Ik kan zelf ook helpen tillen.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:36 schreef Nemephis het volgende:
Zou het niet handiger zijn daar twee iemanden voor te vragen.. of help je zelf ook mee tillen?
De wasmachine moet hieropquote:Op zondag 25 mei 2014 13:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Heb je foto's van waar hij op moet en wat er moet gebeuren?
quote:Op zondag 25 mei 2014 14:30 schreef Gloorbek het volgende:
Tuurlijk geen probleem, neem aan dat de reiskosten vergoed worden?
daarom dit dus ..quote:Op zondag 25 mei 2014 14:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
TS, kan je niet even een buurman regelen? 2 niet zo sterke mensen moeten dit ook wel kunnen
Inderdaad.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:26 schreef Hoplahopla het volgende:
Kapitalisme. Het is zo'n briljant concept.
Als je die vriendinnen uitnodigt voor hetzelfde etentje, dan denk ik dat genoeg FOK!ers nog wel 100km willen rijden.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
Vriendinnen zijn niet sterk genoeg (zelfs met zn 3en lukte het helaas net niet), familie woont ver weg en de verstandhouding met m'n buurman is niet supergoed, dus ik dacht ik probeer het zo even.
Maar geen probleem als het hier niet lukt, uiteindelijk komt het altijd wel goed,
maar ik dacht ik doe gewoon een poging.
Je weet tenslotte nooit
Ja het geeft wel aan hoe de samenleving is. Je woont in een straat met waarschijnlijk honderden mensen en je hebt met geen enkele van die mensen het contact gelegd waardoor je zoiets simpelweg kan vragen. Bovendien hebben je vriendinnen ook vast vriendjes of broers of vaders die dat wel kunnen. Of zijn ze echt allemaal vrijgezel en net zo eenzaam als jij, dat in heel fokking utrecht geen enkele man is die jij via via kent?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
Vriendinnen zijn niet sterk genoeg (zelfs met zn 3en lukte het helaas net niet), familie woont ver weg en de verstandhouding met m'n buurman is niet supergoed, dus ik dacht ik probeer het zo even.
Je reageert nu 2x met dezelfde stelling, niemand reageert op je. Net als in WGR, waar je niet meer mag komen. Trek je conclusies en ga weg ofzoquote:Op zondag 25 mei 2014 17:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja het geeft wel aan hoe de samenleving is. Je woont in een straat met waarschijnlijk honderden mensen en je hebt met geen enkele van die mensen het contact gelegd waardoor je zoiets simpelweg kan vragen. Bovendien hebben je vriendinnen ook vast vriendjes of broers of vaders die dat wel kunnen. Of zijn ze echt allemaal vrijgezel en net zo eenzaam als jij, dat in heel fokking utrecht geen enkele man is die jij via via kent?
dat kan me echt geen flikker schelen.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je reageert nu 2x met dezelfde stelling, niemand reageert op je. Net als in WGR, waar je niet meer mag komen. Trek je conclusies en ga weg ofzo
Zie mijn sig, daar staat in uitgelegd hoe je mijn posts kunt vermijden.quote:
Denken dat mensen je sig lezen....quote:Op zondag 25 mei 2014 18:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zie mijn sig, daar staat in uitgelegd hoe je mijn posts kunt vermijden.
Dit is de maatschappij nu. Bejaarden met burn out wiens kinderen niet meer op visite komen moeten het afreageren op een forum. Zonde.quote:
Hij moet toch makkelijk met zijn 2en op dat ding te tillen zijn en dan met ding en al op zijn plek te schuiven zijn? Ik ben geen grote sterkte vent (eerder klein wijffie met grote bekquote:Op zondag 25 mei 2014 13:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De wasmachine moet hierop
http://www.wasmachinestor(...)rt-sokkel-40-cm.html
Deze staat er nu momenteel gewoon naast (genoeg ruimte verder om te kunnen draaien en tillen).
Verder hoeft er niks aan te gebeuren.
Ik zal zelf zorgen dat deze afgesloten is, omdat dat fijner tilt en kan deze daarna ook zelf weer aansluiten.
Cool! en graagquote:Op maandag 26 mei 2014 00:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij moet toch makkelijk met zijn 2en op dat ding te tillen zijn en dan met ding en al op zijn plek te schuiven zijn? Ik ben geen grote sterkte vent (eerder klein wijffie met grote bek) maar woon vlakbij Lombok en wil best eens een poging wagen om het samen voor elkaar te krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |