quote:"Doden bij schietpartij in Brussel"
Bij een schietincident in het Joods museum in Brussel zijn drie doden gevallen en is iemand zwaargewond geraakt. Dat melden verschillende Belgische media. Er zouden daarnaast nog zeker tien gewonden zijn.
De Belgische minister van Buitenlandse Zaken Didier Reynders was aanwezig in het museum toen het gebeurde. Hij riep zelf de hulpdiensten op.
Op Twitter zegt hij dat hij geschokt is door de aanslag en dat zijn gedachten uitgaan naar de slachtoffers en hun families.
En hier weer verder...twitter:dreynders twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 16:31:36Geschokt en triest na aanslag met vuurwapen in het Joods museum in Brussel. Mijn gedachten zijn bij de slachtoffers en hun families. reageer retweet
Zou me niet verbazen.quote:
Ik vind nog niks nieuws over een daderbeschrijving oid verder....quote:Op zondag 25 mei 2014 14:35 schreef Mutant01 het volgende:
Zijn er nou al beelden (of een signalement). Er zou toch een persco zijn om 14:00 uur?
Die foto zullen we niet zien voordat de stembussen gesloten zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:53 schreef Charismatisch het volgende:
Het vierde slachtoffer van de dodelijke raid aan het Joods Museum in Brussel is vanmiddag aan zijn verwondingen bezweken. De federale politie zal beelden en foto's op haar website plaatsen van een persoon die verdacht wordt van de schietpartij, die vier doden eiste. Dat meldt het parket van Brussel.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-verwondingen.dhtml
Dit is hun website?
http://www.polfed-fedpol.be/home_nl.php
Err.. vanwaar die correlatie? Is dat er ook bij gezegd?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die foto zullen we niet zien voordat de stembussen gesloten zijn.
De stembusgang in België is voorbij. De stemlokalen waar elektronisch gestemd kon worden, sloten om 16 uur.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:07 schreef LXIV het volgende:
Die foto zullen we niet zien voordat de stembussen gesloten zijn.
Amerikanenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:40 schreef Charismatisch het volgende:
Ook het Wiesenthal-centrum in Los Angeles heeft na de moordaanslag in Brussel Europa tot een krachtiger bestrijding van antisemitisme en anti-Israëlische houdingen opgeroepen.
"Alle Europese staatslieden moeten maatregelen nemen om extreme anti-Israëlische en anti-joodse tendensen tegen te gaan", zei rabbijn Abraham Cooper, vicedirecteur van het Simon Wiesenthal Center. Zijn organisatie veroordeelde de "moordende terreuraanslag" aan het Joods Museum in Brussel in de allerscherpste bewoordingen, voegde de rabbijn eraan toe tijdens een bezoek aan Israël.
http://www.knack.be/nieuw(...)e-normal-145441.html
Eerder zeer doordacht zou ik willen zeggen, vage beelden iddquote:Op zondag 25 mei 2014 17:25 schreef Charismatisch het volgende:
Vage beelden. De dader lijkt professioneel te werk te gaan?
Lijkt er wel op, hij gaat iig kalm en rustig te werk.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:25 schreef Charismatisch het volgende:
Vage beelden. De dader lijkt professioneel te werk te gaan?
Dat ging Breivik ook. Zegt niks.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, hij gaat iig kalm en rustig te werk.
Stel je voor dat hij nog herkend word ook, beter een clip met lage resolutie en zeer vage beelden wanneer hij met zijn gezicht in beeld is.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:36 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat ging Breivik ook. Zegt niks.
Maar het zijn weer beelden waar je vrij weinig aan hebt
Zeg even tegen rabbijn Cooper dat het misschien wel zou helpen als ze zelf eens het goede voorbeeld gaan geven.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:40 schreef Charismatisch het volgende:
Ook het Wiesenthal-centrum in Los Angeles heeft na de moordaanslag in Brussel Europa tot een krachtiger bestrijding van antisemitisme en anti-Israëlische houdingen opgeroepen.
"Alle Europese staatslieden moeten maatregelen nemen om extreme anti-Israëlische en anti-joodse tendensen tegen te gaan", zei rabbijn Abraham Cooper, vicedirecteur van het Simon Wiesenthal Center. Zijn organisatie veroordeelde de "moordende terreuraanslag" aan het Joods Museum in Brussel in de allerscherpste bewoordingen, voegde de rabbijn eraan toe tijdens een bezoek aan Israël.
http://www.knack.be/nieuw(...)e-normal-145441.html
Het is en blijft een populair wapen.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef Loekie1 het volgende:
In Amstelveen werd ook een kalasnikov gebruikt.
Bij criminelen. Er zijn er ontzettend veel van in omloop en er is relatief goedkoop en relatief makkelijk aan te komen met name via de Oost-Europese/Balkan landen.quote:
Het zou haarscherp kunnen zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:20 schreef Samson het volgende:
Waarom moeten bewakingsbeelden vandaag de dag zo'n lage resolutie hebben?
Omdat niet alle organisaties het geld hebben voor die apparatuur.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:20 schreef Samson het volgende:
Die met weekendverlof is ofzo?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:32 schreef Loekie1 het volgende:
Qua koelbloedigheid zou het een Syrieganger kunnen zijn.
Hebben ze al eerder gedaan hoor. Is zelfs een film van gemaakt.quote:
Is inderdaad ook een taak van de Mossad. Er zijn 2 Israeliers/joden in koele bloede doodgeschoten. Dat pikt de Mossad niet. Kwestie van tijd dat ze ,m hebben en straffen en terecht.quote:
http://www.arnoldkarskens(...)&view=article&id=463quote:
Welterusten verder.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:35 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Is inderdaad ook een taak van de Mossad. Er zijn 2 Israeliers/joden in koele bloede doodgeschoten. Dat pikt de Mossad niet. Kwestie van tijd dat ze ,m hebben en straffen en terecht.
Als het inderdaad een antisemitische achtergrond heeft en ze weten waar hij verblijft komen ze hem echt executeren ja, ongeacht waar. Dat moet je ze nageven, je gaat niet ongestraft met ze fucken.quote:
Vraag ik me ook af.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:20 schreef Samson het volgende:
Van wanneer is dat artikel?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:55 schreef Dielange31 het volgende:
[..]
http://www.arnoldkarskens(...)&view=article&id=463
"4.000 Kalashnikov's zijn zoek bij onze zuiderburen. De machinepistolen duiken op in Brussel waar wijken dreigen te veranderen in No Go-gebieden. Ordehandhavers en jongeren wijzen beschuldigend naar elkaar. 'Brussel is het nieuwe Beiroet.' Even geen exotisch oord als oorlogsverslaggever... De redactie stuurde me naar de koude en natte straten van Kuregem, deelgemeente van Anderlecht. Een heuse déjà vu. Wat ik zag en hoorde deed me denken aan wat het begin kan worden van een burgeroorlog. Het is de consequentie van jarenlange politieke onverschilligheid en gebrek aan daadkracht. Lees maar even mee wat ik voor de krant schreef:"
Kosten drukken.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:20 schreef Samson het volgende:
Inderdaad. Don,t fuck with jewsquote:Op maandag 26 mei 2014 03:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als het inderdaad een antisemitische achtergrond heeft en ze weten waar hij verblijft komen ze hem echt executeren ja, ongeacht waar. Dat moet je ze nageven, je gaat niet ongestraft met ze fucken.
Eerst de Rabobank he.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:35 schreef Hathor het volgende:
Heeft Conchita hier al de schuld van gekregen?
Ah ja, dat was wel een flink vieze aanslag.quote:
Het is een echtpaar uit Tel-Aviv van begin 50 met een 15- en 16 jarige dochter. Gewoon onschuldige toeristen dus.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah ja, dat was wel een flink vieze aanslag.
Maar is er iets meer bekend over deze gedode Israeli's? Waren het militairen die het museum bezochten?
Vreselijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:20 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Het is een echtpaar uit Tel-Aviv van begin 50 met een 15- en 16 jarige dochter.
Niet te snel oordelen. Ze zouden ook een Maleis vliegtuig verborgen kunnen houden.quote:Gewoon onschuldige toeristen dus.
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vreselijk.
[..]
Niet te snel oordelen. Ze zouden ook een Maleis vliegtuig verborgen kunnen houden.
Verdachte vast.quote:"Verdachte aanslag Brussel vast" - NOS Nieuws
In de zaak van de aanslag in het Joods Museum in Brussel heeft de politie een verdachte opgepakt, meldt VTM Nieuws.
Het is niet bekend om wie het gaat en waarvoor hij of zij is aangehouden.
Bij de aanslag kwamen zaterdag 3 mensen om het leven, twee mannen en een vrouw. Een vierde man ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis.
Bron: nos.nl
Was het 4e slachtoffer ondertussen ook niet overleden?quote:
Ja, en nu heb je bewakingsbeelden waar je eigenlijk weinig aan hebt qua scherpte. Wat heb je dan uberhaupt aan bewakingsbeelden???quote:Op maandag 26 mei 2014 10:33 schreef waht het volgende:
[..]
Kosten drukken.
Maar goed, had weinig uitgemaakt tenzij je camera's op ooghoogte gaat hangen.
Er is weinig aandacht voor doorat het niet in Nederland maar in België was en doordat er geen nieuwe ontwikkelingen zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:52 schreef expans het volgende:
Gezien er zo weinig ''aandacht'' naar uit lijkt te gaan denk ik dat het gaat om een criminele afrekening oid.
Als ze wél scherp zijn, heb je er behoorlijk veel aan lijkt me.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:43 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja, en nu heb je bewakingsbeelden waar je eigenlijk weinig aan hebt qua scherpte. Wat heb je dan uberhaupt aan bewakingsbeelden???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |