Niet als hij direct naar binnen kwam.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als hij zou wachten op een SC zou hij achteraan terugkomen.
Misschien hebben ze 'm niet volgetankt.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:12 schreef nils7 het volgende:
Wat lullen ze bij Nico hij zit op bijna (nu denk ik erop) 50kg brandstof verbruikt maar we zijn qua race al over de helft...
Er zat natuurlijk niet 100 kg in bij de start.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:12 schreef nils7 het volgende:
Wat lullen ze bij Nico hij zit op bijna (nu denk ik erop) 50kg brandstof verbruikt maar we zijn qua race al over de helft...
Dat is met 2 SC periodes dus zuiniger.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:12 schreef nils7 het volgende:
ah dat zou kunnen jaquote:Op zondag 25 mei 2014 15:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Er zat natuurlijk niet 100 kg in bij de start.
Dan maakt het zeer waarschijnlijk geen bal uit, tenzij het ongeluk vlak na de pitsingang zou gebeuren ofzo.quote:
Hamilton zal zijn banden wel weer opgerookt hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:14 schreef Googolplexian het volgende:
ROS rijdt weg van HAM, ondanks z'n fuel consumption
Iedereen rijdt langzamer, de afstanden blijven gelijk. 25s kwijt voor een stop kost dan minder plaatsen.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan maakt het zeer waarschijnlijk geen bal uit, tenzij het ongeluk vlak na de pitsingang zou gebeuren ofzo.
Ik denk juist het tegenovergesteldequote:Op zondag 25 mei 2014 15:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hamilton zal zijn banden wel weer opgerookt hebben.
Dat hangt er dus vanaf. Button deed het ook in de eerste SC (ging meteen naar binnen, een ronde voor de rest) en het leverde hem geen bal op.quote:
Wat was ik toen blij met die dubbel van Ferrari.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brundle is schuldig aan dat McLaren een race niet won in 1988, zijn we zojuist achter gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |