Logisch ook wel denk ik, omdat vrijwel iedereen is begonnen met monogame relaties.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoel dat de meeste mensen die een open relatie oid hebben volgens mij prima begrijpen dat mensen dat niet willen en vinden dat liefde en seks onlosmakelijket elkaar vebonden zijn, maar dat mensen die monogaam zijn meer moeite hebben te begrijpen dat mensen wél seks willen met anderen als ze in een relatie zitten.
Het is sowieso moeilijk om een standpunt van een ander echt te begrijpen, laat staan te accepterenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoel dat de meeste mensen die een open relatie oid hebben volgens mij prima begrijpen dat mensen dat niet willen en vinden dat liefde en seks onlosmakelijket elkaar vebonden zijn, maar dat mensen die monogaam zijn meer moeite hebben te begrijpen dat mensen wél seks willen met anderen als ze in een relatie zitten.
Heb ik echt geen moeite mee hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
Het is sowieso moeilijk om een standpunt van een ander echt te begrijpen,
Ik geloof dat ik eigenlijk altijd wel open stond voor mensen die iets anders doen dan normaal (dus ook relaties)quote:Op zondag 25 mei 2014 20:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Logisch ook wel denk ik, omdat vrijwel iedereen is begonnen met monogame relaties.
Dat is mooi.quote:
Dat geloof ik direct.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mensen kunnen echt heel apart (en negatief) reageren als je zegt dat je niet monogaam bent hoor.
Goed bezigquote:Op zondag 25 mei 2014 20:10 schreef PeterPastoor het volgende:
Nou de middagdate was meer dan geslaagd hoor! Donderdag de tweede date, weer een overdagdate!
Quoted for truthquote:Op zondag 25 mei 2014 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gezelligquote:Op zondag 25 mei 2014 20:12 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk naar een soort van museum.
oh museum dates zijn cool!quote:Op zondag 25 mei 2014 20:12 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk naar een soort van museum.
psst, je hebt de verkeerde aapquote:Op zondag 25 mei 2014 20:23 schreef Weissfrau het volgende:
Weiss! Wat doe jij hier? Je hebt mij toch?!
Zolang elke partij er van op de hoogte is en er achter staat lijkt mij het oke...quote:Op zondag 25 mei 2014 20:17 schreef Weissman het volgende:
En sylv, dat die 2 mensen elkaar niet begrijpen is nog ok.
Maar als iemand zegt dat iets in mijn relatie niet goed zit of dat er niet genoeg liefde is tussen mij en mijn geliefde, dan vraag ik me dus echt af waar die persoon dat op baseert.
huh.... andere nick genomen?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:23 schreef Weissfrau het volgende:
Weiss! Wat doe jij hier? Je hebt mij toch?!
Negen van de tien vertellen je dat echt niet hoor, daar kom je op een gegeven moment pas achter (meestal is het dan al te laat en is je kans verkekenquote:Op zondag 25 mei 2014 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zolang elke partij er van op de hoogte is en er achter staat lijkt mij het oke...
Indien ik iemand echt aan het "daten" ben dan vind ik het wel zo gepast als ik weet of ik wel of niet de enige ben... dan kan ik altijd nog kiezen of ik dat wel of niet wat vind....
Heel mooi toch, weet je gelijk dat je er niks aan hebt.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Negen van de tien vertellen je dat echt niet hoor, daar kom je op een gegeven moment pas achter (meestal is het dan al te laat en is je kans verkeken). Om een voorbeeld te geven, wilde iets afspreken en door omstandigheden aan beide zijde ging dat niet.. tijd later ging het wel, vroeg ze waarom ik af wilde spreken.. Ja Duh, 20 alarmbellen gingen af en helaas pindakaas, ze was al aan het daten met een ander
.
Dit is heel wat anders, maar goedquote:Op zondag 25 mei 2014 21:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Negen van de tien vertellen je dat echt niet hoor, daar kom je op een gegeven moment pas achter (meestal is het dan al te laat en is je kans verkeken). Om een voorbeeld te geven, wilde iets afspreken en door omstandigheden aan beide zijde ging dat niet.. tijd later ging het wel, vroeg ze waarom ik af wilde spreken.. Ja Duh, 20 alarmbellen gingen af en helaas pindakaas, ze was al aan het daten met een ander
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |