SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde: SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch niet mijn laatste pakje dusal zal Mertens ook niet zo heel veel waard zijn lijkt me.
edit. iets meer dan 20k, good enough![]()
22.3K volgens futdb als goedkoopste BIN. Valt me nog alles mee.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:32 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Toch niet mijn laatste pakje dusal zal Mertens ook niet zo heel veel waard zijn lijkt me.
edit. iets meer dan 20k, good enough![]()
lol Di Maria..doen ze slim bij EA
Deze moet wel episch overpriced worden. 900k+ lijkt me.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik heb 1,5m coins te besteden voor een di maria. dat moet wel goed komen. deze CM versie moet ik echt hebbenquote:Op zondag 25 mei 2014 02:36 schreef Tim86 het volgende:
lol Di Maria..doen ze slim bij EA
Deze moet wel episch overpriced worden. 900k+ lijkt me.![]()
Misschien is hij niet zo goed als in Fifa 12 maar hij begint het aardig te evenaren
Eerste 3 potjes waren tegen Ozz toen stond hij nog droog. Daarna cups gespeeld en scoort hij nu iedere wedstrijd![]()
![]()
Hoe is je team geworden nu dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:40 schreef Rijst het volgende:
Misschien is hij niet zo goed als in Fifa 12 maar hij begint het aardig te evenaren
Eerste 3 potjes waren tegen Ozz toen stond hij nog droog. Daarna cups gespeeld en scoort hij nu iedere wedstrijd
[ afbeelding ]![]()
Nice. Geen last van workrates dus?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:40 schreef Rijst het volgende:
Eerste 3 potjes waren tegen Ozz toen stond hij nog droog. Daarna cups gespeeld en scoort hij nu iedere wedstrijd
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
who caresquote:Op zondag 25 mei 2014 02:40 schreef esox83 het volgende:
Zit te maveren om deze schoen zo te bestellen... is dat nog een beetje in de mode?![]()
[ afbeelding ]![]()
Om mee te sporten wel.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:40 schreef esox83 het volgende:
Zit te maveren om deze schoen zo te bestellen... is dat nog een beetje in de mode?![]()
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Staat 83 voor je geboortejaar? (serieus, niet trollend bedoeld)quote:Op zondag 25 mei 2014 02:40 schreef esox83 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Toch maar geen Doumbia?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sneijder en Toure doen het nu ook fucking goed. Vooral Toure begint nu ook te scorenTerwijl ik hem eerder vandaag nog vond tegenvallen
![]()
![]()
Alleen richting einde van de wedstrijd wil hij nog eens op Sneijder zijn positie staan of zelfs rechtsback. Maarja meestal heb ik dan toch gewonnenquote:En Suarez staat dan nog altijd in de 16
![]()
Snap ook eigenlijk niet waarom ik dat over schoenen post, maar zal de verveling en biertjes wel zijn...quote:Op zondag 25 mei 2014 02:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan is er toch al een aardige oude mannen club zich hier aan het manifesteren
Ben je ook zo oud dan?![]()
Die vond ik best kut. Van die spitsen met lage strength en 90 pace hebben daar kan ik sowieso niet mee spelen dit jaar.quote:![]()
![]()
FUUUU voor de titel in div1 schiet ik op de pal in blessuretijd..nu een gelijkspel. Nog 1 wedstrijd te gaan die ik moet winnen. Pressure
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met Bergkamp?quote:Op zondag 25 mei 2014 03:00 schreef Tim86 het volgende:
FUUUU voor de titel in div1 schiet ik op de pal in blessuretijd..nu een gelijkspel. Nog 1 wedstrijd te gaan die ik moet winnen. Pressure![]()
![]()
Nee, die had hem wel gemaaktquote:
Fellaini met links..was eigenlijk al verbaasd dat hij hem zo goed raakte, maar ja. In de herkansing won ik met 4-0, dus bij mijn eerste poging direct div1 ongeslagen gewonnen![]()
Kan ik weer afstrepen van mijn bucket list
Tikt wel lekker aan zo dat seasons..in 19 wedstrijden 28k aan bonuscoins. Ik dacht eigenlijk dat je ook een pack kreeg..is dat niet meer dit jaar?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
MOTM Di Maria voor 6 ton! Hebb0n! TOTS Rakitic in de verkoop, dan heb ik precies genoeg over voor Messi en MOTM van die Maria
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Noicequote:Op zondag 25 mei 2014 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
MOTM Di Maria voor 6 ton! Hebb0n! TOTS Rakitic in de verkoop, dan heb ik precies genoeg over voor Messi en MOTM van die Maria
De prijs van de normale DI Maria is ook sick gestegenEn laat ik die nou net nog een paar hebben
En de rest allemaal voor 20 of 25k verkocht alGekocht voor 11-12k
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik heb ze allemaal al verkocht, had er misschien een paar achter de hand moeten houden... Ach, ideaal dit voor EA, alsnog een CM versie waar iedereen om vroegquote:Op zondag 25 mei 2014 09:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Noice
De prijs van de normale DI Maria is ook sick gestegenEn laat ik die nou net nog een paar hebben
En de rest allemaal voor 20 of 25k verkocht alGekocht voor 11-12k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Prijzen van de TOTS'en zijn dusdanig gedaald dat het gewenste fitness team weldra aangeschaft kan worden. Toch wacht ik nog eventjes een tijdje. De happy day moet nog door een groot gedeelte van de FUT'ers ontdekt worden.![]()
Wie staat daar nog bij op het Middenveld dan? Modric? Wel aanvallend danquote:Op zondag 25 mei 2014 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
TOTS Modric ja, en TOTS Gabi als CDM.quote:Op zondag 25 mei 2014 10:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wie staat daar nog bij op het Middenveld dan? Modric? Wel aanvallend danNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Morrie![]()
nou nou speciaal hoor EA, maria CM
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 02:13 schreef ThadCastle het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2859464.page
Die gif is geniaal
Zit ook wat leuks bij voor Ozz hehe
Thadje deze zocht ik laatst.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
bende gij aan het maken dan ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
was dit dan dacht dat je het hier over hadquote:Op zondag 25 mei 2014 02:57 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
We have liftoffTof van de Gurb dat ik zn account ff mag lenen om te testen
#FreeTrapz![]()
Soort custom webapp-dingetje waar ik mee bezig ben.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
was dit dan dacht dat je het hier over had![]()
bohhhh jongens donderdag lekker met neymar di maria messi vidal luiz OP teams maken
#FreeTrapz![]()
quote:Que?quote:Op zondag 25 mei 2014 11:54 schreef FCsuarez het volgende:
bohhhh jongens donderdag lekker met neymar di maria messi vidal luiz OP teams maken![]()
![]()
in die WK handelquote:lekker zuid amerikanen met elkaar linken
#FreeTrapz![]()
Moet je ze wel uit je packs halen want je kan niet traden hequote:Op zondag 25 mei 2014 11:54 schreef FCsuarez het volgende:
bohhhh jongens donderdag lekker met neymar di maria messi vidal luiz OP teams maken
Elke dag![]()
gewoon eerst op 8 accounts inloggen en kijken wat er in je gratis packs zitquote:Op zondag 25 mei 2014 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet je ze wel uit je packs halen want je kan niet traden he
#FreeTrapz![]()
Dan kan je ze nog niet verhandelenquote:Op zondag 25 mei 2014 12:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon eerst op 8 accounts inloggen en kijken wat er in je gratis packs zit
Elke dag![]()
zal toch op 1 account wel wat knaps krijgen, paar packs er bijquote:Op zondag 25 mei 2014 12:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan kan je ze nog niet verhandelen
#FreeTrapz![]()
Ik las iets van dat het met je land te maken had, dus wss zul je wel 1x robben krijgen ofzoquote:Op zondag 25 mei 2014 12:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zal toch op 1 account wel wat knaps krijgen, paar packs er bijZe zullen denk ik wel veel hogere cardweights voor de Messi's en Ronaldos etc hebben bij dit, aangezien ze toch niets waard zijn
Elke dag![]()
29equote:Op zondag 25 mei 2014 12:14 schreef el-blanchito het volgende:
Hallo,
Gesloopt
Wanneer gaat dat WK gebeuren beginnen?![]()
Golfer, doet het schijnbaar goed op een toernooitje.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Racist.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:50 schreef WezepAFCA het volgende:
Middag allen. Wil een silver team maken met TOTS Wook iemand ervaring mee? Rijst misschien?![]()
Ik kan inderdaad niet ontkennen dat deze lichte uitspanning naar het neofascisme onbewust was.quote:![]()
En een tonnetje minder in 3,5 uur tijdquote:Op zondag 25 mei 2014 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
MOTM Di Maria voor 6 ton! Hebb0n! TOTS Rakitic in de verkoop, dan heb ik precies genoeg over voor Messi en MOTM van die MariaNu ga ik er zelfs over nadenken.
Op de positie van CAM neem ik aan toch, experts?![]()
![]()
Als spitta kan ook makkelijkquote:Op zondag 25 mei 2014 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En een tonnetje minder in 3,5 uur tijdNu ga ik er zelfs over nadenken.
Op de positie van CAM neem ik aan toch, experts?
[ afbeelding ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hij heeft wel H/H workrates, maar dat wordt wel gecompenseerd door zijn snelheid. Denk dat CAM wel ideaal is aangezien hij dan verdedigend en aanvallend zijn bijdrage levert. Heerlijke passing en shooting ook!quote:Op zondag 25 mei 2014 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Mij lijkt Di Maria toch echt geschikter voor de vleugel, en de Cam Versie voor Wide CAM.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tja, dan vergaat de charmes van de oranje kaart een beetje. Het enige extraatje is dat je 'm dan eventueel op links in kunt zetten op de CAMquote:Op zondag 25 mei 2014 13:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mij lijkt Di Maria toch echt geschikter voor de vleugel, en de Cam Versie voor Wide CAM.![]()
Zijn 2* WF is wel balen. Toen ik zijn NIF op de RW had in mijn la liga team eerder was zijn WF echt heel slecht.![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Een grotere en sterkere Messi. Althans, hij kan wedijveren met hem.Even vergeten dat Di Maria High/High heeft... Misschien dus inderdaad als wide cam (of gewoon als CM)quote:Op zondag 25 mei 2014 13:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mij lijkt Di Maria toch echt geschikter voor de vleugel, en de Cam Versie voor Wide CAM.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Op zich is het met Robben nu ook wel gelukt om die 2* WF onder controle te krijgen. Dit soort spelers zouden het wel waard kunnen zijn. Maar ik snap ook wel waarom de markt zich wat huiverig toont hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:04 schreef WezepAFCA het volgende:
Zijn 2* WF is wel balen. Toen ik zijn NIF op de RW had in mijn la liga team eerder was zijn WF echt heel slecht.![]()
Die stats zijn anders niet verkeerdquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Beter Agueroquote:Op zondag 25 mei 2014 13:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die stats zijn anders niet verkeerdHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja dat kan ookquote:
Elke dag![]()
Ik zit ook op het vinkentouw, maar hij blijft nog wel even zakken denk ikquote:Op zondag 25 mei 2014 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon als CM, in 41212(2)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij zit nu zelfs onder de 500K. Welliswaar 499K, maar hij wordt niet gelijk weggekocht. De weg naar beneden blijft toch nog even doorgaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zit ook op het vinkentouw, maar hij blijft nog wel even zakken denk ik
Ik zit hier aan te denken. Zal er wel wat Serie A blauw voor moeten inleveren vrees ik.![]()
![]()
leip teamquote:Op zondag 25 mei 2014 13:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij zit nu zelfs onder de 500K. Welliswaar 499K, maar hij wordt niet gelijk weggekocht. De weg naar beneden blijft toch nog even doorgaan.
Ik zit hier aan te denken. Zal er wel wat Serie A blauw voor moeten inleveren vrees ik.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Correctie: 487k.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij zit nu zelfs onder de 500K. Welliswaar 499K, maar hij wordt niet gelijk weggekocht. De weg naar beneden blijft toch nog even doorgaan.
Ik zit hier aan te denken. Zal er wel wat Serie A blauw voor moeten inleveren vrees ik.
[ afbeelding ]
EA heeft er een mooie cardweight van gemaakt denk ik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kleurrijk![]()
Lijkt me alleen niet beter dan wat ik nu heb staan, high/high bij beide cam's is ook niet ideaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha, alle middenvelders, en alle spitsen zijn in staat om een zieke knal op goal te geven. En free kicks, en cornersquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:22 schreef rolls-reus het volgende:
Kleurrijk![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me alleen niet beter dan wat ik nu heb staan, high/high bij beide cam's is ook niet ideaal.Boeien. Je tegenstander gewoon even laten flippen omdat hij arm is, en jij rijk. Prachtig toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:22 schreef rolls-reus het volgende:
Kleurrijk![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me alleen niet beter dan wat ik nu heb staan, high/high bij beide cam's is ook niet ideaal.Kan je beter 442 (2) spelen met de normale kaarten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee joh, Di Maria en Sanchez zijn allebei voor de rechterflank.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan je beter 442 (2) spelen met de normale kaarten.
Toch?![]()
mocht je zlatan kunnen betalen. zou ik altijd hem pakken. iedere corner raakt die de balquote:Op zondag 25 mei 2014 13:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, alle middenvelders, en alle spitsen zijn in staat om een zieke knal op goal te geven. En free kicks, en corners![]()
oja lolquote:Op zondag 25 mei 2014 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee joh, Di Maria en Sanchez zijn allebei voor de rechterflank.
Toch?![]()
Nee, hier houdt het een beetje op bij mij financieel. Waar is toch die tijd gebleven dat hij nog bij AC Milan zat en gewoon 120K was.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
mocht je zlatan kunnen betalen. zou ik altijd hem pakken. iedere corner raakt die de bal![]()
442(2) ligt me niet zo. Of ik ben gewoon slecht, dat denk ik eigenlijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan je beter 442 (2) spelen met de normale kaarten.![]()
Samen met el shaa, robinho en patoquote:Op zondag 25 mei 2014 13:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, hier houdt het een beetje op bij mij financieel. Waar is toch die tijd gebleven dat hij nog bij AC Milan zat en gewoon 120K was.allemaal 5* skills
![]()
![]()
Het is de enige formatie waar ik wat mee kan. Die 4-3-3 die ik net gepost had zal alleen als effect hebben dat ik grandioos voor schut sta waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
442(2) ligt me niet zo. Of ik ben gewoon slecht, dat denk ik eigenlijk.![]()
Was Ibra toen niet 4 sterren? Ach, voor mensen als mij maakt dat niet uit. Als ik de L2 indruk ben ik daar al te veel mee bezig, en weet ik eigenlijk al niet meer wat ik moet doenquote:Op zondag 25 mei 2014 13:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Samen met el shaa, robinho en patoallemaal 5* skills
![]()
![]()
L2?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was Ibra toen niet 4 sterren? Ach, voor mensen als mij maakt dat niet uit. Als ik de L2 indruk ben ik daar al te veel mee bezig, en weet ik eigenlijk al niet meer wat ik moet doen![]()
Je hoeft dit jaar ook geen L2 meer ingedrukt te houden om te skillen, gewoon een beetje met het pookje wiebelenquote:Op zondag 25 mei 2014 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was Ibra toen niet 4 sterren? Ach, voor mensen als mij maakt dat niet uit. Als ik de L2 indruk ben ik daar al te veel mee bezig, en weet ik eigenlijk al niet meer wat ik moet doen![]()
![]()
Naaa, nu zitten jullie me te trollenquote:Op zondag 25 mei 2014 13:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hoeft dit jaar ook geen L2 meer ingedrukt te houden om te skillen, gewoon een beetje met het pookje wiebelen![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is de enige formatie waar ik wat mee kan. Die 4-3-3 die ik net gepost had zal alleen als effect hebben dat ik grandioos voor schut sta waarschijnlijk.ik vind 433 juist erg goed spelen, goed voor combinatievoetbal. 433(4) vind ik persoonlijk geen hele sterke formatie, liever (3) of de normale. Of 4411 met pogba en vidal cm
![]()
![]()
Ik doe dan die 4 variant wel meestal, omdat de CAM's toch altijd hele leuke spelers zijn. Net als nu met di Maria eventueel.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:34 schreef rolls-reus het volgende:
[..]ik vind 433 juist erg goed spelen, goed voor combinatievoetbal. 433(4) vind ik persoonlijk geen hele sterke formatie, liever (3) of de normale. Of 4411 met pogba en vidal cm
Ik hoop op een prijs van 400K uiteindelijk. Zo zie je maar weer hoe onvoorspelbaar die hele markt is. Had niemand kunnen denken dat hij zo goedkoop zou gaan worden.![]()
Je hoeft dit jaar geen extra knop meer in te drukkenquote:Op zondag 25 mei 2014 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja die is toch voor de skills? of was dat L1?
afijn, deze vraag zegt eigenlijk al genoeg.
e: DSL was me voor.![]()
Ik had hem ook minimaal op 800k geschat. Je weet het gewoon niet met EA he...quote:Op zondag 25 mei 2014 13:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doe dan die 4 variant wel meestal, omdat de CAM's toch altijd hele leuke spelers zijn. Net als nu met di Maria eventueel.
Ik hoop op een prijs van 400K uiteindelijk. Zo zie je maar weer hoe onvoorspelbaar die hele markt is. Had niemand kunnen denken dat hij zo goedkoop zou gaan worden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
+ Cassano !quote:Op zondag 25 mei 2014 13:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Samen met el shaa, robinho en patoallemaal 5* skills
En bij andere clubs o.a. Giovinco, Jovetic en Lavezzi![]()
![]()
Sowieso serie a dat jaarquote:Op zondag 25 mei 2014 13:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
+ Cassano !
En bij andere clubs o.a. Giovinco, Jovetic en Lavezzikabir, el shaa, lamela, coutinho, lazzaro, ibarbo
verdediging van dat 4231 team weet ik niet meer
![]()
![]()
Die heeft vannacht vast weer naar een of andere meteorietenregen zitten gluren.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Al 9 uur wakker? Knapquote:Op zondag 25 mei 2014 13:45 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik ben al een hele tijd wakker. 9 uur al
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was je om 5 uur al wakker? Wel goed slapen maver! Da's niet gezond op zondagquote:Op zondag 25 mei 2014 13:45 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik ben al een hele tijd wakker. 9 uur alDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Laat eens zien wat voor team je gaat maken met Di Mariaaaquote:Op zondag 25 mei 2014 13:45 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik ben al een hele tijd wakker. 9 uur al![]()
![]()
Die was in de nacht van vrijdag op zaterdag. Moest er om kwart over 5 uit ivm werk. Hoopte wat mee te kunnen pikken. Alleen vergeten dat het dan al licht isquote:Op zondag 25 mei 2014 13:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heeft vannacht vast weer naar een of andere meteorietenregen zitten gluren.![]()
![]()
Ey, wat ga jij met Di Maria doen?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:45 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik ben al een hele tijd wakker. 9 uur al![]()
Is het dan al licht?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die was in de nacht van vrijdag op zaterdag. Moest er om kwart over 5 uit ivm werk. Hoopte wat mee te kunnen pikken. Alleen vergeten dat het dan al licht is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wauw.. elke speler die ik zoek op naam via de console is een ander. Moest net Guilherme Ferreira Pinto a.k.a. Negueba zoeken en ik kreeg na 8 keer de goede onder de naam Raul Rodriguez.. EA![]()
![]()
![]()
Ik vind het vroeg :/quote:Op zondag 25 mei 2014 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
465k Bin. Daar kon ik hem niet voor laten schietenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
LB weet ik niet meer.. verder Munoz-Paletta-Pisano?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Sowieso serie a dat jaarkabir, el shaa, lamela, coutinho, lazzaro, ibarbo
verdediging van dat 4231 team weet ik niet meer
![]()
LB was Jose Angelquote:Op zondag 25 mei 2014 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
LB weet ik niet meer.. verder Munoz-Paletta-Pisano?
En die CB was denk ik Diakite en Paletta![]()
Hoe kan EA trouwens dat WK FUT de 29ste uitbrengen als de 23 van nederland pas op 2 juni bekend zijn..![]()
Omdat ze schijt hebben aan accurate selectiesquote:Op zondag 25 mei 2014 13:52 schreef Nickskuh het volgende:
Hoe kan EA trouwens dat WK FUT de 29ste uitbrengen als de 23 van nederland pas op 2 juni bekend zijn..
Elke dag![]()
Misschien wel ja. Maar ik ga zo bbq-en, en kan hem maar in de tas hebben. Had gerekend op 600k, nu hou ik zelfs nog coins over voor SIF Di Natalequote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
465K Bin, of bid?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Maar ik ga zo bbq-en, en kan hem maar in de tas hebben. Had gerekend op 600k, nu hou ik zelfs nog coins over voor SIF Di Natale![]()
heb je nog wat gefilmd vrijdagnacht, met die meteorieten regen?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:51 schreef Maver24 het volgende:
ik hoop op 100k packs vanavond. Dan koop ik MOTM Di Maria wel.
[ afbeelding ]
quote:quote:Op zondag 25 mei 2014 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
465k Bin. Daar kon ik hem niet voor laten schieten![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:54 schreef Maver24 het volgende:
ik ga trouwens wel echt veel coins uitgeven aan packs in die FUT WC . moet een goed team hebben
Elke dag![]()
Die ja! Maar volgens mij had ik het toch anders.. Jean stond cdm en niet ibarbo. Manoel was ookquote:Op zondag 25 mei 2014 13:51 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
LB was Jose Angel
En die CB was denk ik Diakite en Paletta![]()
![]()
doen de 23 leukste/bekendste denk jij dat de community er een fuck om geeft of kongolo of de vrij er in zit.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:52 schreef Nickskuh het volgende:
Hoe kan EA trouwens dat WK FUT de 29ste uitbrengen als de 23 van nederland pas op 2 juni bekend zijn..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Was helemaal niks te zien. ten eerste het was bewolkt en ten tweede er was uberhaubt heel weinig van te zien en en ten derde, het is niet te filmen met een cameraquote:Op zondag 25 mei 2014 13:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
heb je nog wat gefilmd vrijdagnacht, met die meteorieten regen?![]()
Ik vond de CB's en ST's niet zo heel goed (vond Paloschi dan nog beter dan Kabir/Casta, op CB had ik Munoz en von Bergen), dus die had ik gehybrid:quote:Op zondag 25 mei 2014 13:51 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
LB was Jose Angel
En die CB was denk ik Diakite en Paletta
Die LB en RB vond ik ook beter dan de usual suspects, vooral de RB was een beest (De Silvestri). Lazzari had ik in een ander team.
Ibarbo had geen full chem, maar daar merkte ik niks van![]()
![]()
Als je naar een concert van U2 gaat, beginnen ze toch ook niet later als jij de tram mist?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:52 schreef Nickskuh het volgende:
Hoe kan EA trouwens dat WK FUT de 29ste uitbrengen als de 23 van nederland pas op 2 juni bekend zijn..![]()
Ik heb nog geen team in gedachte. Wel op de CAM positie maar nog geen idee welke formatiequote:Op zondag 25 mei 2014 13:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Laat eens zien wat voor team je gaat maken met Di Mariaaa![]()
Op lange termijn zeker geen deal waar je op verlies gaat maken lijkt me. Ach, en anders ga je er lekker mee spelenquote:Op zondag 25 mei 2014 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bin. Stond er nog geen minuut op.![]()
![]()
Met zijn wiek voet zou ik hem alleen als wide CAM gebruiken eigenlijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen team in gedachte. Wel op de CAM positie maar nog geen idee welke formatie![]()
Precies, heb nu ditquote:Op zondag 25 mei 2014 13:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op lange termijn zeker geen deal waar je op verlies gaat maken lijkt me. Ach, en anders ga je er lekker mee spelen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
KPNquote:Op zondag 25 mei 2014 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies, heb nu dit
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hoe heet die RCAM ookalweer?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vond de CB's en ST's niet zo heel goed (vond Paloschi dan nog beter dan Kabir/Casta, op CB had ik Munoz en von Bergen), dus die had ik gehybrid:
[ afbeelding ]
Die LB en RB vond ik ook beter dan de usual suspects, vooral de RB was een beest (De Silvestri). Lazzari had ik in een ander team.
Ibarbo had geen full chem, maar daar merkte ik niks vanBaasje was dat.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Toch altijd wel mooi, als je ziet welke teams je gemiddeld tegenkrijgt, en wat wij elk jaar toch maar weer voor elkaar boksenquote:Op zondag 25 mei 2014 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies, heb nu dit
[ afbeelding ]![]()
![]()
Pasquatoquote:Op zondag 25 mei 2014 14:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe heet die RCAM ookalweer?Baasje was dat.
wel maar 3* skills, maar vond hem zoveel beter dan Coutinho en Lamela
Hij had ook de beste vrije trap van alle Serie A silvers volgens mij.![]()
Ohjaquote:Op zondag 25 mei 2014 14:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pasquatowel maar 3* skills, maar vond hem zoveel beter dan Coutinho en Lamela
Dit jaar nog steeds geniale curve en free kicks.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dit team is hier amper bijzonder, maar zo door het jaar heen kom ik max 3 tegenstanders tegen met zo'n teamquote:Op zondag 25 mei 2014 14:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch altijd wel mooi, als je ziet welke teams je gemiddeld tegenkrijgt, en wat mij elk jaar toch maar weer voor elkaar boksen
En het stomme is dat ik dan gelijk denk dat ze 700 euro aan FUT hebben uitgegeven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met FIFA 15 ook maar is proberen om zulke teams te krijgen die jullie hebben. Dit jaar voor het eerst echt fut gespeeld.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch altijd wel mooi, als je ziet welke teams je gemiddeld tegenkrijgt, en wat wij elk jaar toch maar weer voor elkaar boksen![]()
Ik dacht eerst dat je het over een tweeling hadquote:Op zondag 25 mei 2014 14:06 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze 2 waren echt hidden chems
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toewijding en doorzettingsvermogen. Dan kom het vanzelfquote:Op zondag 25 mei 2014 14:05 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Met FIFA 15 ook maar is proberen om zulke teams te krijgen die jullie hebben. Dit jaar voor het eerst echt fut gespeeld.![]()
Ik vond SIF Godin ook niet best. De reden dat ik ook niet aan TOTS Godin ga beginnen.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vind TOTS Pepe trouwens beter dan TOTS Godin...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
of 2 dagen glitchen in het beginquote:Op zondag 25 mei 2014 14:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toewijding en doorzettingsvermogen. Dan kom het vanzelf
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hij is niet slecht, maar Pepe is gewoon echt een beest. 3 potjes mee gespeeld, maar tot nu toe ongeëvenaard.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond SIF Godin ook niet best. De reden dat ik ook niet aan TOTS Godin ga beginnen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb jij gespeeld met tots courtois, if miranda of dani alves? En bevielen ze een beetje?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vind TOTS Pepe trouwens beter dan TOTS Godin...![]()
![]()
jammerquote:Op zondag 25 mei 2014 13:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Was helemaal niks te zien. ten eerste het was bewolkt en ten tweede er was uberhaubt heel weinig van te zien en en ten derde, het is niet te filmen met een camera
Jij bent dus de uitvinder van Ibarbo CDM?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vond de CB's en ST's niet zo heel goed (vond Paloschi dan nog beter dan Kabir/Casta, op CB had ik Munoz en von Bergen), dus die had ik gehybrid:
[ afbeelding ]
Ibarbo had geen full chem, maar daar merkte ik niks van
Ik haden
Die waren al heel snel 0 weight.
![]()
als je die 48 uur toch eens full-time RSI had gaan zitten kwekenquote:![]()
week of 4 huntertjes bewaren en cashen
#FreeTrapz![]()
haha idd. 1 van de weinige momenten dat mijn luiheid goed uitpaktequote:Op zondag 25 mei 2014 14:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Honderden hunter kaartenNiet denken dat ze ooit nog 8K waard zouden gaan worden
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 14:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha idd. 1 van de weinige momenten dat mijn luiheid goed uitpakte![]()
![]()
Alleen Dani Alves niet. TOTS Courtois heb ik de meerwaarde nog niet van gezien (maar waren ook 3 simpele winstpotjes). IF Miranda is echt beduidend beter dan zijn NIF. Gelukkig maar, want zijn NIF vond ik een tegenvaller.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:11 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb jij gespeeld met tots courtois, if miranda of dani alves? En bevielen ze een beetje?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die fittie tussen Tim en Lindgren daaronderquote:
Elke dag![]()
Ik had Ibarbo al gelijk CDM gezet en had El Shaarawy ook al voor de hype gekocht, maar zal vast niet de eerste geweest zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij bent dus de uitvinder van Ibarbo CDM?
Ik had [ afbeelding ] en [ afbeelding ] Die waren al heel snel 0 weight.![]()
wow dit was mijn team in fut11. Helemaal vergeten
Weet nog wel toen dat bijna niemand Welliton gebruikte maar hij was echt fucking goed![]()
![]()
Agbonlahor "Agbonlawhore" noemen is zoooo 2011quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kun je met jou team net zo goed doen. Alleen zijn het vaak 12-jarige engelse jochies, en die kennen alleen Agbonlawhore.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 14:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die fittie tussen Tim en Lindgren daaronder!
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Raar om te zien hoe anders iedereen postte toenquote:
Elke dag![]()
Toen vond ik Lindgren. een beetje raar, met zijn statement. Tevens een beetje mijn eerste kennismaking met dit forum. En fittie met Tim.. Die blijft toch altijd vrij van alle ellende hier op de één of andere manier.quote:![]()
Pas over een uurtje begint de beklimming toch? Daar wacht ik nog ff opquote:Op zondag 25 mei 2014 14:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zjiro time. Mooie rit vandaag, jammer dat ik hem niet helemaal ga kunnen zienDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Voorbeschouwing al begonnen op Sporza, met stukje over Pantani.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pas over een uurtje begint de beklimming toch? Daar wacht ik nog ff opNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja dat vind ik niet zo boeiendquote:Op zondag 25 mei 2014 14:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voorbeschouwing al begonnen op Sporza, met stukje over Pantani.![]()
Ik ben voor Cunego vandaag (als het om de kopgroep gaat )
Elke dag![]()
Mijn eerste Fifa post hier ooit:vleugelspits*quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan wel goede voorzetten geven, alleen mijn spits trekt altijd naar de vleugelspeler toe, waardoor de voorzet bij de bijsluitende middenvelder of andere vleugespits komt en die kunnen weer niet zo goed koppen.
Mijn cross abuse faaldeEn mijn tweede post, bohh Soldado-Joaquin tandemquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:58 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben nog redelijk n00b, maar dit is mijn ploegje na twee avondjes bouwen:
[ afbeelding ]
Vooral Joaquin is geweldig, Soldado scoort ook aan de lopende band.
Nu even flink wat coins verdienen zodat ik een paar echte toppers kan toevoegen.daar speelde ik op het eind nog steeds mee.
Chemloze keeper![]()
![]()
Lange saaie vlakke aanloop tot de slotklim, duurt nog wel een dik uur voor het interessant wordt.quote:![]()
Di Maria wordt er niet goedkoper op. Blijft bij de 500K hangen nu een beetje.
Anders gewoon TOTS Modric daar. Zul je ook geen slechte aan hebben.![]()
Bizar ja. Misschien daalt hij vanavond nog als er extra packs komen, anders heb ik mijn koop perfect getimedquote:Op zondag 25 mei 2014 14:50 schreef Toefjes het volgende:
Di Maria wordt er niet goedkoper op. Blijft bij de 500K hangen nu een beetje.
Anders gewoon TOTS Modric daar. Zul je ook geen slechte aan hebben.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jawel, zal de bbq nog beter smakenquote:Op zondag 25 mei 2014 14:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bizar ja. Misschien daalt hij vanavond nog als er extra packs komen, anders heb ik mijn koop perfect getimed![]()
![]()
nopequote:Op zondag 25 mei 2014 14:58 schreef Toefjes het volgende:
Variant 1 zal een stuk beter spelen verwacht ik. Iemand andere gedachtes?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
50k meer of minder gaat het verschil niet meer maken, dat kritische punt zijn we inmiddels wel voorbij in FUT. BBQ smaakt dus sowiesoquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
2008!!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:21 schreef Tim86 het volgende:
Maar eens halen bij mijn nieuwe xbox dan![]()
Lijkt me wel beter ja. Persoonlijk vind ik Eliseu ook een betere linksback dan Coentrao, sorry je hebt een perfecte link nodig dus dat gaat niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:58 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ok, bevestiging altijd prettigquote:
het kan zijn dat de zoekfunctie raar doet. Maar ik zie de goedkoopste bin nu op 520K staan.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
50k meer of minder gaat het verschil niet meer maken, dat kritische punt zijn we inmiddels wel voorbij in FUT. BBQ smaakt dus sowieso![]()
net niet helaas. Wel een goede tip op zich. Snelle rakker met goede workrates.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lijkt me wel beter ja. Persoonlijk vind ik Eliseu ook een betere linksback dan Coentrao, sorry je hebt een perfecte link nodig dus dat gaat niet.![]()
Waar is de rest van je team?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:58 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Als je Modric daarvoor op CDM zet kan het welquote:Op zondag 25 mei 2014 15:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
net niet helaas. Wel een goede tip op zich. Snelle rakker met goede workrates.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mooi teampje welquote:Op zondag 25 mei 2014 15:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die had ik al gepost. Maar nu Maria stijgt in prijs gaat alles er anders uitzien waarschijnlijk
Dit had het complete plaatje moeten zijn.
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jackson RodriguezHet kind van Jackson Martinez en James Rodriguez
Elke dag![]()
Merciquote:Maar nu Di Maria op losse schroeven staat, zou TOTS Modric daar neergezet kunnen worden. Kan ik Boateng upgraden naar een MOTM en Piszcek naar een IF. Benzema wellicht ook, als TOTS Modric nog zakt in prijs
![]()
Waarom zo graag Corluka dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:12 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Uhm, nou ja eh... verdedigend staat dit team dus toch niet zo geweldig en zo... dus uh.. ja.. tips om het verdedigend te verbeteren? Nilsson, Berg en Corluka moeten er in. Formatie moet een 433-variant zijn maar geen (5).
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wil ik ook maar die kan ik niet betalen of ik een koop een packquote:Ik ben echt 4 jaar teruggevallen qua FUT-intelligentie
![]()
![]()
Dan hoef ik dus ook niet aan te komen zetten met TOTS Duricaquote:Op zondag 25 mei 2014 15:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wil ik ook maar die kan ik niet betalen of ik een koop een packIk ben echt 4 jaar teruggevallen qua FUT-intelligentie
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Njah, ik zou eerst dan de NIF kunnen nemenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan hoef ik dus ook niet aan te komen zetten met TOTS DuricaHeb ik nu ook bijna overal
![]()
![]()
hahahahha geen 10k hebbenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wil ik ook maar die kan ik niet betalen of ik een koop een packIk ben echt 4 jaar teruggevallen qua FUT-intelligentie
![]()
Maar dan blijft het net zo kutquote:Op zondag 25 mei 2014 15:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah, ik zou eerst dan de NIF kunnen nemenHeb ik nu ook bijna overal
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat is er gebeurd dan? Je was altijd 1 van de rijkste hier. Dit is wel erg extreem.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
![]()
NIF of IF isco achter de spitsen zou ook nog een goedkopere oplossing kunnen zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
MerciMaar nu Di Maria op losse schroeven staat, zou TOTS Modric daar neergezet kunnen worden. Kan ik Boateng upgraden naar een MOTM en Piszcek naar een IF. Benzema wellicht ook, als TOTS Modric nog zakt in prijs
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Meeste verkocht. En van de week voor 70kquote:Op zondag 25 mei 2014 15:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Je was altijd 1 van de rijkste hier. Dit is wel erg extreem.die MotM Nilsson gehaald omdat ik dacht dat ie rare zou blijven. 'S avonds kwamen de TOTSen, nooit aan gedacht
![]()
![]()
Omdat ik de TOTS niet kan betalen en hij heeft triple link met Garay. Maar Garay mag zeker weg, te traagquote:![]()
![]()
Lucho erbij op het middenveld, IF Rojo ipv Garay?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Omdat ik de TOTS niet kan betalen en hij heeft triple link met Garay. Maar Garay mag zeker weg, te traagNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ze linken nietquote:Op zondag 25 mei 2014 15:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Omdat ik de TOTS niet kan betalen en hij heeft triple link met Garay. Maar Garay mag zeker weg, te traag![]()
Verdomme, hoe kon ikquote:Op zondag 25 mei 2014 15:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lucho erbij op het middenveld, IF Rojo ipv Garay?Koning Lucho
vergeten, die is zooo baas
![]()
![]()
Verkopen voor euro's altijd beter. Wel grappig dat we toch zo nu en dan allemaal van die noob-foutjes makenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Meeste verkocht. En van de week voor 70kdie MotM Nilsson gehaald omdat ik dacht dat ie rare zou blijven. 'S avonds kwamen de TOTSen, nooit aan gedacht
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Verdomme, hoe kon ikKoning Lucho
vergeten, die is zooo baas
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En los, alles verkocht
Elke dag![]()
Mijn coins verdubbeld, en dat terwijl ik nog 4 15k packs geopend had.quote:250k winst ofzo
Elke dag![]()
PS is het nu zo'n 9K profit per di mariaquote:Op zondag 25 mei 2014 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn coins verdubbeld, en dat terwijl ik nog 4 15k packs geopend had.250k winst ofzo
![]()
#FreeTrapz![]()
Ik heb 12-14k winst per Di Maria gepaktquote:Op zondag 25 mei 2014 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
PS is het nu zo'n 9K profit per di maria![]()
Elke dag![]()
De Maar op de valreep de Ronde van Noorwegen verloren aan een Pool
Dan moeten Kelderman/Poels het maar doen vandaag.
edit.
Ramon Sinkeldam wint de slotrit van de World Port Classic in Rotterdam, Theo Bos het klassement.
Opeens twee Nederlandse zeges erbij, de teller staat op 53
[ Bericht 16% gewijzigd door DutchSL op 25-05-2014 15:58:49 ]![]()
Ik niet, maar voor de rest: welke consolequote:Op zondag 25 mei 2014 15:51 schreef Toefjes het volgende:
Niet voor mij, maar voor een vriend: Wie verkoopt er coins, en heeft ING als bank?![]()
![]()
ohja, Playstation. Dus: Coins, playstation en ING samengevat.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik niet, maar voor de rest: welke console![]()
Ik begin wel te geloven in die dubbele kans op Real Madrid spelers in de packs. Al een Modric voor 207K zien staan. Pepe staat volgens futdb op 100K nu.![]()
Dat laatste compenseert dan weer een beetje jaquote:Op zondag 25 mei 2014 15:45 schreef DutchSL het volgende:
De Maar op de valreep de Ronde van Noorwegen verloren aan een Pool
Dan moeten Kelderman/Poels het maar doen vandaag.
edit.
Ramon Sinkeldam wint de slotrit van de World Port Classic in Rotterdam, Theo Bos het klassement.
Opeens twee Nederlandse zeges erbij, de teller staat op 53
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vind je dat echt leuk? Rondjes rijden kijken?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:00 schreef Maver24 het volgende:
Straks begint de Indy 500 ook weer over een uurtje. lekker hoorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het hele evenement vind ik gewoon heel erg tof. ik vind het zowiezo leuk om naar te kijkenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind je dat echt leuk? Rondjes rijden kijken?![]()
Vind je dat echt leuk de hele dag wielrennen kijken en weten dat het 8 van de 10 keer een sprint wordt?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind je dat echt leuk? Rondjes rijden kijken?![]()
Of zon stom spel dat ze met 22 man achter een bal aanrennen en dan hebben ze de bal: schieten ze m weer weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel wil de beste man hebben?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ohja, Playstation. Dus: Coins, playstation en ING samengevat.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Dat kijk ik dan ook niet de hele dagquote:Op zondag 25 mei 2014 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind je dat echt leuk de hele dag wielrennen kijken en weten dat het 8 van de 10 keer een sprint wordt?
Elke dag![]()
De webapp en telefoon app werken niet en als ik zoek via de console krijg ik andere spelers.. EA......![]()
Ik denk dat Kelderman een mindere dag heeft (zit te ver van achteren) en Poels zie ik al helemaal niet...![]()
Nee maar als ze Rekik etc. erin gaan zetten als die er niet eens bijzittenquote:Op zondag 25 mei 2014 13:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je naar een concert van U2 gaat, beginnen ze toch ook niet later als jij de tram mist?![]()
![]()
Zit nu toch weer bij Evansquote:Op zondag 25 mei 2014 16:27 schreef DutchSL het volgende:
Ik denk dat Kelderman een mindere dag heeft (zit te ver van achteren) en Poels zie ik al helemaal niet...
Elke dag![]()
Nu je het zegt... Dit gegeven gaat me een hoop nachtrust geven de komende week ben ik bangquote:Op zondag 25 mei 2014 16:50 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Nee maar als ze Rekik etc. erin gaan zetten als die er niet eens bijzittenHoe moet dat nou?
![]()
Dikke paceupgrade gekregen idd.quote:
En Mata is voortaan LWDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat valt me bij het EA forum wel erg op. De WC en FUT topics lopen daar kriskras door elkaar. Hoop dat ze dat nog gaan ordenen.![]()
3,75 lijkt het zelfsquote:Op zondag 25 mei 2014 17:27 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
is dat nieuw? 3.5* skill moves
Elke dag![]()
Maver, je hebt de hele dag al niks over Di Maria gepost... Heb je m al gekocht, of wacht je nu echt heel koelbloedig af of er eventuele 100K packs gaan komen?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja precies. hij is nu ook CDM dus nu wel bruikbaar![]()
Lol, koelbloedig afwachten en Maver in dezelfde zinquote:Op zondag 25 mei 2014 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maver, je hebt de hele dag al niks over Di Maria gepost... Heb je m al gekocht, of wacht je nu echt heel koelbloedig af of er eventuele 100K packs gaan komen?![]()
![]()
Een team met Casillas is nooit een goed idee. Die Moreno lees ik wel vreselijk veel positieve verhalen overquote:Op zondag 25 mei 2014 17:41 schreef AntiHero het volgende:
Wil TOTS Lewa verkopen om dit te gaan maken![]()
[ afbeelding ]
Goed idee?![]()
![]()
Nou, hij heeft er amper een woord over gerept in elk geval. Dat mag ook wel eens gezegd worden.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:42 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Lol, koelbloedig afwachten en Maver in dezelfde zin![]()
Valt Casilllas zo tegen? Heb het idd een beetje om Moreno heen gebouwd, lijkt me een absolute koning!quote:Op zondag 25 mei 2014 17:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een team met Casillas is nooit een goed idee. Die Moreno lees ik wel vreselijk veel positieve verhalen over
Hoe zou je deze afmaken dan?![]()
![]()
Ik wacht tot vanavond. kijken welke packs er nog komen straks. zometeen om 18.00 begint eerst de indy 500 race op rtl7. daarna zie ik wel verderquote:Op zondag 25 mei 2014 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maver, je hebt de hele dag al niks over Di Maria gepost... Heb je m al gekocht, of wacht je nu echt heel koelbloedig af of er eventuele 100K packs gaan komen?![]()
Lastig, je moet eigenlijk daar allemaal sterke links hebben. Dat zie ik nu pas.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:44 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Valt Casilllas zo tegen? Heb het idd een beetje om Moreno heen gebouwd, lijkt me een absolute koning!
Hoe zou je deze afmaken dan?
[ afbeelding ]
Baines - Cahill - Luiz en Cech er achter is mijn suggestie. Maar ben een beetje naar de klote eigenlijk. Dus het kan vast wel beter nog.
eventueel de TOTS kaartjes als je nog wat geld over hebt uiteraard![]()
![]()
Ik wil dat ze verdomme 100K packs uitbrengenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wacht tot vanavond. kijken welke packs er nog komen straks. zometeen om 18.00 begint eerst de indy 500 race op rtl7. daarna zie ik wel verder![]()
![]()
Nog 200 coins over na het maken van mijn teams
Elke dag![]()
Ja moeten zo goed als sterke links zijn allemaal, Armero LB zou ook nog kunnen e.v.t.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lastig, je moet eigenlijk daar allemaal sterke links hebben. Dat zie ik nu pas.
Baines - Cahill - Luiz en Cech er achter is mijn suggestie. Maar ben een beetje naar de klote eigenlijk. Dus het kan vast wel beter nog.
eventueel de TOTS kaartjes als je nog wat geld over hebt uiteraard
Geld is hierna helaas op, Lewa is ~520 en het team ~505k![]()
![]()
Hier krijgt iedereen wel 9 chem, en is goedkoop.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:54 schreef AntiHero het volgende:
Lastig, je moet eigenlijk daar allemaal sterke links hebben. Dat zie ik nu pas.
Ach, en anders gewoon ondervinden hoe Casillas is. Voor mij was hij niet goed, maar misschien verdedig jij wel net iets anders waardoor Casillas hele andere ballen tegen krijgt die hij wel pakt. Je weet het nooit met EA.![]()
Bij het Amerikaanse volkslied?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:04 schreef Maver24 het volgende:
nu het volkslied en de vliegtuigen, kippenvel moment altijd
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou, ik heb een keer de volksliederen van Canada en Amerika gehoord bij een honkbalwedstrijd in een volgepakt stadion. Moet eerlijk bekennen dat ik ook kippenvel kreegquote:Erg indrukwekkend. Ook het feit dat ze stil zijn bij het volkslied van de ander. Niet uit gaan fluiten ofzo was ook iets wat we niet gewend zijn.
![]()
Ik vind het ook gewoon respectloos om door een ander volkslied te fluiten maar ik krijg altijd een beetje kotsneigingen van dat ultra patriotistisch gedrag van hun.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik heb een keer de volksliederen van Canada en Amerika gehoord bij een honkbalwedstrijd in een volgepakt stadion. Moet eerlijk bekennen dat ik ook kippenvel kreegErg indrukwekkend. Ook het feit dat ze stil zijn bij het volkslied van de ander. Niet uit gaan fluiten ofzo was ook iets wat we niet gewend zijn.
Niets kan tippen aan de oude volksliederen zoals Nederland, Italie en Engeland.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Qua melodie, dus als het door zo'n fanfare toestand wordt gespeeld, kies ik voor het Russische volksliedVerder intense hekel aan Rusland, maar dat deuntje vind ik wel geinig.
En al met al is het Wilhelmus toch het enige volkslied dat me vrijwel altijd kippenvel doet geven![]()
![]()
Die is geniaal ja. Maar qua tekst vind ik die van Spanje het beste.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is geniaal ja. Maar qua tekst vind ik die van Spanje het beste.
Naa naa naaaaanaaanaaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
toffe filmquote:
Liamquote:
Net zo'n goede film als Unknown?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nog niet gezien. Maar zag net dat hij nu uit is op BR.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Liam
Net zo'n goede film als Unknown?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moeten ze verplicht stellen bij het Nederlands elftal. En wie weigert gewoon een jaar opsluiten. Het lijkt net of ze het niet echt een eer vinden om voor Nederland te voetballen.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Deze man weet. En dan die Azzurri die vol passie meezingen![]()
Sommige jongens zijn te cool om mee te zingenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moeten ze verplicht stellen bij het Nederlands elftal. En wie weigert gewoon een jaar opsluiten. Het lijkt net of ze het niet echt een eer vinden om voor Nederland te voetballen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Opsluiten. Kijken of ze dan nog cool zijn, hehequote:Op zondag 25 mei 2014 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sommige jongens zijn te cool om mee te zingen![]()
Weet je nog dat jeugd EK toen met Foppe? Was ook zo schrijnend..Nederland wint en de halve ploeg rent met Surinaamse vlaggen over het veldquote:Op zondag 25 mei 2014 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Opsluiten. Kijken of ze dan nog cool zijn, hehe
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En waar zijn al die jongens met hun surinaamse vlag nu? Juistumquote:Op zondag 25 mei 2014 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet je nog dat jeugd EK toen met Foppe? Was ook zo schrijnend..Nederland wint en de halve ploeg rent met Surinaamse vlaggen over het veld
[ afbeelding ]
Elke dag![]()
Ga dan voor Suriname spelen (ik sluit niet eens uit dat ze zich dan nog zouden kwalificeren ten koste van de Costa Rica's of Hondurassen van deze wereld)![]()
Ik zou het gewoon vet vinden als we de bevlogenheid hebben van de Zuid Europese landen. Het nationalistische wel een beetje. Het zou de prestaties van het Nederlands elftal niet negatief beinvloeden.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet je nog dat jeugd EK toen met Foppe? Was ook zo schrijnend..Nederland wint en de halve ploeg rent met Surinaamse vlaggen over het veld
[ afbeelding ]![]()
Suriname zit dan toch gewoon bij Brazilie/Colombia/Argentinie danquote:Op zondag 25 mei 2014 18:31 schreef DutchSL het volgende:
Ga dan voor Suriname spelen (ik sluit niet eens uit dat ze zich dan nog zouden kwalificeren ten koste van de Costa Rica's of Hondurassen van deze wereld)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Naja, ik ben over het algemeen wel blij dat dit soort gasten lekker voor NL kiezen, maar ga dan niet ineens op dat soort momenten met een andere vlag over dat veld. Bij Real gisteren waren al die gasten ook al zo bezig met hun eigen nationale vlag..vond ik ook al vrij debiel maar dat is nog anders. Nu heb je het over een ander land
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is anders. Je speelt voor een club dan mag je van mij best je eigen land representeren.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:32 schreef Tim86 het volgende:
Naja, ik ben over het algemeen wel blij dat dit soort gasten lekker voor NL kiezen, maar ga dan niet ineens op dat soort momenten met een andere vlag over dat veld. Bij Real gisteren waren al die gasten ook al zo bezig met hun eigen nationale vlag..vond ik ook al vrij debiel maar dat is nog anders. Nu heb je het over een ander land![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is anders. Je speelt voor een club dan mag je van mij best je eigen land representeren.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:32 schreef Tim86 het volgende:
Naja, ik ben over het algemeen wel blij dat dit soort gasten lekker voor NL kiezen, maar ga dan niet ineens op dat soort momenten met een andere vlag over dat veld. Bij Real gisteren waren al die gasten ook al zo bezig met hun eigen nationale vlag..vond ik ook al vrij debiel maar dat is nog anders. Nu heb je het over een ander land
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: