wil graag amerikaanse mountain dew"
Neequote:Op maandag 26 mei 2014 12:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij eet zeker alleen maar biologische boomknuffelaars sla.
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je moet t toch eerst proeven.. anders weet je niet of het hetzelfde smaakt
Zeker wel. Niks veel boeiends, geen leven enzo. Niks ergs ook, dat duid immers ook op een leven.quote:
Ja same herequote:Op maandag 26 mei 2014 12:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zeker wel. Niks veel boeiends, geen leven enzo. Niks ergs ook, dat duid immers ook op een leven.
En met jou?
quote:
Zo, echt he.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:59 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Dat moet ik tijdens de munchies niet in mijn kast tegen komen.
Holaquote:
Chocoladekoekjes bakken dat spul ertussen en je eigen mega oreos.quote:
Mountain Dew smaakt naar 7-upquote:Op maandag 26 mei 2014 13:02 schreef Ro-ald het volgende:
Mountain Dew ik kan ook wel limonade maken met lemon
mountain dew zit meer suiker in dan in een tray energyquote:Op maandag 26 mei 2014 13:02 schreef Ro-ald het volgende:
Mountain Dew ik kan ook wel limonade maken met lemon
was dat maar waarquote:
Ook een goeie!quote:Op maandag 26 mei 2014 13:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Chocoladekoekjes bakken dat spul ertussen en je eigen mega oreos.
Teringquote:Op maandag 26 mei 2014 13:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mountain dew zit meer suiker in dan in een tray energy
in limburg verkopen ze alleen de afgekeurde productiesquote:
wauwquote:Op maandag 26 mei 2014 13:04 schreef Ro-ald het volgende:
Hoe noem je het als een jood Mountain Dew drinkt? Mountain Jew
Yea right.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mountain dew zit meer suiker in dan in een tray energy
was maar een voorbeeldquote:Op maandag 26 mei 2014 13:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Yea right.
Als dat zo was, dan mocht het niet eens verkocht worden. Hetzelfde verhaal als caffeïne van 40 kopjes koffie in een blikje energy.
pak je toch een karretje?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:05 schreef Amarantha het volgende:
Echt zwaar matig dat winkels zoals de Aldi geen mandjes hebben
Ik heb het nog nooit gedronken.quote:
Dat is met alle posts in SC's. Lekker belangrijk.quote:
pak een karretjequote:
Feit.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is met alle posts in SC's. Lekker belangrijk.
Behalve mijn posts, die zijn altijd relevantquote:Op maandag 26 mei 2014 13:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is met alle posts in SC's. Lekker belangrijk.
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Behalve mijn posts, die zijn altijd relevant
Er zijn dan ook geen vakken om te vullen. Hihaho..quote:Op maandag 26 mei 2014 13:09 schreef Ro-ald het volgende:
Ik vind supermarkten waar alles nog bijna in dozen zit er echt pauper uitzien. Volgens mij ben je dan snel klaar met vakkenvullen
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er zijn dan ook geen vakken om te vullen. Hihaho..
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er zijn dan ook geen vakken om te vullen. Hihaho..
bespaart weer personeelskostenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:09 schreef Ro-ald het volgende:
Ik vind supermarkten waar alles nog bijna in dozen zit er echt pauper uitzien. Volgens mij ben je dan snel klaar met vakkenvullen
Goed om te weten, bedankt!quote:
Medion *Aldi* is anders best een goed merkquote:Op maandag 26 mei 2014 13:11 schreef Maringo het volgende:
Het ergste aan de Aldi en Lidl vind ik de elektronica die mensen kopen en er dan over gaan zeuren dat het zo snel kapot is of zo slecht is.
M'n Medion racestuurt heeft z'n langste tijd wel gehad na 10 jaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:11 schreef Maringo het volgende:
Het ergste aan de Aldi en Lidl vind ik de elektronica die mensen kopen en er dan over gaan zeuren dat het zo snel kapot is of zo slecht is.
Helemaal niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Medion *Aldi* is anders best een goed merk
ja kloptquote:Op maandag 26 mei 2014 13:11 schreef Amarantha het volgende:
Dacht dat de Appie dat ook wou gaan doen?
Wij hadden ook een laptop van Medion, heeft jaren goed en snel gewerkt hoor.quote:
dat is ook niet moeilijkquote:
Mijn pa zijn computer en digitale camera hebben het na al die jaren ook nog nooit begevenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij hadden ook een laptop van Medion, heeft jaren goed en snel gewerkt hoor.
Doen ze al, maar je ziet het niet tot nauwelijks. Bepaalde producten zien er netter uit als ze (deels) in doos staan. Denk bijv. aan de zakjes jus.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:11 schreef Amarantha het volgende:
Dacht dat de Appie dat ook wou gaan doen?
Ik heb er nu twee in de naaste familie die er een hebben. Enkel maar problemen ermee.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij hadden ook een laptop van Medion, heeft jaren goed en snel gewerkt hoor.
geenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en hoeveel ervaringen heb je met medion?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |