Aru gaat dat niet winnenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet als je je bedenkt dat de winnaar wellicht Aru gaat zijn.
Zeker wel.quote:
Wat moet hij doen dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:51 schreef Steven184 het volgende:
Quintana is niet echt bezig met proberen de Giro te winnen, he?
Uran was los, maar hij zat niet helemaal vol te geven aan kop van dat groepje.quote:
Voor mij wel.quote:
Toch een minuutje. Komen nog 5 aankomsten bergop.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:55 schreef Konijnenjager het volgende:
Verschillen vallen toch nog mee. Eigen tempo rijden loont.
EN HIJ STAAT, EN IK STA OOK!quote:Op zondag 25 mei 2014 16:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die saaie kerel die altijd verslag doet bij turnen?
Jaquote:Op zondag 25 mei 2014 16:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die saaie kerel die altijd verslag doet bij turnen?
Lijkt perfect te pieken, derde week is loodzwaar. Krijgen nog een klim tijdrit en natuurlijk de rit naar de Zoncolan.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal de laatste week wel ongenadig hard moeten gaan om de winst te kunnen pakken.
En nog een paar hobbeltjes.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lijkt perfect te pieken, derde week is loodzwaar. Krijgen nog een klim tijdrit en natuurlijk de rit naar de Zoncolan.
7de is gewoon prima.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:59 schreef Marcoss het volgende:
Kelderman nu 7de met een aardige voorsprong op nummer 8 Rolland, afwachten in hoeverre die z'n klassement wil "vergooien" voor een ritzege. Hopelijk was dit een mindere dag van Kelderman, dan is top-5 nog altijd niet onmogelijk, Pozzo heeft altijd een mindere 3de week en afwachten of Aru dit niveau vol kan houden.
Wielerkennis ten top.twitter:maduc twitterde op zondag 25-05-2014 om 16:47:20@NOSwielrennen wie? Aru dames en heren reageer retweet
Ik verheug me straks alweer erg op het NK met ik hoop Maarten en Martquote:Op zondag 25 mei 2014 17:00 schreef Steven184 het volgende:
Wielerkennis ten top.twitter:maduc twitterde op zondag 25-05-2014 om 16:47:20@NOSwielrennen wie? Aru dames en heren reageer retweet
Wordt weer dag vol ergernissen.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:01 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik verheug me straks alweer erg op het NK met ik hoop Maarten en Mart
Mooi.quote:
Berg opquote:Op zondag 25 mei 2014 17:02 schreef marcodej het volgende:
Ik werd wakker toen Aru over de finish kwam. De laatste 11 km gemist. Was het wat?
Ze zijn in eigen land, waarom zouden ze dan een minderwaardige taal als Engels gaan spreken?quote:
Monfortquote:Op zondag 25 mei 2014 17:04 schreef Sheepcidus het volgende:
Montfort heeft zijn 17e plek mooi verdedigd.
Dit ja, beter leert juist die Daniel Lloyd is Italiaans.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ze zijn in eigen land, waarom zouden ze dan een minderwaardige taal als Engels gaan spreken?
Uiteraard, maar altijd proberen om het nog beter te doen uiteraardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |