Goed, en die pandapunten laten verdwijnen is nog work in progressquote:Op zondag 25 mei 2014 15:22 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe gaat t met je date? Al klonk het de vorige keer of de panda's binnenkort verdwenen zijn,
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:22 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe gaat t met je date? Al klonk het de vorige keer of de panda's binnenkort verdwenen zijn,
[..]
Ja, nu wel ja. Maar de laatste keer dat ik seks had was ik nog student.
[..]
Nee, een stuk meerJa en dan maar in weken verder blijven tellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 42 is mijn aantal tijgerpunten't Is goed met je
![]()
Ik ook niet. Maar achquote:Op zondag 25 mei 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
Ik vind die Tijgerpunten test nergens op slaan
Of bijzondere plekkenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:25 schreef Royco1 het volgende:
29 tijgerpunten.
Ik moet toch eens in meer continenten seks hebben.
Ditquote:Op zondag 25 mei 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
Ik vind die Tijgerpunten test nergens op slaan
Ik kreeg helemaal geen beroepen.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Of bijzondere plekken
Of bijzondere beroepen mensen (barman, marinier, brandweerman)
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kreeg helemaal geen beroepen.
En de plekken had ik er al wel veel.
Moet ook nog een keer een roodharige doen.
Dat komt wel goed als ik het zo hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed, en die pandapunten laten verdwijnen is nog work in progress
Ok, omdat je het zo aardig vraagt. In maanden geteld kom ik op 18 punten.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en dan maar in weken verder blijven tellen't Is goed met je
Mannen krijgen andere lijstjes...quote:Op zondag 25 mei 2014 15:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Of bijzondere plekken
Of bijzondere beroepen mensen (barman, marinier, brandweerman)
Volgens mij zijn de bijzondere beroepen de bonuspuntenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kreeg helemaal geen beroepen.
En de plekken had ik er al wel veel.
Moet ook nog een keer een roodharige doen.
Ooh nu snap ik emquote:Op zondag 25 mei 2014 15:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt wel goed als ik het zo hoor.
[..]
Ok, omdat je het zo aardig vraagt. In maanden geteld kom ik op 18 punten.
[..]
Mannen krijgen andere lijstjes...
Qua plaatsen scoor ik wel aardig, en verder ontbreekt ook hier de roodharige nog.
Bij mannen dan niet blijkbaar.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de bijzondere beroepen de bonuspunten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |