Wie?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:12 schreef Baconbus het volgende:
Bij de SC kaap ik niet. Vind Liesje niet leuk.
Slijmjurkquote:
Waar precies?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze je hier helpen.
[..]
Ik ga mee met zuurtje!quote:Op zondag 25 mei 2014 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga het Marije team in, mag ze mag maar meerdere mannen trekken pijpen en neuken.
Cos is stukje verderop hequote:
Ik ook.. COS is stukje verderop.quote:
Cool. Ik zet de senseo vast aan, Zie je zoquote:
Heb je er een jodenkoek bij?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Cool. Ik zet de senseo vast aan, Zie je zo
dat is lief maar ik vind fok al ingewikkeld op mobielquote:Op zondag 25 mei 2014 19:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze je hier helpen.
http://www.computerhope.com/chat.htm
Nee, sorry. Wel stokbroodje met pittig gehakt, champs, uien, hot tomato sauce, geraspte kaas.. Zelf gemaaktquote:
Oeh, ik kom eraan schat!quote:Op zondag 25 mei 2014 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, sorry. Wel stokbroodje met pittig gehakt, champs, uien, hot tomato sauce, geraspte kaas.. Zelf gemaakt
Als je iemand rapporteert he, wat gebeurd er daarna? Tijd geleden gedaan, nooit wat gehoord.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
dat is lief maar ik vind fok al ingewikkeld op mobiel
Maar weet je waar het aan ligt? Je computer of modem of iets anders. Heb je systeemherstel al geprobeerd?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Provider bellen, die meten je lijn even door.. Weet je het zo.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar weet je waar het aan ligt? Je computer of modem of iets anders. Heb je systeemherstel al geprobeerd?
ik denk niet aan mijn laptop want ook mijn mobiel kan de wifi niet vinden. Dus ik dacht modem. Het.dsl lampje blijft knipperen of gaat helemaal niet aan. Op beiden.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar weet je waar het aan ligt? Je computer of modem of iets anders. Heb je systeemherstel al geprobeerd?
zijn gesloten in het weekend, dat is ook een onderdeel van haar frustratiequote:Op zondag 25 mei 2014 19:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Provider bellen, die meten je lijn even door.. Weet je het zo.
Alles al eens uitgetrokken en opnieuw ingestoken?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik denk niet aan mijn laptop want ook mijn mobiel kan de wifi niet vinden. Dus ik dacht modem. Het.dsl lampje blijft knipperen of gaat helemaal niet aan. Op beiden.
uhuh.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alles al eens uitgetrokken en opnieuw ingestoken?
quote:
quote:
http://allestoringen.nl/quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:29 schreef Burner82 het volgende:
Moest even graven en kijken in mijn YT lijst
Ik heb de CDquote:
quote:
Dan weet ik het ook nietquote:
Dit wil ook nog wel eens helpen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dit wil ook nog wel eens helpen:Vanwaar de spoiler? Het is geen CosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dit wil ook nog wel eens helpen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon een PC hoor.. maakt mij niet zoveel uitquote:Op zondag 25 mei 2014 19:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Anders moet je gelijk weer 4 paginas verder scrollen.
nog 1 met een pcquote:Op zondag 25 mei 2014 19:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een PC hoor.. maakt mij niet zoveel uit
Ik doe het ook alleen als het veel gifs zijn of grote. Anders ontstaat er een groot gat tussen de posts.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een PC hoor.. maakt mij niet zoveel uit
Ik snap die mensen ook niet. Waarom wil je continu kijken of je iets mist? PC/laptop.. verder gewoon uit met die rommelquote:Op zondag 25 mei 2014 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nog 1 met een pc![]()
![]()
zou tijd worden, al die mensen met tablets, phones en laptops
pc pc pc pc pc![]()
![]()
![]()
heb je ook goed gedaan en klopt, anders gelijk zo lang allemaalquote:Op zondag 25 mei 2014 19:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik doe het ook alleen als het veel gifs zijn of grote. Anders ontstaat er een groot gat tussen de posts.
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nog 1 met een pc![]()
![]()
zou tijd worden, al die mensen met tablets, phones en laptops
pc pc pc pc pc![]()
![]()
![]()
Wat is het nou?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heb je ook goed gedaan en klopt, anders gelijk zo lang allemaal
mijn pc is mijn allesquote:Op zondag 25 mei 2014 19:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik snap die mensen ook niet. Waarom wil je continu kijken of je iets mist? PC/laptop.. verder gewoon uit met die rommel
Waarom zou je op een foon gaan cossen of sc-en? Je hebt niet eens streams danquote:Op zondag 25 mei 2014 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
en ik scroll wel maar mensen met phones vinden het nog wel eens lastig
dus die snap ik dan ook
voor sommige is dit een soort buurthuis waar je met andere een bakkie koffie drinktquote:Op zondag 25 mei 2014 20:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waarom zou je op een foon gaan cossen of sc-en? Je hebt niet eens streams dan
SC, gewoon doen. Lees de SV ook lekkerquote:Op zondag 25 mei 2014 20:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
voor sommige is dit een soort buurthuis waar je met andere een bakkie koffie drinkten gezellig klets met af en toe een relletje tussendoor
![]()
en sommige komen hier omdat ze geen streams hebben en kunnen dan toch op de hoogte zijn door alle verslagen enz.
en omg waarom geef ik nou weer zo'n lange uitleg
pffffvan mezelf
ja dat vind ik van de COS wel jaquote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef Burner82 het volgende:
In de COS mag je het niet zeggen, maar de grootste zeikerds over "de cos schoonhouden" zijn die prutsers zonder streams.... Flikker op uit de COS dan, als je zelf niet streamt.
dat dusquote:Op zondag 25 mei 2014 20:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
SC, gewoon doen. Lees de SV ook lekkerMaar ga niet lopen janken in de cos dat er geen gifjes mogen, want het is zo moeilijk lezen... Omdat ze zelf niet kunnen kijken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In de SC mag alles hequote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef Burner82 het volgende:
In de COS mag je het niet zeggen, maar de grootste zeikerds over "de cos schoonhouden" zijn die prutsers zonder streams.... Flikker op uit de COS dan, als je zelf niet streamt.
ik heb er maar 1quote:
Hoi. U bent precies?quote:
Wat niet dan?quote:
nee dat vind ik dan weer minderquote:
Ow, een toerist. Leuk.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee dat vind ik dan weer minder
he das nou jammer
Maar dan komt nu de vraag: is hij ook lekker? (jij stuurt zomaar mensen door naar andere gedeeltes van fokquote:
Utopia loop pas een maand of 6 bijnaquote:Op zondag 25 mei 2014 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
de laatste weken niet hoor
komt vaak genoeg in de sc bij ons
quote:
nee nee nee al hoewel ik voor jouw wel een uitzondering wil maken Joeze poesquote:
lol hahaha ja we hebben je betrapt met in je slip, koop eens boxers manquote:Op zondag 25 mei 2014 20:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar dan komt nu de vraag: is hij ook lekker? (jij stuurt zomaar mensen door naar andere gedeeltes van fok![]()
![]()
![]()
)
Niet? Dan ga ik weer door met rellen als je het niet erg vindquote:Op zondag 25 mei 2014 20:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
[..]
nee nee nee al hoewel ik voor jouw wel een uitzondering wil maken Joeze poes
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee ook niet![]()
ga er niet van bewegen en vind het zelfs een beetje irritant![]()
volgende
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet? Dan ga ik weer door met rellen als je het niet erg vind
ja hij wilde lekkere wijfen zien en ik lekkere mannen daardoorquote:Op zondag 25 mei 2014 20:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar dan komt nu de vraag: is hij ook lekker? (jij stuurt zomaar mensen door naar andere gedeeltes van fok![]()
![]()
![]()
)
Heb ik ook hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 20:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hahaha ja we hebben je betrapt met in je slip, koop eens boxers man![]()
ja duhquote:
Gelukkigquote:
rellen is het leukst, maar al 6 of 8 jaar niet meer gedaan hieroquote:Op zondag 25 mei 2014 20:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
GelukkigIedereen zeurt om rellen, ga je rellen, begint iedereen te zeuren dat je gaat rellen... Snap jij het nog?
that's lifequote:Op zondag 25 mei 2014 20:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
GelukkigIedereen zeurt om rellen, ga je rellen, begint iedereen te zeuren dat je gaat rellen... Snap jij het nog?
Je bent een beetje roestig, snap ik. Gebeurd iedereen... Maar gewoon proberen... We moeten het wel leuk houden hier hequote:Op zondag 25 mei 2014 20:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
rellen is het leukst, maar al 6 of 8 jaar niet meer gedaan hiero
Ik hoorde lekkere mannenquote:Op zondag 25 mei 2014 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja hij wilde lekkere wijfen zien en ik lekkere mannen daardoor![]()
en antwoord op je vraag, geen idee
ja die ken ik wel en ik beweegquote:
Nah.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoorde lekkere mannen
Deze nog maar een keer?
[ afbeelding ]
kijk Voxs snapt het helemaalquote:Op zondag 25 mei 2014 20:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoorde lekkere mannen
Deze nog maar een keer?
[ afbeelding ]
Was ook niet voor jouquote:
Nee, er zit geen dubbele boodschap in:quote:Op zondag 25 mei 2014 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja die ken ik wel en ik beweeg![]()
grote jongen
kijk jij begint door te krijgen hoe mijn hersens werkenquote:Op zondag 25 mei 2014 20:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, er zit geen dubbele boodschap in:
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
post jij je ideale man eens dan, wel 18+ he!
nee jij wel zeker!quote:Op zondag 25 mei 2014 20:20 schreef Pavement het volgende:
nog steeds allemaal geen foto in het fotoboek, amateurs
ja, hoe ken dat ineens dat ik een fotoboek hebquote:Op zondag 25 mei 2014 20:20 schreef Pavement het volgende:
nog steeds allemaal geen foto in het fotoboek, amateurs
ik heb mn kop al eens op fok! gepost, en weer weggehaald hoorquote:
picsquote:Op zondag 25 mei 2014 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja, hoe ken dat ineens dat ik een fotoboek heb
snap er geen reet van
ohh dan kun je dat ook nog een keer doen, dan weten we wie we voor ons hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb mn kop al eens op fok! gepost, en weer weggehaald hoor
Zie je dat nou pas?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja, hoe ken dat ineens dat ik een fotoboek heb
snap er geen reet van
Geen tieten maar wel piem0l.. Ik blijf homoquote:Op zondag 25 mei 2014 20:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
is toch niet mannelijk.. kun je net zo goed op vrouwen vallen
ik had dat eerst toch niet en gister zag ik het ineens in mijn rijtje staan.quote:
hema worst in der snee en zuigen maar, overal een oplossing veurquote:Op zondag 25 mei 2014 20:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geen tieten maar wel piem0l.. Ik blijf homo
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
hema worst in der snee en zuigen maar, overal een oplossing veur
Vind ik niet zo lekker...quote:Op zondag 25 mei 2014 20:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
hema worst in der snee en zuigen maar, overal een oplossing veur
dan wil ik ook die fotoquote:Op zondag 25 mei 2014 20:23 schreef Pavement het volgende:
en die joeze poes ook in zn blote reet dan maar
dat kan, tis een apart smaakje je moet er wel van houdenquote:
Ik hou er niet vanquote:Op zondag 25 mei 2014 20:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
dat kan, tis een apart smaakje je moet er wel van houden
Toch wel in vlechtjes?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
valt mee, door mn konthaar lijkt het wat boller
Goede 2equote:
Dat is het bestequote:
op hoofd/armhaar na... de rest mag wel verdwijnen ja .quote:Op zondag 25 mei 2014 20:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Kunnen ze niet een pilletje uitvinden waardoor al je haar uitvalt?
ook je hoofdhaar danquote:Op zondag 25 mei 2014 20:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Kunnen ze niet een pilletje uitvinden waardoor al je haar uitvalt?
kale benen ziet er niet uitquote:Op zondag 25 mei 2014 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
is soms wel handig maar ik hou toch wel van haar op een man
Niet echt idd.. Maar scheelt veel ellendequote:
omg spoiler graagquote:Op zondag 25 mei 2014 20:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet dat jij van harig houdt. speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Hoofdhaar scheer ik ook zelf. Ben al 22 jaar niet naar de kapper geweest.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ook je hoofdhaar danof ben je al kaal
nah daar toch niet zo charmantquote:Op zondag 25 mei 2014 20:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet dat jij van harig houdt. speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Welke ellende? met sport ofzo?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet echt idd.. Maar scheelt veel ellendeDus ik scheer het liever als het moet
handig tochquote:Op zondag 25 mei 2014 20:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoofdhaar scheer ik ook zelf. Ben al 22 jaar niet naar de kapper geweest.
jup. schaafwonden+haar = niet prettigquote:
schaafwonden en haar ? nooit last mee en ik lig elke week openquote:
zorgt juist voor beschermingquote:Op zondag 25 mei 2014 20:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
schaafwonden en haar ? nooit last mee en ik lig elke week open
Onder andere..quote:
ben je niet zo handig danquote:Op zondag 25 mei 2014 20:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
Rare sport heb je danquote:Op zondag 25 mei 2014 20:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als je dan ook nog op je fiets blijft zitten, is het niet nodig neequote:Op zondag 25 mei 2014 20:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol let dan ook op, ik wielren 5 keer per jaar, dus dat is de moeite niet
thaiboksen en 1x in de week zak training, schroeit zo weg dat haarquote:
Ja, zonder haar hoef je ook niet te scheren natuurlijkquote:Op zondag 25 mei 2014 20:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
thaiboksen en 1x in de week zak training, schroeit zo weg dat haar
wat is datquote:Op zondag 25 mei 2014 20:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
thaiboksen en 1x in de week zak training, schroeit zo weg dat haar
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat een watje. Ik train mijn zak minstens 10 keer per week.
quote:
[..]
Wat een watje. Ik train mijn zak minstens 10 keer per week.
Tetten!quote:Op zondag 25 mei 2014 20:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb er maar 1
en das meer dan genoeg,
tetten![]()
[..]
en als ik met jou praat voer ik de training op
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:49 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb begrepen dat ik het moet zeggen als ik weg ga.
Ik ga weg
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:49 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga weg
En blijvendquote:Op zondag 25 mei 2014 20:49 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga weg
moet niet, mag, want dan kan ik zwaaien naar jequote:Op zondag 25 mei 2014 20:49 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga weg
Ik kom af en toe nog terug, puur om jou te pestenquote:Op zondag 25 mei 2014 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
En blijvend![]()
Ik heb het gered [ afbeelding ]
Souryquote:Op zondag 25 mei 2014 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
En blijvend![]()
Ik heb het gered [ afbeelding ]
Ik hou van honden.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kom af en toe nog terug, puur om jou te pesten [ afbeelding ]
Nu wel, Soury is wegquote:
Maar niet in de cos zeker. Verstoort je cos beeld...quote:
La Muis heerscht!quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar niet in de cos zeker. Verstoort je cos beeld...
Nou doei
ik raad je aan contact te zoeken met Telfort webcare via hun forum of Twitter... Betere ervaring mee als met de dombos achter de telefoon!quote:Op zondag 25 mei 2014 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Inodder in da housequote:Op zondag 25 mei 2014 20:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik raad je aan contact te zoeken met Telfort webcare via hun forum of Twitter... Betere ervaring mee als met de dombos achter de telefoon!
Waar haal je dat vandaan drama queenquote:
Oh ik niet, ze belden zelfs terugquote:Op zondag 25 mei 2014 20:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik raad je aan contact te zoeken met Telfort webcare via hun forum of Twitter... Betere ervaring mee als met de dombos achter de telefoon!
same old same old dusquote:Op zondag 25 mei 2014 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
COS is Off begrijp ik...? De Markt is over, rest weer 3 weken potverteren
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wat een toestand![]()
blijf je toch gezellig hier
Ik ging nergens heen verder..quote:Op zondag 25 mei 2014 20:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wat een toestand![]()
blijf je toch gezellig hier
ik ook maar moet me zo inhouden iedere keerquote:Op zondag 25 mei 2014 20:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ben helemaal gifjesverslaafd geworden.
Leest ik Topic openen??quote:Op zondag 25 mei 2014 20:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ook maar moet me zo inhouden iedere keer
kunnen we niet een apart topic openen voor de verslaafde gifjes plaatsers
dan mag je daar alleen praten in plaatjes, zal bacon ook wel leuk vinden en nog wel een paar
of is dit idee al vaker langs gekomenmijn excuus dan
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nou nou nou rustig, hier vinden we soury wel lief hoor. nou ja ikke dan, soms
klein beetje maarquote:
Het leuke ervan is dat jee daarmee dingen kan zeggen die je normaal niet kan zeggen.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ook maar moet me zo inhouden iedere keer
kunnen we niet een apart topic openen voor de verslaafde gifjes plaatsers
dan mag je daar alleen praten in plaatjes, zal bacon ook wel leuk vinden en nog wel een paar
of is dit idee al vaker langs gekomenmijn excuus dan
ja daar ben ik het ook mee eensquote:Op zondag 25 mei 2014 21:00 schreef Miek37 het volgende:
[..]Soury en ik zijn vandaag in team Marije gestapt : dat ze maar veel mag rukken, zuigen en wippen in Jooooooeeetopiaaaa!
nicequote:Op zondag 25 mei 2014 21:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
klein beetje maar![]()
Ik ben weer bijna bij....
En het bezoek ik weer vertrokken, ik ben dus weer helemaal van jullie bitches!
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:00 schreef Miek37 het volgende:
[..]Soury en ik zijn vandaag in team Marije gestapt : dat ze maar veel mag rukken, zuigen en wippen in Jooooooeeetopiaaaa!
juist, en het moet ook niet te snel gaan anders raak je de draad kwijt, moet wel leesbaar blijvenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het leuke ervan is dat jee daarmee dingen kan zeggen die je normaal niet kan zeggen.
als je 2e lijns nodig hebt beviel mij veel beter online... Direct hulp..quote:
Mooi he. Even denken, welk nummer heeft ook een grappig dansje.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
kijk daar ga ik nou ook van bewegen maar niet zo raar als hij gelukkig
doe jij maar denken en veras mij maarquote:Op zondag 25 mei 2014 21:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mooi he. Even denken, welk nummer heeft ook een grappig dansje.
Die gaan weer ruzie krijgen over het geld.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
de alcohol begint te werken in utopia![]()
ja ja off topic hier
Ik kijk wel uit.. één Topic per dag openen incl plaatselijke verdoving is wel genoeg evenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
voor gifjes only, van mij mag je, laat het wel ff weten dan
en over of met marije en de mannenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die gaan weer ruzie krijgen over het geld.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit.. één Topic per dag openen incl plaatselijke verdoving is wel genoeg even
ik heb je heel erg gemist maar jij had in de SC vermeld dat je het druk zou hebben dit weekendquote:Op zondag 25 mei 2014 21:15 schreef Inodder het volgende:
Fijn trouwens om te lezen dat ik niet gemist word en voor Joez Amber al word ingeschakeld
quote:
ja doe meequote:
O ja ik doe dat.... Ik denk aan mijn mede users en maak ze niet ongerust door ze in het ongewisse te latenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb je heel erg gemist maar jij had in de SC vermeld dat je het druk zou hebben dit weekend
dus van jou was het bekend![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:15 schreef Inodder het volgende:
Fijn trouwens om te lezen dat ik niet gemist word en voor Joez Amber al word ingeschakeld
juist en erg netjes van jequote:Op zondag 25 mei 2014 21:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
O ja ik doe dat.... Ik denk aan mijn mede users en maak ze niet ongerust door ze in het ongewisse te laten
Stoute Joez.... Die loopt je zelfs nog te fucken terwijl hij afwezig is...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
juist en erg netjes van je
dus ik maakte me om jou geen zorgen, joezi leek iig ineens van de aardbodem verdwenen
Ik las het ja...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
bacon en isax waren ook korte tijd vermist gister
dachten nog ff dat isax en joezi iets aan het doen waren
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
Dan mag mijn natte droom zeker niet ontbreken...![]()
inderdaad jaquote:Op zondag 25 mei 2014 21:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Stoute Joez.... Die loopt je zelfs nog te fucken terwijl hij afwezig is...
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
Is dat een vent?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh zegquote:Op zondag 25 mei 2014 21:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
Is dat een vent?
Raar hoofd en weinig vrouwelijke vormen...
ja dat vind jij wel wat hequote:Op zondag 25 mei 2014 21:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel aantrekkelijk hoor. Lekker dominant.
die kon ik nog nietquote:
Tegenwoordig vind ik alles wel wat. Ik google porno op thin, fat, teen, milf, black, asian, dominant, submissive en nog 1000 andere dingen.quote:
lang leve internetquote:Op zondag 25 mei 2014 21:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tegenwoordig vind ik alles wel wat. Ik google porno op thin, fat, teen, milf, black, asian, dominant, submissive en nog 1000 andere dingen.
Oehquote:
Van voor mijn tijd... nooit gezien ook, maar klonk wel bekendquote:
En leve de downloadsnelheid. In het begin duurde het 30 seconde om 1 afbeelding op je scherm te krijgen.quote:
dat ook en je kan het ook op een kleiner apparaatje kijken, ik gebruik mijn ipod touch ervoor,kan ik ook geen virussen binnen halen op die manier en gaat hartstikke snelquote:Op zondag 25 mei 2014 21:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En leve de downloadsnelheid. In het begin duurde het 30 seconde om 1 afbeelding op je scherm te krijgen.
Tsss.. Ingie was mijn favoriet ook alquote:Op zondag 25 mei 2014 21:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
OehDoe mij die bassiste! Mag jij de zanger hebben
In de tijd dat internet porno nog uit plaatjes bestond... met je puberhormoontjes en je 28k8 modem op Yahoo Groupsquote:Op zondag 25 mei 2014 21:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En leve de downloadsnelheid. In het begin duurde het 30 seconde om 1 afbeelding op je scherm te krijgen.
De eerste keer dat ik een film downloade duurde het geloof ik 2 maanden.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat ook en je kan het ook op een kleiner apparaatje kijken, ik gebruik mijn ipod touch ervoor,kan ik ook geen virussen binnen halen op die manier en gaat hartstikke snel
lang leve interneten vooruitgang
dan was bestellen snellerquote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een film downloade duurde het geloof ik 2 maanden.
28K Sjee zeg....quote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
In de tijd dat internet porno nog uit plaatjes bestond... met je puberhormoontjes en je 28k8 modem op Yahoo Groups
En overal op zoek naar paswoorden voor betaalde sekssites.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
In de tijd dat internet porno nog uit plaatjes bestond... met je puberhormoontjes en je 28k8 modem op Yahoo Groups
ja vroegerquote:Op zondag 25 mei 2014 21:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En overal op zoek naar paswoorden voor betaalde sites.
Mijn eerste modem was een 14k4 Maar toen was ik me nog amper bewust van heb bestaan van pornoquote:Op zondag 25 mei 2014 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
28K Sjee zeg....![]()
Als ik me niet vergis ligt er nog een 1200B bij me op zolder
Bullit begint te werken.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wat een herrie weer![]()
last van frustraties ofzo
Kazza was geloof ik mijn eerste methode van films downloaden...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een film downloade duurde het geloof ik 2 maanden.
Kazza ja, die ken ik nog welquote:Op zondag 25 mei 2014 21:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Kazza was geloof ik mijn eerste methode van films downloaden...
Kon je rustig 3 dagen wachten op een xvidje van nog geen 500 mb...
Nu trek je Full HD van 15 GB in een paar minuten binnen... Best bizar eigenlijk.
OMG.... Is hij IAN aan het na doen? lekker orgineelquote:Op zondag 25 mei 2014 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
joezi is zijn eigen porno aan het maken, hij maakt allemaal UItjes voor de dames in de cos![]()
die zal vast wel kunnen cammen vanavond nu![]()
Mijn 20Mb MFM harde schijf kón gewoon niet vol toen...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Kazza was geloof ik mijn eerste methode van films downloaden...
Kon je rustig 3 dagen wachten op een xvidje van nog geen 500 mb...
Nu trek je Full HD van 15 GB in een paar minuten binnen... Best bizar eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |