Zolang je mensen buiten de sc uitsluit doe ik niet mee.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Opdat we niet vergeten :
WK / Gezamelijke toto VBL-SC
Staat genoteerd.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang je mensen buiten de sc uitsluit doe ik niet mee.
Wat ben jij een treurig figuur zeg.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leer jij nou eens serieuze en niet serieuze berichten van elkaar te onderscheiden.quote:
Meld je dan aan, klootviool.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leer jij nou eens serieuze en niet serieuze berichten van elkaar te onderscheiden.
Verzuurd figuur.
Misschien gaan we dan toch nog winnenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonder GGMM moet ik de lastigere wedstrijden voorspellen.
Dat kan ik niet aan. Dan ga ik een speciaal panel inschakelen waar ik weer 199 euro aan kwijt ben.
Help ons, groot geniaal meesterlijk machtig orakel.
Jij denkt dat het nog goed komt als we hem even met rust laten?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wat denk je zelf? totaal de weg kwijt die jongen, laat hem maar even met rust
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt dat het nog goed komt als we hem even met rust laten?
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Barneveld 2x ronde 1 uit op de vloer
BETERRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 25 mei 2014 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.worldstarhipho(...)wshhbPSKp90chps4iT92quote:
nee, we krijgen een paar kuub hout in mooie blokjes aangeleverd. wel helemaal naar de tering, vrijdag 4 uur gaan slapen, half 8 werd ik al slapende naar buiten getrokken in mijn slaapzak, hele dag gewandeld met de kinderen en bosspel gedaan, tot half 5 doorgetrokken bij het kampvuur en vanmorgen weer om 8 uur op om op te ruimenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb jij nog veel hout gehakt van 't weekend
Zaten leuke tussen.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.worldstarhipho(...)wshhbPSKp90chps4iT92
Ik heb vandaag 11 uur geslapen.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:03 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, we krijgen een paar kuub hout in mooie blokjes aangeleverd. wel helemaal naar de tering, vrijdag 4 uur gaan slapen, half 8 werd ik al slapende naar buiten getrokken in mijn slaapzak, hele dag gewandeld met de kinderen en bosspel gedaan, tot half 5 doorgetrokken bij het kampvuur en vanmorgen weer om 8 uur op om op te ruimen
echt genieten
Homo. Daar heb ik 3 dagen over gedaanquote:
Wel echt leuk gehad? Het moet je maar liggen het begeleiden van groepen kinderenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:03 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, we krijgen een paar kuub hout in mooie blokjes aangeleverd. wel helemaal naar de tering, vrijdag 4 uur gaan slapen, half 8 werd ik al slapende naar buiten getrokken in mijn slaapzak, hele dag gewandeld met de kinderen en bosspel gedaan, tot half 5 doorgetrokken bij het kampvuur en vanmorgen weer om 8 uur op om op te ruimen
echt genieten
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het moet je maar liggen het begeleiden van groepen kinderen
Mij laten ze niet meer toe bij dit soort dingenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was gek genoeg juist Adames die nog half inslaap ongewenst werd weggetrokken.
Wat is dat?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:34 schreef Doublepain het volgende:
Dat 'for the Vine' gaat soms echt nergens over.
Mijn VOG was gelukkig goed gekeurdquote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Mij laten ze niet meer toe bij dit soort dingen
Vines op WSHH, mensen die de gekste dingen doen voor the Vine (kort filmpje) Random mensen slaan oaquote:
Ja was een beetje spannend, was een ouder/kind weekend (dag + nacht) om de ouders een beter beeld van de activiteiten van de scouting te geven. Kan wat meer mis gaan dan bij een normaal kamp. Dan ben jij die week de gezaghebbende en zijn de ouders er niet. Nu kan je trammelant krijgen als een ouder zijn/haar kind in bescherming wil nemen als het kind iets verkeerds doet. Gelukkig waren het erg fijne ouders en ook de kinderen waren alles behalve lastig.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Homo. Daar heb ik 3 dagen over gedaan
Ik ben overigens wel naar de vinkentering.
[..]
Wel echt leuk gehad? Het moet je maar liggen het begeleiden van groepen kinderen
ah okequote:Op zondag 25 mei 2014 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vines op WSHH, mensen die de gekste dingen doen voor the Vine (kort filmpje) Random mensen slaan oa
Ik haaaaaat kampvuren met gitarenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:50 schreef Adames het volgende:
En 's avonds met genoeg bier kan je altijd een goede sfeer krijgen met een gitaar, een paar goede zangers en een hoop schunnige liedjes
Ha die krijg ik niet meer.quote:
wat heb je uitgevretenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ha die krijg ik niet meer.
iig niet voor kindergerelateerde dingen, mag ook nooit adopteren ofzo
Nee, Wonderwall komt er niet in.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik haaaaaat kampvuren met gitaren
altijd iemand die stoer moet doen en Wonderwall moet zingen ofzo
kankervolk, allemaal afmaken
Nirvana, ook zoietsquote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, Wonderwall komt er niet in.
Wel Nirvana, Poelmo slaaf van het zuiden, Ich ging einmal spazieren, Udo Jürgens, Don McLean, The Doors, Vengaboys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |