Aru gaat dat niet winnenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet als je je bedenkt dat de winnaar wellicht Aru gaat zijn.
Zeker wel.quote:
Wat moet hij doen dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:51 schreef Steven184 het volgende:
Quintana is niet echt bezig met proberen de Giro te winnen, he?
Uran was los, maar hij zat niet helemaal vol te geven aan kop van dat groepje.quote:
Voor mij wel.quote:
Toch een minuutje. Komen nog 5 aankomsten bergop.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:55 schreef Konijnenjager het volgende:
Verschillen vallen toch nog mee. Eigen tempo rijden loont.
EN HIJ STAAT, EN IK STA OOK!quote:Op zondag 25 mei 2014 16:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die saaie kerel die altijd verslag doet bij turnen?
Jaquote:Op zondag 25 mei 2014 16:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die saaie kerel die altijd verslag doet bij turnen?
Lijkt perfect te pieken, derde week is loodzwaar. Krijgen nog een klim tijdrit en natuurlijk de rit naar de Zoncolan.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal de laatste week wel ongenadig hard moeten gaan om de winst te kunnen pakken.
En nog een paar hobbeltjes.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lijkt perfect te pieken, derde week is loodzwaar. Krijgen nog een klim tijdrit en natuurlijk de rit naar de Zoncolan.
7de is gewoon prima.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:59 schreef Marcoss het volgende:
Kelderman nu 7de met een aardige voorsprong op nummer 8 Rolland, afwachten in hoeverre die z'n klassement wil "vergooien" voor een ritzege. Hopelijk was dit een mindere dag van Kelderman, dan is top-5 nog altijd niet onmogelijk, Pozzo heeft altijd een mindere 3de week en afwachten of Aru dit niveau vol kan houden.
Wielerkennis ten top.twitter:maduc twitterde op zondag 25-05-2014 om 16:47:20@NOSwielrennen wie? Aru dames en heren reageer retweet
Ik verheug me straks alweer erg op het NK met ik hoop Maarten en Martquote:Op zondag 25 mei 2014 17:00 schreef Steven184 het volgende:
Wielerkennis ten top.twitter:maduc twitterde op zondag 25-05-2014 om 16:47:20@NOSwielrennen wie? Aru dames en heren reageer retweet
Wordt weer dag vol ergernissen.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:01 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik verheug me straks alweer erg op het NK met ik hoop Maarten en Mart
Mooi.quote:
Berg opquote:Op zondag 25 mei 2014 17:02 schreef marcodej het volgende:
Ik werd wakker toen Aru over de finish kwam. De laatste 11 km gemist. Was het wat?
Ze zijn in eigen land, waarom zouden ze dan een minderwaardige taal als Engels gaan spreken?quote:
Monfortquote:Op zondag 25 mei 2014 17:04 schreef Sheepcidus het volgende:
Montfort heeft zijn 17e plek mooi verdedigd.
Dit ja, beter leert juist die Daniel Lloyd is Italiaans.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ze zijn in eigen land, waarom zouden ze dan een minderwaardige taal als Engels gaan spreken?
Uiteraard, maar altijd proberen om het nog beter te doen uiteraardquote:
Jij hebt goede zaken gedaan in de Tourcoach.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop niet dat het licht langzaam uit gaat voor Kelderman komende week.
Tja, de Kiserlovski's van deze wereld zullen volgende week ook niet gaan vliegen...top10 is nog steeds goed mogelijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop niet dat het licht langzaam uit gaat voor Kelderman komende week.
Klopt, alleen dan weer zonde dat ik Poels had ipv Uran.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij hebt goede zaken gedaan in de Tourcoach.
Denk dat 7e of 8e wel moet lukken. Ligt er een beetje aan of Rolland zo goed blijft.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, de Kiserlovski's van deze wereld zullen volgende week ook niet gaan vliegen...top10 is nog steeds goed mogelijk.
Ik zie eigenlijk enkel Rolland hem nog passeren. De rest staat meer dan 3,5 minuut achter.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, de Kiserlovski's van deze wereld zullen volgende week ook niet gaan vliegen...top10 is nog steeds goed mogelijk.
Misschien doet Rolland een jaartje Giro-Vuelta nu ze toch een protour ploeg zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:26 schreef Marcoss het volgende:
Verrassend goede Giro van Rolland overigens, had verwacht dat hij hier als voorbereiding op de Tour zou rijden en mogelijk voor een ritzege zou gaan.
Als je gewoon mijn geheime tipgever had gelezen voor deze etappe had je hem gelijk opgesteld ouwe reus.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik word helemaal gek van die Duarte, de ene keer stel je hem op en dan doet hij niks, en de andere keer stel je hem niet op en dan gaat hij er helemaal voor.
Benieuwd wie Martijn op de lijst van de hoop heeft gezet.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:01 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik verheug me straks alweer erg op het NK met ik hoop Maarten en Mart
Danielson, Scarponi en dark horse Zubeldia.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Benieuwd wie Martijn op de lijst van de hoop heeft gezet.
Ik roep al weken, zo niet maanden dat je Duarte moet opstellen. Waarom volg je mijn tips niet?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik word helemaal gek van die Duarte, de ene keer stel je hem op en dan doet hij niks, en de andere keer stel je hem niet op en dan gaat hij er helemaal voor.
Vier minuten verschil? Dat lijkt me een goed teken.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:18 schreef Spies het volgende:
Mooie zege van Aru. Z'n klimtijd was trouwens meer dan 4(!) minuten langzamer dan die van Pantani in 1998.
Zou toch wel briljant zijn om nu iemand met een hematocriet van 60 erbij te hebben rijden, laten beginnen met twee minuten achterstand en dat 'ie er dan halverwege de klim voorbij komt vlliegenquote:Op zondag 25 mei 2014 20:18 schreef Spies het volgende:
Mooie zege van Aru. Z'n klimtijd was trouwens meer dan 4(!) minuten langzamer dan die van Pantani in 1998.
Sorry Mani.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je gewoon mijn geheime tipgever had gelezen voor deze etappe had je hem gelijk opgesteld ouwe reus.
Als je nou een keer zou nadenken zou je weten dat ik die man al vele malen opgesteld waarop hij vervolgens niets presteerde. Ik kan zo'n man geen krediet blijven geven.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik roep al weken, zo niet maanden dat je Duarte moet opstellen. Waarom volg je mijn tips niet?
Haal het dan ook niet in je hoofd om hem de volgende dagen wél op te stellen. Je vertrouwen in Duarte opzeggen, is je vertrouwen in mij opzeggen. Ik ben diep geschokt en teleurgesteld.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je nou een keer zou nadenken zou je weten dat ik die man al vele malen opgesteld waarop hij vervolgens niets presteerde. Ik kan zo'n man geen krediet blijven geven.
Excuses aanvaard, maar hier alsnog de quote om het af te leren.quote:
quote:I doubt a breakaway will make it this time. However, for this stage, there is one outsider above the rest. Fabio Duarte has been talking about Plan di Montecampione since this winter. Long before Team Colombia even knew if they would get a wild card or not. When he’s not home in Colombia, Duarte lives in Italy not far from today’s finish. He knows this climb very well. Fabio Duarte got a daughter, Marianella, in December last year. His big wish is to win on Montecampione and dedicate the victory to his daughter. With Marianella tattooed on his right arm, Duarte will do whatever he can to win this stage. Team Colombia came very close to winning their first stage in the Giro d’Italia when Jarlison Pantano finished 3rd on stage 14. Maybe Fabio Duarte will have more luck this Sunday.
Volgens mij heb je het een beetje hoog in je bol gekregen sinds je zo goed in Trials en Fifa bent geworden.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Haal het dan ook niet in je hoofd om hem de volgende dagen wél op te stellen. Je vertrouwen in Duarte opzeggen, is je vertrouwen in mij opzeggen. Ik ben diep geschokt en teleurgesteld.
Ga jij me nu ook al sterallures verwijten? Je lijkt GGMM (de echte) wel.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het een beetje hoog in je bol gekregen sinds je zo goed in Trials en Fifa bent geworden.
Alleen omdat je nu een keer voor een SPT publiek zit betekent nog niet dat je GGMM erbij hoeft te betrekken. Dat is helemaal niet leuk.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga jij me nu ook al sterallures verwijten? Je lijkt GGMM (de echte) wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |