Heb jij nog veel hout gehakt van 't weekendquote:Op zondag 25 mei 2014 18:11 schreef Adames het volgende:
Van Persie en Robben worden eruit geschopt tegen de Australische houthakkers
Dan is het over en sluiten, eerst maar even afwachten of ze in die oefenpartijtjes nog wat van niveau laten zienquote:Op zondag 25 mei 2014 18:11 schreef Adames het volgende:
Van Persie en Robben worden eruit geschopt tegen de Australische houthakkers
Ghana is altijd lastigquote:Op zondag 25 mei 2014 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan is het over en sluiten, eerst maar even afwachten of ze in die oefenpartijtjes nog wat van niveau laten zien
Maid je moest eens weten.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee![]()
en zoveel mannen in een SC, moet wel wat homo erotisch ontstaan..
Durf te plaatsenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee![]()
Chili en Spanje gaan door.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, Nederland wordt tweede in de groep. Vervolgens tegen Brazilië eruit.
Oh ik dacht dat we grappen aan het maken waren. Jij hebt oprecht hoop?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel met je eens dat NL in principe minder is dan die 2, maar je weet het nooit
Dat gebeurt alleen als Tyron aanwezig is.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee het maakt me niet zoveel uit, ik kijk toch welquote:Op zondag 25 mei 2014 18:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we grappen aan het maken waren. Jij hebt oprecht hoop?
Eens.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee het maakt me niet zoveel uit, ik kijk toch wel
Dat zou ook heel goed kunnen. Die Chileentjes kunnen ballen, da's niet te geloven.quote:
Ik kijk groepsfase. Voor de rest moet ik nog even kijken of ik er tot 5 uur sochtends voor wakker wil blijvenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee het maakt me niet zoveel uit, ik kijk toch wel
Als ik dat tegen anderen zeg, roepen ze ''wie zijn de topspelers van chili dannn?''.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat zou ook heel goed kunnen. Die Chileentjes kunnen ballen, da's niet te geloven.
Mosterdsoep - Rosbief-aardappelen-witlof-sla - ananasquote:Op zondag 25 mei 2014 18:17 schreef Tarado het volgende:
Ik heb een lekker kippetje in de oven, echt zin in
Ik ken heel veel mensen die niet doorhebben dat Oranje veel slechter is dan in 2010. Die moet je dan uitleggen dat we de finale nooit gaan halen en dan kijken ze je heel verbaasd aan.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik dat tegen anderen zeg, roepen ze ''wie zijn de topspelers van chili dannn?''.
Bij je ouders of maak je het zelf?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Mosterdsoep - Rosbief-aardappelen-witlof-sla - ananas
dat was 2010 al een wonderquote:Op zondag 25 mei 2014 18:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ken heel veel mensen die niet doorhebben dat Oranje veel slechter is dan in 2010. Die moet je dan uitleggen dat we de finale nooit gaan halen en dan kijken ze je heel verbaasd aan.
Bij m'n ouders. Kook niet zo uitgebreid als ik alleen thuis zitquote:Op zondag 25 mei 2014 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij je ouders of maak je het zelf?
frango piri piri, tomatensalade en rijst
Begrijp ik maar je zou bezoek kunnen hebbenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij m'n ouders. Kook niet zo uitgebreid als ik alleen thuis zit
ik hou van jequote:Op zondag 25 mei 2014 18:22 schreef Pascalus het volgende:
Als je die mensen dan ook nog vertelt dat België een beter elftal heeft dan wij, kijken ze je aan alsof je geestelijk niet helemaal goed bent.
Chauvinisten zijn het aids van de samenleving.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:22 schreef Pascalus het volgende:
Als je die mensen dan ook nog vertelt dat België een beter elftal heeft dan wij, kijken ze je aan alsof je geestelijk niet helemaal goed bent.
Verzuurde doemdenkers ook.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chauvinisten zijn het aids van de samenleving.
Die durven geen kansen te pakken omdat het toch op voorhand kut is. Tevens praten ze het moraal omlaag van die enkeling die nog wel wat denkt te kunnen verbeteren aan zijn leven of zelfs wel de wereld.quote:
Waarom alleen voor de VBL-SC?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:42 schreef onlogisch het volgende:
Een kleine herinnering voor de stumpers die het wel een leuk idee vonden maar zich tot op heden niet hebben aangemeld.
WK / Gezamelijke toto VBL-SC
quote:Op zondag 25 mei 2014 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je dan toch een prima avond had ligt de lat niet echt hoog
Lang verhaal kort, gisteravond was weer een overwinning op mezelf. Vooral daarom een prima avondquote:Op zondag 25 mei 2014 12:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maar het was ook door omstandigheden de eerste keer in maanden dat ik naar een discotheek ging
GGMM is gewoon een onbegrepen jongen. Het is geen slechte knul.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:00 schreef Doublepain het volgende:
GGMM moet altijd de goodguy spelen maar achter de schermen is het the devil himself!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |