Goed, en die pandapunten laten verdwijnen is nog work in progressquote:Op zondag 25 mei 2014 15:22 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe gaat t met je date? Al klonk het de vorige keer of de panda's binnenkort verdwenen zijn,
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:22 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe gaat t met je date? Al klonk het de vorige keer of de panda's binnenkort verdwenen zijn,
[..]
Ja, nu wel ja. Maar de laatste keer dat ik seks had was ik nog student.
[..]
Nee, een stuk meerJa en dan maar in weken verder blijven tellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 42 is mijn aantal tijgerpunten't Is goed met je
![]()
Ik ook niet. Maar achquote:Op zondag 25 mei 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
Ik vind die Tijgerpunten test nergens op slaan
Of bijzondere plekkenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:25 schreef Royco1 het volgende:
29 tijgerpunten.
Ik moet toch eens in meer continenten seks hebben.
Ditquote:Op zondag 25 mei 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
Ik vind die Tijgerpunten test nergens op slaan
Ik kreeg helemaal geen beroepen.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Of bijzondere plekken
Of bijzondere beroepen mensen (barman, marinier, brandweerman)
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kreeg helemaal geen beroepen.
En de plekken had ik er al wel veel.
Moet ook nog een keer een roodharige doen.
Dat komt wel goed als ik het zo hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed, en die pandapunten laten verdwijnen is nog work in progress
Ok, omdat je het zo aardig vraagt. In maanden geteld kom ik op 18 punten.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en dan maar in weken verder blijven tellen't Is goed met je
Mannen krijgen andere lijstjes...quote:Op zondag 25 mei 2014 15:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Of bijzondere plekken
Of bijzondere beroepen mensen (barman, marinier, brandweerman)
Volgens mij zijn de bijzondere beroepen de bonuspuntenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kreeg helemaal geen beroepen.
En de plekken had ik er al wel veel.
Moet ook nog een keer een roodharige doen.
Ooh nu snap ik emquote:Op zondag 25 mei 2014 15:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt wel goed als ik het zo hoor.
[..]
Ok, omdat je het zo aardig vraagt. In maanden geteld kom ik op 18 punten.
[..]
Mannen krijgen andere lijstjes...
Qua plaatsen scoor ik wel aardig, en verder ontbreekt ook hier de roodharige nog.
Bij mannen dan niet blijkbaar.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de bijzondere beroepen de bonuspunten
Ik moet op meer plaatsen seks hebben, euh sowieso seks hebbenquote:
Agent of agente?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind ik wel bonuswaardig als je een politieagent zou naaien.
Tijd voor een wereldreis artquote:
Omdat er natuurlijk ook mensen zijn die het al vanaf het begin met 1 partner doen, en dan gewoon in bed in het missionaris standje.quote:
Ohyesquote:Op zondag 25 mei 2014 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat er natuurlijk ook mensen zijn die het al vanaf het begin met 1 partner doen, en dan gewoon in bed in het missionaris standje.
Juist.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ohyes
Licht uit Ook
Alleen maar seks voor voortplanting
Omdat wij minder vaak seks hebben?quote:
Denk eerder dat ze op FOK! zitten.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat er natuurlijk ook mensen zijn die het al vanaf het begin met 1 partner doen, en dan gewoon in bed in het missionaris standje.
Voor de bevruchting is enkel het klaarkomen van de man echt belangrijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:32 schreef Royco1 het volgende:
Juist.
En niks oraal enzo.
erin en zo snel mogelijk klaarkomen zodat je kunt gaan slapen.
Nee. Het is intiem. Fijn. Je kunt knuffelen en neuken tegelijkquote:Op zondag 25 mei 2014 15:33 schreef Myraela het volgende:
Het is wel één van mijn favoriete standjes, ben ik nu saai?
Daar had ik het ook over hequote:Op zondag 25 mei 2014 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de bevruchting is enkel het klaarkomen van de man echt belangrijk.
Dat ligt er aan.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:33 schreef Myraela het volgende:
Ik scoor slecht op locaties, maar heb ook niet zoveel sekspartners gehadquote:Op zondag 25 mei 2014 15:32 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat wij minder vaak seks hebben?![]()
Verder zijn er best veel mensen die (mijns inziens) een vrij saai seksleven hebben door altijd dezelfde standjes op dezelfde plaats (meestal in bed) te doen. Dan scoor je weinig tijgerpunten.
Ligt eraan wat die zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 15:35 schreef Tamashii het volgende:
Wie wilt mijn laatste tijgerpunten vol maken?
Wat zoek je nog?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:35 schreef Tamashii het volgende:
jij sletquote:Op zondag 25 mei 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb kennelijk 30 tijgerpunten.
Is dat goed?
En vooral niet genieten!quote:Op zondag 25 mei 2014 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Juist.
En niks oraal enzo.
erin en zo snel mogelijk klaarkomen zodat je kunt gaan slapen.
Vertelquote:Op zondag 25 mei 2014 15:35 schreef Tamashii het volgende:
Welke mis je nog?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:35 schreef Tamashii het volgende:
Nee want ik ga er vanuit dat jij nog wel meer doet dan alleen dat standjequote:Op zondag 25 mei 2014 15:33 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |