abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140355298

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_140355384
Ik bedoel dat de meeste mensen die een open relatie oid hebben volgens mij prima begrijpen dat mensen dat niet willen en vinden dat liefde en seks onlosmakelijket elkaar vebonden zijn, maar dat mensen die monogaam zijn meer moeite hebben te begrijpen dat mensen wél seks willen met anderen als ze in een relatie zitten.
compact en kleverig.
pi_140355469
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoel dat de meeste mensen die een open relatie oid hebben volgens mij prima begrijpen dat mensen dat niet willen en vinden dat liefde en seks onlosmakelijket elkaar vebonden zijn, maar dat mensen die monogaam zijn meer moeite hebben te begrijpen dat mensen wél seks willen met anderen als ze in een relatie zitten.
Logisch ook wel denk ik, omdat vrijwel iedereen is begonnen met monogame relaties.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140355552
quote:
Het is sowieso moeilijk om een standpunt van een ander echt te begrijpen, laat staan te accepteren
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_140355585
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
Het is sowieso moeilijk om een standpunt van een ander echt te begrijpen,
Heb ik echt geen moeite mee hoor.
pi_140355589
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:00 schreef habitue het volgende:

[..]

Logisch ook wel denk ik, omdat vrijwel iedereen is begonnen met monogame relaties.
Ik geloof dat ik eigenlijk altijd wel open stond voor mensen die iets anders doen dan normaal (dus ook relaties)
Mensen kunnen echt heel apart (en negatief) reageren als je zegt dat je niet monogaam bent hoor.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_140355768
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef habitue het volgende:

[..]

Heb ik echt geen moeite mee hoor.
Dat is mooi.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_140355894
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Mensen kunnen echt heel apart (en negatief) reageren als je zegt dat je niet monogaam bent hoor.
Dat geloof ik direct.
pi_140355948
Nou de middagdate was meer dan geslaagd hoor! Donderdag de tweede date, weer een overdagdate!
  zondag 25 mei 2014 @ 20:11:21 #10
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140355997
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:10 schreef PeterPastoor het volgende:
Nou de middagdate was meer dan geslaagd hoor! Donderdag de tweede date, weer een overdagdate!
Goed bezig :) wat gaan jullie doen?
14 SHADES OF GREY
pi_140356039
quote:
Quoted for truth _O_
pi_140356060
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Goed bezig :) wat gaan jullie doen?
Waarschijnlijk naar een soort van museum. :)
  zondag 25 mei 2014 @ 20:13:33 #13
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140356099
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:12 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Gezellig :)
14 SHADES OF GREY
pi_140356121
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:12 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

oh museum dates zijn cool!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_140356311
En sylv, dat die 2 mensen elkaar niet begrijpen is nog ok.

Maar als iemand zegt dat iets in mijn relatie niet goed zit of dat er niet genoeg liefde is tussen mij en mijn geliefde, dan vraag ik me dus echt af waar die persoon dat op baseert.
  zondag 25 mei 2014 @ 20:23:12 #16
422702 Weissfrau
He loves it.
pi_140356562
Weiss! Wat doe jij hier? Je hebt mij toch?! :(
pi_140356602
:')
compact en kleverig.
pi_140356626
quote:
17s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:23 schreef Weissfrau het volgende:
psst, je hebt de verkeerde aap :@
compact en kleverig.
pi_140356647
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:17 schreef Weissman het volgende:
En sylv, dat die 2 mensen elkaar niet begrijpen is nog ok.

Maar als iemand zegt dat iets in mijn relatie niet goed zit of dat er niet genoeg liefde is tussen mij en mijn geliefde, dan vraag ik me dus echt af waar die persoon dat op baseert.
Zolang elke partij er van op de hoogte is en er achter staat lijkt mij het oke...

Indien ik iemand echt aan het "daten" ben dan vind ik het wel zo gepast als ik weet of ik wel of niet de enige ben... dan kan ik altijd nog kiezen of ik dat wel of niet wat vind....
pi_140356671
quote:
17s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:23 schreef Weissfrau het volgende:
huh.... andere nick genomen?
pi_140358732
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:25 schreef -Engel- het volgende:

[..]

huh.... andere nick genomen?
Nee gewoon iemand die denkt grappig te zijn :D
pi_140359269
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:25 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Zolang elke partij er van op de hoogte is en er achter staat lijkt mij het oke...

Indien ik iemand echt aan het "daten" ben dan vind ik het wel zo gepast als ik weet of ik wel of niet de enige ben... dan kan ik altijd nog kiezen of ik dat wel of niet wat vind....
Negen van de tien vertellen je dat echt niet hoor, daar kom je op een gegeven moment pas achter (meestal is het dan al te laat en is je kans verkeken ;(). Om een voorbeeld te geven, wilde iets afspreken en door omstandigheden aan beide zijde ging dat niet.. tijd later ging het wel, vroeg ze waarom ik af wilde spreken.. Ja Duh, 20 alarmbellen gingen af en helaas pindakaas, ze was al aan het daten met een ander :(.
pi_140359390
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Negen van de tien vertellen je dat echt niet hoor, daar kom je op een gegeven moment pas achter (meestal is het dan al te laat en is je kans verkeken ;(). Om een voorbeeld te geven, wilde iets afspreken en door omstandigheden aan beide zijde ging dat niet.. tijd later ging het wel, vroeg ze waarom ik af wilde spreken.. Ja Duh, 20 alarmbellen gingen af en helaas pindakaas, ze was al aan het daten met een ander :(.
Heel mooi toch, weet je gelijk dat je er niks aan hebt.
pi_140359440
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit is heel wat anders, maar goed :')
pi_140360094
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dit is heel wat anders, maar goed :')
Als je doelt op polygamie enzo, moet ieder voor zich weten, mijn ding is het niet iig. Op het moment dat je buiten je eigen relatie gaat zoeken naar seks dan is er iets goed mis in je relatie (ja, ik ben ouderwets, sue me ;)).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')