Het zou haarscherp kunnen zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:20 schreef Samson het volgende:
Waarom moeten bewakingsbeelden vandaag de dag zo'n lage resolutie hebben?
Omdat niet alle organisaties het geld hebben voor die apparatuur.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:20 schreef Samson het volgende:
Die met weekendverlof is ofzo?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:32 schreef Loekie1 het volgende:
Qua koelbloedigheid zou het een Syrieganger kunnen zijn.
Hebben ze al eerder gedaan hoor. Is zelfs een film van gemaakt.quote:
Is inderdaad ook een taak van de Mossad. Er zijn 2 Israeliers/joden in koele bloede doodgeschoten. Dat pikt de Mossad niet. Kwestie van tijd dat ze ,m hebben en straffen en terecht.quote:
http://www.arnoldkarskens(...)&view=article&id=463quote:
Welterusten verder.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:35 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Is inderdaad ook een taak van de Mossad. Er zijn 2 Israeliers/joden in koele bloede doodgeschoten. Dat pikt de Mossad niet. Kwestie van tijd dat ze ,m hebben en straffen en terecht.
Als het inderdaad een antisemitische achtergrond heeft en ze weten waar hij verblijft komen ze hem echt executeren ja, ongeacht waar. Dat moet je ze nageven, je gaat niet ongestraft met ze fucken.quote:
Vraag ik me ook af.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:20 schreef Samson het volgende:
Van wanneer is dat artikel?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:55 schreef Dielange31 het volgende:
[..]
http://www.arnoldkarskens(...)&view=article&id=463
"4.000 Kalashnikov's zijn zoek bij onze zuiderburen. De machinepistolen duiken op in Brussel waar wijken dreigen te veranderen in No Go-gebieden. Ordehandhavers en jongeren wijzen beschuldigend naar elkaar. 'Brussel is het nieuwe Beiroet.' Even geen exotisch oord als oorlogsverslaggever... De redactie stuurde me naar de koude en natte straten van Kuregem, deelgemeente van Anderlecht. Een heuse déjà vu. Wat ik zag en hoorde deed me denken aan wat het begin kan worden van een burgeroorlog. Het is de consequentie van jarenlange politieke onverschilligheid en gebrek aan daadkracht. Lees maar even mee wat ik voor de krant schreef:"
Kosten drukken.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:20 schreef Samson het volgende:
Inderdaad. Don,t fuck with jewsquote:Op maandag 26 mei 2014 03:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als het inderdaad een antisemitische achtergrond heeft en ze weten waar hij verblijft komen ze hem echt executeren ja, ongeacht waar. Dat moet je ze nageven, je gaat niet ongestraft met ze fucken.
Eerst de Rabobank he.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:35 schreef Hathor het volgende:
Heeft Conchita hier al de schuld van gekregen?
Ah ja, dat was wel een flink vieze aanslag.quote:
Het is een echtpaar uit Tel-Aviv van begin 50 met een 15- en 16 jarige dochter. Gewoon onschuldige toeristen dus.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah ja, dat was wel een flink vieze aanslag.
Maar is er iets meer bekend over deze gedode Israeli's? Waren het militairen die het museum bezochten?
Vreselijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:20 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Het is een echtpaar uit Tel-Aviv van begin 50 met een 15- en 16 jarige dochter.
Niet te snel oordelen. Ze zouden ook een Maleis vliegtuig verborgen kunnen houden.quote:Gewoon onschuldige toeristen dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |