Wie?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:12 schreef Baconbus het volgende:
Bij de SC kaap ik niet. Vind Liesje niet leuk.
Slijmjurkquote:
Waar precies?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze je hier helpen.
[..]
Ik ga mee met zuurtje!quote:Op zondag 25 mei 2014 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga het Marije team in, mag ze mag maar meerdere mannen trekken pijpen en neuken.
Cos is stukje verderop hequote:
Ik ook.. COS is stukje verderop.quote:
Cool. Ik zet de senseo vast aan, Zie je zoquote:
Heb je er een jodenkoek bij?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Cool. Ik zet de senseo vast aan, Zie je zo
dat is lief maar ik vind fok al ingewikkeld op mobielquote:Op zondag 25 mei 2014 19:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze je hier helpen.
http://www.computerhope.com/chat.htm
Nee, sorry. Wel stokbroodje met pittig gehakt, champs, uien, hot tomato sauce, geraspte kaas.. Zelf gemaaktquote:
Oeh, ik kom eraan schat!quote:Op zondag 25 mei 2014 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, sorry. Wel stokbroodje met pittig gehakt, champs, uien, hot tomato sauce, geraspte kaas.. Zelf gemaakt
Als je iemand rapporteert he, wat gebeurd er daarna? Tijd geleden gedaan, nooit wat gehoord.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
dat is lief maar ik vind fok al ingewikkeld op mobiel
Maar weet je waar het aan ligt? Je computer of modem of iets anders. Heb je systeemherstel al geprobeerd?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
dat is lief maar ik vind fok al ingewikkeld op mobiel
Provider bellen, die meten je lijn even door.. Weet je het zo.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar weet je waar het aan ligt? Je computer of modem of iets anders. Heb je systeemherstel al geprobeerd?
ik denk niet aan mijn laptop want ook mijn mobiel kan de wifi niet vinden. Dus ik dacht modem. Het.dsl lampje blijft knipperen of gaat helemaal niet aan. Op beiden.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar weet je waar het aan ligt? Je computer of modem of iets anders. Heb je systeemherstel al geprobeerd?
zijn gesloten in het weekend, dat is ook een onderdeel van haar frustratiequote:Op zondag 25 mei 2014 19:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Provider bellen, die meten je lijn even door.. Weet je het zo.
Alles al eens uitgetrokken en opnieuw ingestoken?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik denk niet aan mijn laptop want ook mijn mobiel kan de wifi niet vinden. Dus ik dacht modem. Het.dsl lampje blijft knipperen of gaat helemaal niet aan. Op beiden.
uhuh.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alles al eens uitgetrokken en opnieuw ingestoken?
quote:
quote:
http://allestoringen.nl/quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:29 schreef Burner82 het volgende:
Moest even graven en kijken in mijn YT lijst
Ik heb de CDquote:
quote:
Dan weet ik het ook nietquote:
Dit wil ook nog wel eens helpen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dit wil ook nog wel eens helpen:Vanwaar de spoiler? Het is geen CosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dit wil ook nog wel eens helpen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |