ah dat is wel kutquote:Op zondag 25 mei 2014 21:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat vuurwerkgedoe
Ze zijn gewoon moeilijk streng met alles met kinderen
Ik wilde altijd Chemische technologie gaan studeren toen ik op de middelbare school zat. Als ik dat had gedaan had ik in m'n propedeuse jaar ieder practicum onder politie begeleiding moeten doenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ah dat is wel kut
hopelijk kan je wel nog je andere dromen in vervulling laten gaan
ga janken, wordt goed gespeeld en gezongen. scheelt wel dat we een paar echt super muzikale jongens in de groep hebben, traden ook geregeld op.quote:
Standrechtelijk executerenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Adames het volgende:
[..]
ga janken, wordt goed gespeeld en gezongen. scheelt wel dat we een paar echt super muzikale jongens in de groep hebben, traden ook geregeld op.
Iemand die op zijn zolderkamer tokkelt en dan de helft van de tekst niet kent schiet minder op
nee tochquote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wilde altijd Chemische technologie gaan studeren toen ik op de middelbare school zat. Als ik dat had gedaan had ik in m'n propedeuse jaar ieder practicum onder politie begeleiding moeten doenWas wel een topshow geweest
Ik ga er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat jij nooit een functie zal bekleden bij een scoutingvereniging, zelfs niet als materiaalman.quote:
De combinatie Saind+Knuppel+Homo's op gitaren rond een kampvuur is geen goede nee.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ga er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat jij nooit een functie zal bekleden bij een scoutingvereniging, zelfs niet als materiaalman.
Zal je leren knuppel
http://www.ed.nl/regio/be(...)estse-boom-1.4373660quote:Op zondag 25 mei 2014 22:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ga er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat jij nooit een functie zal bekleden bij een scoutingvereniging, zelfs niet als materiaalman.
Zal je leren knuppel
gemeld bij de AIVDquote:Op zondag 25 mei 2014 22:00 schreef Saind het volgende:
[..]
De combinatie Saind+Bijl+Homo's op gitaren rond een kampvuur is geen goede nee.
wat heb je gedaan danquote:Op zondag 25 mei 2014 21:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Voor de meeste dingen tot je 18e maar voor "gevoelige" dingen heel lang.
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef Saind het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/regio/be(...)estse-boom-1.4373660
Ik ga langs
Neh je moet je bek houden en daar achterin die zaal zittenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:03 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
Mag je dan ook zeggen wat je van de kwestie vindt? Of is dat alleen voor de van te voren geselecteerde en uitgebalanceerde deskundige jury?
hoeveel slachtoffers?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Vuurwerk+wapenwet en terrorismewet ofzo
Iets met bommetjes toen ik jong was
Streng allemaal.quote:
Ik had een huiszoeking en een maand lang alle telefoons en het internet afgetaptquote:Op zondag 25 mei 2014 22:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Streng allemaal.
Zelf ook een keer politie in huis gehad om een getuigenverklaring af te leggen. Vuurwerk gerelateerd.
Ook de zolderkamer avonturen zal vast spannend zijn geweest.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had een huiszoeking en een maand lang alle telefoons en het internet afgetapt
Volgens het dossier ben ik ook nog een paar dagen fysiek gevolgd. Zal spannend geweest zijn voor die gast, menneke van 15 volgen op en neer naar school
dat is geen zinquote:Op zondag 25 mei 2014 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook de zolderkamer avonturen zal wat spannend zijn geweest.
Jezus christusquote:Op zondag 25 mei 2014 22:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had een huiszoeking en een maand lang alle telefoons en het internet afgetapt
Volgens het dossier ben ik ook nog een paar dagen fysiek gevolgd. Zal spannend geweest zijn voor die gast, menneke van 15 volgen op en neer naar school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |