Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
viRe Gissoe (Datmeenjeniet)
Santelllo (Santelllo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Dit is een reeks, maar een nieuwe reeks, omdat een mod de echte reeks topic had gemerged met het topic van jpg wat geen reeks was, snap jequote:
IF Eigler en IF Lakic. O, en Trochowski natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:00 schreef DannyDeko het volgende:
M'n coins stash is weer aan het groeien.. begint het meteen weer te kriebelen een nieuw team te maken. Maar wat? Miss eens kijken naar een budget Budesliga
Xbox of Ps3? heb nog wel een nieuwe Xbox code.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:16 schreef GuRBuH het volgende:
Wat een rompslomp met die Online Pass rommel. Neefje is bij de winkel geweest, daar verwijzen ze hem naar EA. Bij EA moet hij nu een kopie van de bon en het boekje inleveren :S
PS3. Heb het al gefixt in een urenlange chat met een Indiase gast die deed alsof ie Bill heettequote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:06 schreef Stringer het volgende:
[..]
Xbox of Ps3? heb nog wel een nieuwe Xbox code.
Wil je nu echt een discussie gaan houden over het feit dat 4-3-3 vleugels heeft en 4-3-2-1 niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De vleugel kan ook een back zijn hoor, heeft enkel met breedte te maken, niet met lengte.
Ik heb ook weleens dat er niets wordt aangegeven. Ik meld me dan opnieuw aan bij Playstation Network en dan staat hij negen van de tien keer weer op middelzwaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb net m'n ports weer geforward, ook die van m'n PS3. Als het goed is klopt alles maar in Fifa zelf geeft ie bij Status Firewall niets aan. Beperkt, Middelzwaar, Open, er is er geen 1 aangevinkt.
PS3quote:
Pato en Hulk haal je ook zo voor 1k hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:00 schreef GuRBuH het volgende:
Ben nu skills aan het oefenen met mn Braziliaanse dribbelaars. Alleen met gasten van 300 coins met 2 star skill moves kun je niet zoveel. Gelukkig heb ik cheap Robinho kunnen halen en Nilmar (beide 4 sterren) Nu nog wachten op Fred in formatie.![]()
Ben ze nog niet voor die prijs tegengekomen. Maar kan ook komen doordat ik ze in formatie zoek (4-3-2-1) en die is voor LF en RF's ideaal en dus duur misschien.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Pato en Hulk haal je ook zo voor 1k hoor
Zijn allemaal CAM volgens mij en dus nog iets extra coins. Maar ik zal even kijken. Heb nog 2 CM's nodig om Gilberto Silvaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:03 schreef Tim86 het volgende:
Carlos Alberto, Lincoln en Maicosuel kunnen het ook..die 5 star skill moves
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#h1nci9UGba3oZquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:04 schreef GuRBuH het volgende:
Ben ze nog niet voor die prijs tegengekomen. Maar kan ook komen doordat ik ze in formatie zoek (4-3-2-1) en die is voor LF en RF's ideaal en dus duur misschien.
hahahahahahahahahahhaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:38 schreef Santello het volgende:
Debiele broertje, zeg ik check mijn Huntelaar terwijl ik me klaarmaak voor werk. Kom ik terug zie ik dat iemand anders heeft gewonnen voor 171k.
Dom kanker kind.
Ik heb juist wel geduld, daarom heb ik hem ook nog niet. Robinho was redelijk cheap, en ik houd Pato enzo gewoon in de gaten in een poging die ook cheap te krijgen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#h1nci9UGba3oZ
4-3-2-1 Beetje geduld en je kan ze net zo cheap krijgen
Dat was ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:38 schreef Santello het volgende:
Debiele broertje, zeg ik check mijn Huntelaar terwijl ik me klaarmaak voor werk. Kom ik terug zie ik dat iemand anders heeft gewonnen voor 171k.
Dom kanker kind.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:38 schreef Santello het volgende:
Dom kanker kind.
Menezquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:06 schreef Dudeweiser het volgende:
op CAM in serie A met een strak budget, miccoli of if sculli?
quote:
En je spelers raken ook 10x sneller geblesseerd voor mijn gevoel bij skillmoves tegen de CPU...legendary is dan nog iets leuker dan amateur, maar dan win ik nog met 4-0 met mijn silvers tegen Barca e nRealquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:02 schreef GuRBuH het volgende:
Dacht ff 2 vliegen in 1 klap te slaan door een offline amateur toernooi te spelen. Op die manier kon ik dan ff oefenen met skill moves en een extra trophy winnen. Maar wat is dat godsgruwelijk saai zeg, zo makkelijk. Na 5-0 stop ik gewoon met scoren en doe alleen maar skills
Jep. Nilmar 4 matches, Sobis 2, Dagoberto 2quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En je spelers raken ook 10x sneller geblesseerd voor mijn gevoel bij skillmoves tegen de CPU...legendary is dan nog iets leuker dan amateur, maar dan win ik nog met 4-0 met mijn silvers tegen Barca e nReal
Diaby is inderdaad geweldig, zelfde als Fellaini. Groot en sterk, maar toch ook nog redelijk snel en goed passen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:45 schreef potienza het volgende:
Diaby speelt heerlijk. Echt een beer aan de bal en hij kan ook heerlijk koppen voor een CM.
Haha, die gast zal wel gedacht hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:00 schreef S0nic het volgende:
Omg, heb net gewoon de hele verlenging in een kwartfinale van een online tournament met Tim Wiese in de spits gespeeldWou Klose wisselen voor Muller , maar blijkbaar koos ik perongeluk Wiese
. Toen ik opeens Tim Wies hoorde ..
![]()
Wel gewonnen met penalties
Haha best goede tactiek, je tegenstander is dan helemaal de weg kwijt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:00 schreef S0nic het volgende:
Omg, heb net gewoon de hele verlenging in een kwartfinale van een online tournament met Tim Wiese in de spits gespeeldWou Klose wisselen voor Muller , maar blijkbaar koos ik perongeluk Wiese
![]()
viel het niet op dat müller ineens tering slecht was?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:00 schreef S0nic het volgende:
![]()
Of juist heel goedquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
viel het niet op dat müller ineens tering slecht was?
Heb je nou Ronaldo?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:27 schreef GuRBuH het volgende:
3-1 gewonnen van een gast met een dik BPL team (Terry, Bale etc) en Messi op RW. Gast scoort uit zijn enige doelpoging een kopbal met Anelka op aangeven van Messi, al koppend door Juan heen. Daarna tik ik hem helemaal weg met mn nog redelijke cheape brasilianos
Ik heb al 5 spitsen ofzo, beetje veelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:30 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Heb je nou Ronaldo?Zo niet, gelijk kopen !!!
Ook maar eens hier posten... Heb er op gegoogled, verhoogde kans op IF inderdaad, en pakjes zijn dan halve prijs. Zit te twijfelen of ik mn zuurverdiende coins hieraan uit moet gaan geven. Het is toch een soort van gokken natuurlijkquote:
Bedankt je broertje maarquote:
Fuck chemistry, Drenthe linksback maken! Daar heb je meer aan dan die 4 chemistry points. En ik zou Vertonghen vervangen voor Vlaar IF. Dan heb je tenminste een echt Nederlands team.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:08 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]
Mss Drenthe voor Elia...dunno
Maar een super slechte CB, doe dan IF de Jong CB en Van Bommel CDMquote:Op zondag 31 juli 2011 19:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Fuck chemistry, Drenthe linksback maken! Daar heb je meer aan dan die 4 chemistry points. En ik zou Vertonghen vervangen voor Vlaar IF. Dan heb je tenminste een echt Nederlands team.
KOM OP XBOXquote:Op zondag 31 juli 2011 19:49 schreef Santello het volgende:
Ik kan geen 4411 ik moet 412412 terug :p
Iemand 11 kaartjes over?
Hoeveel wedstrijden heb je ermee gespeeld?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:49 schreef Santello het volgende:
Ik kan geen 4411 ik moet 412412 terug :p
Iemand 11 kaartjes over?
Dan zet ik hem gelijk op de marktquote:Op zondag 31 juli 2011 20:47 schreef Tim86 het volgende:
Weet niet of bekermatches tellen, maar anders is er een goede kans op een SIF Huntelaar met zijn 4 goals..
PAK SLAAG JONGENquote:Op zondag 31 juli 2011 20:12 schreef Rijstbal het volgende:
Jaaaa beter verander je van opstelling je maakt alleen lelijke goals![]()
![]()
Pff echt wel. Ik heb met m'n NL ploeg zoveel kansen gehad en toch gaan ze er niet in. Ben met die Brazilianen nog dreigender.quote:
Zet je eroverheen, volgende keer weer een kans.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:03 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Pff echt wel. Ik heb met m'n NL ploeg zoveel kansen gehad en toch gaan ze er niet in. Ben met die Brazilianen nog dreigender.
Gunstig voor jullie Xbox users dan, dan betaal je niet meer die achterlijke 150k voor een 85 spelerquote:Op zondag 31 juli 2011 20:47 schreef Tim86 het volgende:
Weet niet of bekermatches tellen, maar anders is er een goede kans op een SIF Huntelaar met zijn 4 goals..
Haha, inderdaad je kunt hem al voor Cagliari kopen.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:12 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)wijfelaar_Suazo.html
Is al doorgevoerd in UT
Pfoe ik ben al blij dat ik professioneel win. Alhowel ik wel gister met mijn bronzen 1,5 sterrenteam van Arsenal (1-0) Man U (2-0) en Chelsea (3-1) heb gewonnen op pro niveau.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:53 schreef Dopekoe het volgende:
Ik blijf maar met een coinprobleem zitten....
Telkens als ik weer wat coins heb gewonnen door matches enzo moet ik ze weer uitgeven aan bronzenpakjes om er maar contracten uit te halen...
Zo kom er natuurlijk nooit....
Ook lukt het me niet om het legendary toernooi te winnen....
Professional geen probleem, world class ook niet, maar legendary lukt gewoon net niet... en als ik dan verlies is het vaak nog met 1 goal verschil ook...
Heb trouwens inmiddels wel een redelijk goed team op de been met mijn beperkte middelen
Ik speel 4-2-2-2
Chris Kirkland
Luke Young - Ledley King - Michael Turner - Leighton Baines
Owen Hargreaves - Gareth Barry
Kevin Nolan - Joe Cole
Michael Owen - Bobby Zamora
Had liever Defoe dan Zamora maar die was te duur....
heb scheef zitten kijken. Dacht bij het kijken dat hij 3-5-2 uitvoering was maar het is 4-3-2-1. Helaas dus idd maar 725 ofzo. Dan maar Lampard verkopen en 1 pakje terug kopen en de andere 15K bewarenquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:27 schreef Dopekoe het volgende:
Metzelder is niet zoveel waard volgens fut11info, 700 coins maar....
ik kan je aanraden om géén goldpacks te kopen, de kans dat je winst maakt is nihil.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
heb scheef zitten kijken. Dacht bij het kijken dat hij 3-5-2 uitvoering was maar het is 4-3-2-1. Helaas dus idd maar 725 ofzo. Dan maar Lampard verkopen en 1 pakje terug kopen en de andere 15K bewaren
Dus ik had heel veel mazzel dat ik lampard er in had?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan je aanraden om géén goldpacks te kopen, de kans dat je winst maakt is nihil.
Haha nice one Rijst. Toepasselijke teamnaam ook. Ik zal zo ff kijken of die dikke er voor een mooi prijsje op staatquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:17 schreef Rijstbal het volgende:
Lekkere goal van dikke Ronaldo
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/85589585
nou mooi dat ik dan eerst Lampard heb gekregen. Dan kan ik met dat geld spelers gaan kopen en doorverkopen. Moest toch eerst geld hebben om uberhaupt de 'goedkope' spelers te kunnen kopenquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:01 schreef GuRBuH het volgende:
Spelers inkopen voor lage prijs en duurder weer verkopen, zo doen de meesten dat hier.
[..]
Haha nice one Rijst. Toepasselijke teamnaam ook. Ik zal zo ff kijken of die dikke er voor een mooi prijsje op staat
Dat zie ik niet gebeuren :p Die gaat eerder naar Milan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop echt dat Kaka naar Chelsea gaat of het liefst City. Zou echt geweldig zijn voor mijn team.
Ik hoop het niet. Ik heb mijn Milan team 2 weken geleden verkocht.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:52 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren :p Die gaat eerder naar Milan.
Ja die FUT packs is ook de enige reden waarom ik m wil pre-orderenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:26 schreef LinQ het volgende:
Ik pre-order hem alleen als ik hem voor onder ¤50,- kan krijgen, zeker weet dat ik hem binnen 1 dag na de release in huis heb en die FUT-deal (gratis kaarten dacht ik) krijg.
Bij free record shop is ie ¤ 70, bizar duur. Bol.com ¤ 60... Denk dat het niet veel lager gaat. Onduidelijk hoeveel gratis goldpacks je bij bol.com krijgt. Bij sommige aanbieders is het 18 (6x3) en bij sommigen 24 (6x4).. Maar goed, beiden de moeite waard. Jammer dat ik pas nu heb ontdekt hoe leuk dat FUT isquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:26 schreef LinQ het volgende:
Ik pre-order hem alleen als ik hem voor onder ¤50,- kan krijgen, zeker weet dat ik hem binnen 1 dag na de release in huis heb en die FUT-deal (gratis kaarten dacht ik) krijg.
Ging dat ook maar zo bij mij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:41 schreef Tim86 het volgende:
Ik had gisteren echt een dag dat alles lukte..dat is zo lekker dan he..echt een paar hele goede tegenstanders, maar mega soepel verdedigen en een paar heerlijke goals..echt 4 uur achter elkaar zitten spelen ofzo.., wel ongeslagen gebleven
Ik scoor alleen weinig met mijn centrumverdedigers bij corners..Huntelaar eist alle ballen op en knikt ze binnen haha
ik denk dat ik hem ga pre-orderen bij yourgamezone.nl, iemand ervaring mee?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:08 schreef Doublepain het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fifa+12_Xbox360.html
Heb ik fifa 11 gekocht, prima shopquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk dat ik hem ga pre-orderen bij yourgamezone.nl, iemand ervaring mee?
mooi, morgen even pre-orderen danquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:20 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Heb ik fifa 11 gekocht, prima shop
Benzema, Higuan, Kaka, Pepe.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:48 schreef el-blanchito het volgende:
ben nu net bezig met mn nieuwe team
REAL ATLETICO
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#ejJoCIgibbfyp
iemand nog tips?
Zoals jij hier iedere dag met je kutposts over de geweldige ragequits post van je tegenstanders, zo post hij nu op zijn eigen forum...jij noemt het nu alleen een statementquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn eerste quit sinds tijden gehad net. Het was niet eens een ragequit, maar meer een statement. Ik speelde 'm vrijwel helemaal weg en had 2 prachtige goals na individuele dribbels en domineerde 'm verder, maar meneer speelt met Real Madrid en geeft 3 lofted through balls op Ronaldo en geeft ze net voor doel af op Benzema. Sterf.
higuain en carvalho zijn binnen, en kaka en benzema vind ik niet echt nodig.quote:
Bruut elftal, wat moet dat nou kosten aan coins? Kom ik met mn 15.000 aanzettenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:26 schreef Rijstbal het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe teamIk ga IF Fabiano halen voor Welliton. Het wil niet echt lukken met hem als lonestriker.
Pff ik wil Lampard verkocht hebben dan heb ik ong 40k. Niet dat ik dan weet wat ik er mee wil hahahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bruut elftal, wat moet dat nou kosten aan coins? Kom ik met mn 15.000 aanzetten
Tja, als er te handelen valt, ik krijg hier de melding dat de EA-servers niet bereikbaar zijn...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:24 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Pff ik wil Lampard verkocht hebben dan heb ik ong 40k. Niet dat ik dan weet wat ik er mee wil hahaha
ooh okay...ik kan er nu niet op, me telefoon weigert en deze laptop van me werk kan ik geen flash opzettenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, als er te handelen valt, ik krijg hier de melding dat de EA-servers niet bereikbaar zijn...
Geen van beide?! Weet niet of je op de xbox zit of ps3. Want op xbox is nasri een paar k en evra rond de 13. En lampard tussen de 30 en 40 als ik t goed heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
iemand wil Lampard voor Nasri UP en Evra ruilen. Dat is toch wel best?
die zijn samen bijna 60K
of moet ik voor Ribery en Malouda gaan?
Zou eventjes kijken in de link van de OP, waar de marktprijzen voor de spelers na te gaan zijn.. Als Nasri en Evra samen meer waard zijn dan Lampard, zou ik het doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
iemand wil Lampard voor Nasri UP en Evra ruilen. Dat is toch wel best?
die zijn samen bijna 60K
of moet ik voor Ribery en Malouda gaan?
het is voor de PS3. Lampard is rond de 40K.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou eventjes kijken in de link van de OP, waar de marktprijzen voor de spelers na te gaan zijn.. Als Nasri en Evra samen meer waard zijn dan Lampard, zou ik het doen
Zie mijn eerdere posts. Lekker kut zo op mn vrije dag. Ga zo maar de tuin in, genieten van het zonnetjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:19 schreef el-blanchito het volgende:
ben ik de enige bij wie de ea-servers niet beschikbaar zijn?
haha ja kom je ook nog eens buitenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere posts. Lekker kut zo op mn vrije dag. Ga zo maar de tuin in, genieten van het zonnetje
quote:EA SPORTS Football is currently down for Maintenance
This website is unavailable at the moment as we are performing maintenance. The site will be back soon.
i knowquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:41 schreef Dopekoe het volgende:
EA is uit de lucht voor onderhoud...
[..]
Dan zou ik Nasri niet halen. Hij is echt slecht in FUT. Beter ga je voor Gourcouff, Bodmer of Gignac.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:43 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
i know
Als ik Nasri en Evra krijg ga ik maar even een Frans team maken...of is dat niet handig? Kan ze ook gewoon verkopen en me italiaanse team afmaken. Kan ook gewoon verkopen en met dat geld weer andere opkopen....pfff keuzes keuzes
Ik heb Gignac zelfs in mn reserves staan bij mijn engelse teamquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:49 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Dan zou ik Nasri niet halen. Hij is echt slecht in FUT. Beter ga je voor Gourcouff, Bodmer of Gignac.
Mja verkoop eerst je Lamperttttt maar es
Zo'n 350kquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bruut elftal, wat moet dat nou kosten aan coins? Kom ik met mn 15.000 aanzetten
Valt me nog mee. Ach, ben ook maar 5 dagen begonnen, en een geheel gouden Nederlands elftal. Zonder de grotere namen: vd Vaart, van Persie en Sneijder. Daar ben ik te arm voorquote:
Agbonlahorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:31 schreef LinQ het volgende:
Ik zoek nog een relatief goedkope Barclays PL ST, die snel, bal vast is en goed naast van Persie zou kunnen voetballen met van der Vaart erachter.
Voor 15k kan je echt wel een goed team maken. Je moet alleen weten wie je moet kopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Valt me nog mee. Ach, ben ook maar 5 dagen begonnen, en een geheel gouden Nederlands elftal. Zonder de grotere namen: vd Vaart, van Persie en Sneijder. Daar ben ik te arm voor
Dit is misschien wel de zieligste speler die je in je team kan hebben. Zoveel 14 jarige engelse kinderen gebruiken deze en dan alleen maar hoge ballen naar voren schieten. Als je weet hoe je het moet verdedigen dan kan je je goed hiertegen verzetten, soms gaat het alleen fout...quote:
Klopt, maar ik gaf alleen maar de naam van een speler die aan zijn eisen voldeedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit is misschien wel de zieligste speler die je in je team kan hebben. Zoveel 14 jarige engelse kinderen gebruiken deze en dan alleen maar hoge ballen naar voren schieten. Als je weet hoe je het moet verdedigen dan kan je je goed hiertegen verzetten, soms gaat het alleen fout...
ff gefixed.quote:
Nasri of RVP (ja RVP op cam werkt best goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:34 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand een goeie CAM voor de PL? Ik heb VdV al, Robben verkoop ik nu en daarmee wil ik nog een halen.
Iemand antwoord? Aangezien ik echt een nieuw team moet gaan bouwen. Ik wil die offline toernooien verder doen. Maar professioneel niveau met 1,5 ster tegen 5 ster wil nog wel net lukken, maar world class en legendary gaat niet werken dan hahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
ik heb net de tip gekregen om meer te gaan oefenen om met Tricks te spelen (doe ik nooit) en dan een braziliaans team te maken omdat dat het goedkoopst is om een goed team te maken....
is dit verstandig?
Hernandezquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:31 schreef LinQ het volgende:
Ik zoek nog een relatief goedkope Barclays PL ST, die snel, bal vast is en goed naast van Persie zou kunnen voetballen met van der Vaart erachter.
Ik doe dit zelf ook, maar ik vind het echt lastig om die tricks te doen en ook nuttig te gebruiken. En niet elke braziliaan heeft 4/5 sterren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:18 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Iemand antwoord? Aangezien ik echt een nieuw team moet gaan bouwen. Ik wil die offline toernooien verder doen. Maar professioneel niveau met 1,5 ster tegen 5 ster wil nog wel net lukken, maar world class en legendary gaat niet werken dan haha
Kun je met jou team net zo goed doen. Alleen zijn het vaak 12-jarige engelse jochies, en die kennen alleen Agbonlawhore.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:28 schreef Rijstbal het volgende:
Ik verloor gister nog van een Agbonlahor/Lennon/Young team. Echt de HELE tijd hoge steekballen.![]()
Er liet eentje zijn opstelling zien en die gaf aan dat iedereen op de defenders na en de keeper, waren het allemaal 5 sterren spelers. zal m ff opzoeken:"quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik doe dit zelf ook, maar ik vind het echt lastig om die tricks te doen en ook nuttig te gebruiken. En niet elke braziliaan heeft 4/5 sterren.
Wat betreft Agbonlawhore, die kun je best gebruiken hoor. Het is niet verplicht om op die manier hem te 'abusen'. Ik zie hem liever ook niet naast Anelka of Dzeko in de tegenstander's ploeg, maar je kunt hem toch normaal gebruiken?
Zit ook te azen op een koopjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:44 schreef Dopekoe het volgende:
Net Cassano voor een koopje opgepikt
Dat wordt weer ff traden gezien zijn huidige marktprijs
Cassano? Wat is hij waard dan? 1K op de xbox..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:44 schreef Dopekoe het volgende:
Net Cassano voor een koopje opgepikt
Dat wordt weer ff traden gezien zijn huidige marktprijs
3,4k op de ps3 (althans volgens fut11info)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cassano? Wat is hij waard dan? 1K op de xbox..
dat betekent niet meteen dat ie ook 3,4k waard is hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
3,4k op de ps3 (althans volgens fut11info)
Gekocht voor 950 last second
Op de xbox 2,6k....
Die waardes kloppen voor geen meter..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
3,4k op de ps3 (althans volgens fut11info)
Gekocht voor 950 last second
Op de xbox 2,6k....
I knowquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat betekent niet meteen dat ie ook 3,4k waard is he
Waar haal je dan de juiste waardes vandaan....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die waardes kloppen voor geen meter..
Je kan beter gewoon zoeken op de markt naar de laagste BIN en dan zie je wat de prijzen zijn..in die Samp-versie is al helemaal geen interesse vrees ik..Gelukkig kan je er niet veel verlies op maken verder, maar je kan echt beter de market aanhouden dan FUT11info..die gemiddelde prijs vanaf het begin van fut slaat nu nergens meer op aangezien alles bodemprijzen zijn in dit stadium van het spel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
I know
Maar gemiddeld
Is helaas wel de sampdoria versie
Maar heb hem erop staan voor 2,7k...
de market zelf natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Waar haal je dan de juiste waardes vandaan....
Ja, dat was ik..hoezo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:58 schreef Dopekoe het volgende:
Las hier vorige week dat iemand een bronzen speler uit een pakje haalde die 350k waard was ofzo...
En waar kan ik de hidden stats van de spelers vinden ?
Hoe ben je daar dan achter gekomen ?quote:
Heb hem in de spits staan en Nasri faalt hard.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nasri of RVP (ja RVP op cam werkt best goed)
Door rond te kjiken..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:00 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hoe ben je daar dan achter gekomen ?
hoeveel is Lampard waard?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:02 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
iemand bied dit voor lampard:
UP nasri 4411 8
evra 5212 1
gallas 343 3
lloris 4312 3
koscielny 343 1
laatste cijfer is contracten.
is dat rendabel?
Voor gouden spelers ok, maar voor bronzen spelers....quote:
ik filter meestal zo dat ik alleen de speler krijg die ik wil en dat gebruik je de max. BIN om de laagste BIN op te zoeken et voila.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
robinho voor 2,3K gekocht. Ga voor en Brazil team. Is toch wel goede koop? zag ze voor wat meer staan.
Nogmaals: Zoek gewoon de laagste BIN op en dan heb je een redelijke indicatie..als ze er voor minder opstaan heb je dus teveel betaald.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
robinho voor 2,3K gekocht. Ga voor en Brazil team. Is toch wel goede koop? zag ze voor wat meer staan.
bronzen spelers zijn nooit een kut waard, behalve als ze IF zijn of pace meer dan 80. en van IF's zijn er meestal meerdere, evenals pace >80 dus ook voor bronzen spelers geldt, check de market.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Voor gouden spelers ok, maar voor bronzen spelers....
Dit was een IF, maar dat neemt niet weg dat het gewoon hetzelfde werkt. Snap niet dat iedereen hier zo moeilijk doet..kinderen van 11 kunnen het, dus het moet jullie ook lukkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Voor gouden spelers ok, maar voor bronzen spelers....
touchéquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit was een IF, maar dat neemt niet weg dat het gewoon hetzelfde werkt. Snap niet dat iedereen hier zo moeilijk doet..kinderen van 11 kunnen het, dus het moet jullie ook lukken
je speelt nu met een brons team toch? heb je ook al een gold team?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:09 schreef Dopekoe het volgende:
Blijf het toch lastig vinden om snel aan veel coins te komen...
Dwz, heb er nooit meer dan 3000 gehad tegelijk en die gingen dan meestal weer op aan pakjes voor contracten...
Dit is mijn huidige team:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je speelt nu met een brons team toch? heb je ook al een gold team?
Die bronzen speler staat er in omdat ik Nolan een injury heeftquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dit is mijn huidige team:
[ link | afbeelding ]
Ja mooi hij staat niet lager voor 3500quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik filter meestal zo dat ik alleen de speler krijg die ik wil en dat gebruik je de max. BIN om de laagste BIN op te zoeken et voila.
prima team, maar waarom koop je dan pakjes voor contracts als je gouden spelers hebt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dit is mijn huidige team:
[ link | afbeelding ]
Hoe moet ik anders aan contracts komen ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
prima team, maar waarom koop je dan pakjes voor contracts als je gouden spelers hebt?
de market?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:17 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders aan contracts komen ?
Maar als je weinig coins hebt dan is het geld zo op als je op die manier contracten koopt toch ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de market?400 a 500c voor een gold contract met 28 wedstrijden
een pakje van 400 coins geeft dus 3 wedstrijden. Is dat beter dan 1x 400 coins uitgeven om meteen 28 wedstrijden te krijgen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar als je weinig coins hebt dan is het geld zo op als je op die manier contracten koopt toch ?
IN zo'n pakje zitten meestal minimaal 3 contractkaarten, wel met 1 match maar toch...
Ik heb nu 600+ coins...
Daar kan ik dus beter gold contracten voor kopen ?
600 coins voor xbox neem ik aan? voor de ps3 zijn de golden contracten voor 28 wedstrijden 1000 a 1300.. Maar doe het zelf zo: ik heb 5 stekelenburgs gekocht voor 350 coins. alle 5 7 contracten. is het contract op, gooi ik m weer op de markt voor 350 euro, je raakt m altijd wel weer kwijtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar als je weinig coins hebt dan is het geld zo op als je op die manier contracten koopt toch ?
IN zo'n pakje zitten meestal minimaal 3 contractkaarten, wel met 1 match maar toch...
Ik heb nu 600+ coins...
Daar kan ik dus beter gold contracten voor kopen ?
Scheelt wel wat idd...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een pakje van 400 coins geeft dus 3 wedstrijden. Is dat beter dan 1x 400 coins uitgeven om meteen 28 wedstrijden te krijgen?
Ik speel op de PS3....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
600 coins voor xbox neem ik aan? voor de ps3 zijn de golden contracten voor 28 wedstrijden 1000 a 1300.. Maar doe het zelf zo: ik heb 5 stekelenburgs gekocht voor 350 coins. alle 5 7 contracten. is het contract op, gooi ik m weer op de markt voor 350 euro, je raakt m altijd wel weer kwijt
valt best mee, als ze allemaal genoeg contracts hebben kan je dus 28 wedstrijden à ~450 coins binnenharken, daar kan je wel weer wat contracts mee kopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:23 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Scheelt wel wat idd...
Maar dan moet ik eerst nog aan genoeg coins zien te komen alvorens ik die contracten kan kopen en om coins te krijgen moet je wedstrijden spelen en die wedstrijden kosten contracten...
Lijkt wel een soort vicieuze cirkel....
Dat klilnkt heel simpel maar het probleem is dat ik nu 9 spelers met nog 1 contract heb....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
valt best mee, als ze allemaal genoeg contracts hebben kan je dus 28 wedstrijden à ~450 coins binnenharken, daar kan je wel weer wat contracts mee kopen
nee daar is je team te goed voor. je zou je spelers kunnen verkopen en terugkopen met meer contracts, gouden spelers verkopen meestal wel.quote:
Bijv.:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee daar is je team te goed voor. je zou je spelers kunnen verkopen en terugkopen met meer contracts, gouden spelers verkopen meestal wel.
ja inderdaad zo ja. tis een goed begin, ik weet nog goed mijn eerste team, allemaal serie A people van 800c per stukquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:29 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Bijv.:
Dus een Owen verkopen en een nieuwe Owen met contracten daarvoor terugkopen ?
Toch leuk dat mijn team goed gevonden wordt
Dit heeft voor mij wel gewerkt. Weet ook niet of je nog een hoop bronzen spelers nog hebt van uit je eerste periode.... gewoon een paar potjes doen met die bronzen spelers tot hun contract op is.. Zelfs voor een nederlaag vang je nog 400 coins. Het kost je wel wat vervelende potjes met een stroperig team waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:29 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Bijv.:
Hmmm... Ik ga dat eens combineren vanavond....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit heeft voor mij wel gewerkt. Weet ook niet of je nog een hoop bronzen spelers nog hebt van uit je eerste periode.... gewoon een paar potjes doen met die bronzen spelers tot hun contract op is.. Zelfs voor een nederlaag vang je nog 400 coins. Het kost je wel wat vervelende potjes met een stroperig team waarschijnlijk
laat maar even weten hoe het is gegaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:35 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hmmm... Ik ga dat eens combineren vanavond....
Tegelijkertijd spelen met bronzen spelers... geld binnen halen en tegelijkertijd gold spelers verkopen en met contracten terugkopen....
Das wel een goede, veel mensen letten niet op de contracten (ik ook niet altijd)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:29 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Bijv.:
Ik tegenwoordig weer wel, zamora had 11 contracten toen ik hem kochtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Das wel een goede, veel mensen letten niet op de contracten (ik ook niet altijd)
Morgen een updatequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
laat maar even weten hoe het is gegaan
wat ga je van de opbrengst kopen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:17 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Mooi Lampard is verkocht voor 42K
Ja wist ik dat maar hahahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat ga je van de opbrengst kopen?
ik heb een serie A team voor ong. 50Kquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:20 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja wist ik dat maar hahaha
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb een serie A team voor ong. 50K
-----Eto'o-----------milito---
------------Miccoli--------
di natale----------krasic
----------de rossi-------------
de ceglie--silva--chiellini--santon
----------------Frey----------
@dude, nee dank je, ik heb sowieso maar 39K natuurlijk over (5% van EA)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:29 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou het gewoon rustig aan doen nu..je hebt nu mooi wat marge..bouw gewoon rustig aan je team. Als je het nu meteen uit gaat geven blijf je issues met contracten houden.
Ik google altijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:55 schreef Dudeweiser het volgende:
waar op het forum staan de hidden stats van IF's?
oke dank jequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:56 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik google altijd
IF -naam van speler- in game stats ut11.
niet doen, ik vond het echt voor geen meter spelen en er vallen hele grote gaten op het middenveld, een afrader vind ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:57 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand hier wel eens 4-2-2-2 gespeeld? Zit er aan te denken om heel Inter te halen in die opstelling
Jammer, sneijder milito en eto'o zijn lekker cheap in die formatie. En aangezien inter geen vleugelspelers heeft..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet doen, ik vond het echt voor geen meter spelen en er vallen hele grote gaten op het middenveld, een afrader vind ik.
Nu "al" ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb eindelijk het verdedigen een beetje onder de knie. Veel druk zetten met de tweede man met rondje (B op Xbox) en met je actieve speler achteruit blijven lopen en proberen tussen passes te stappen.
zie je, zo lastig is dat handelen nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:45 schreef Toefjes het volgende:
Zo, dit gaat best makkelijk eigenlijk. Van der Vaart gekocht voor 4.100. Te koop gezet, bieden vanaf 5.500, en met nog een half uur te gaan is er al 5.500 gebodenGeld maakt geld
Of: coins maakt coins, haha
66 keer dit doen en ik kan Robben kopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zie je, zo lastig is dat handelen niet
Maar dan ben je alweer een paar weken verderquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
66 keer dit doen en ik kan Robben kopen
dan is FIFA 12 al uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:59 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Maar dan ben je alweer een paar weken verder
het leven is best een nutteloze bezigheid als je het zo bekijktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja best een nutteloze bezigheid als je het zo bekijkt
Anelka, Drogba, Cole, Eto'o?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:21 schreef Toefjes het volgende:
Als het toch zo nutteloos is: Net een nieuw elftal opgericht, Wilders United. Komen allemaal negerts in te spelen uitereraard
Ga ik nog even over praktiseren, morgen even de prijzen van de negers verkennen. Denk dat Franse nationaliteit slim is. Of een Afrika-all star teamquote:
zo'n beetje het hele franse elftal bestaat uit negers dus dat moet wel kunnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga ik nog even over praktiseren, morgen even de prijzen van de negers verkennen. Denk dat Franse nationaliteit slim is. Of een Afrika-all star team
Ja, in zwarte tenues, en kijken of ik een zwarte bal kan scoren. Wedden dat de Engelse jongetjes met de snelle spitsen daar geen antwoord op hebben?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:24 schreef Lindgren. het volgende:
Enoh, Adebayor, Touré, Eto'o. Alleen van die échte donkere
u mad pacefags?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, in zwarte tenues, en kijken of ik een zwarte bal kan scoren. Wedden dat de Engelse jongetjes met de snelle spitsen daar geen antwoord op hebben?
zo zien we het graagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:35 schreef Dopekoe het volgende:
Update: cassano verkocht voor 2700
Bagger brons team in elkaar gezet van ongebruikte spelers en ff toernooitje gedaan, glansrijk gewonnen met in totaal 26 goals voor en 1 tegen (penalty)....
Heb nu ruim 6500 coins... Gaat de goede kant op
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:56 schreef Rijstbal het volgende:
Gasten die met Torres spelen. Echt de sneuste
Het is ook nooit goed bij jou he. Geen Agbonlahor geen Torres.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:56 schreef Rijstbal het volgende:
Gasten die met Torres spelen. Echt de sneuste
Jep. Je noemt dan ook de ergste 2 opquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed bij jou he. Geen Agbonlahor geen Torres.
Iedereen waarvan jij pakkie krijgt vind je sneu lijkt het wel ?
Ik heb liever een Torres tegenover me dan een eto'o hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Jep. Je noemt dan ook de ergste 2 op![]()
Maar ik had het ook niet over de spelers zelf maar over de gasten die zo'n speler bestuurd.
ik ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb liever een Torres tegenover me dan een eto'o hoor
Waar kun je die 5skills aan herkennen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
wat een prachtige wedstrijd net tegen een gozertje met een crappy 5* brazilianenskillteamalleen maar trucjes en niks lukte bij hem, en hij bleef het maar proberen
zeer vermakelijk. 6-0 overwinning
meestal doen ze alleen maar fake rabona's, ronaldo chops, rare akka's etc. je weet het wanneer je het zietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waar kun je die 5skills aan herkennen?
Ik heb het liefst geen van beidequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb liever een Torres tegenover me dan een eto'o hoor
Mensen die ragequiten en dan zeggen dat het een statement wasquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:12 schreef Lindgren. het volgende:
Skills in FIFA.
De tientallen ragequits tegen je.(Niet op FUT, want dat is kut hihi rijmpje)
sowieso statements makenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die ragequiten en dan zeggen dat het een statement was
Ik ragequit nooit, alleen tegen die bosmongool.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die ragequiten en dan zeggen dat het een statement was
Deze post trouwens niet gezien. Je mag het gerust kutposts noemen, ik lig er niet wakker van. Ik snap alleen niet dat het gros van de FIFA-spelers het leuk vindt om zo te winnen. Élke keer een lofted through ball en daarna de bal afgeven voor het doel en intikken. Wat heeft dat met skills te maken? Een n00b van level 12 kan dan gewoon winnen van iemand die level 32 heeft. En het kan me geen reet schelen wat jij ervan denkt, het ging ook meer om mezelf. Zo van; nu heb ik er genoeg van gehad, uit dat ding. Maar goed, ik weet vanaf nu ook precies hoe jij over me denkt. Idioot.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoals jij hier iedere dag met je kutposts over de geweldige ragequits post van je tegenstanders, zo post hij nu op zijn eigen forum...jij noemt het nu alleen een statement
Jij denkt echt dat iemand dit boeit? Ik denk dat ie 't expres deed, als statement.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:57 schreef Tim86 het volgende:
Lol, net een wedstrijd met 7-5 gewonnen
Deze reactie zegt genoeg over je..kom op man..Onzinnige posts zijn prima, maar jij post iedere dag alleen maar hoe geweldig je het vindt om ragequits tegen te krijgen (wat 99,9% van de FIFA-spelers juist irritant vindt omdat ze gewoon een leuk potje willen spelen). Ik heb nooit de behoefte gehad om er iets over te zeggen want het boeit me vrij weinig, maar als je dan zelf exact hetzelfde doet en het weet te verpakken als een statement dan vind ik dat wel grappig. Dat jij dan de noodzaak voelt om mij meteen voor idioot uit te maken..tja..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Deze post trouwens niet gezien. Je mag het gerust kutposts noemen, ik lig er niet wakker van. Ik snap alleen niet dat het gros van de FIFA-spelers het leuk vindt om zo te winnen. Élke keer een lofted through ball en daarna de bal afgeven voor het doel en intikken. Wat heeft dat met skills te maken? Een n00b van level 12 kan dan gewoon winnen van iemand die level 32 heeft. En het kan me geen reet schelen wat jij ervan denkt, het ging ook meer om mezelf. Zo van; nu heb ik er genoeg van gehad, uit dat ding. Maar goed, ik weet vanaf nu ook precies hoe jij over me denkt. Idioot.
haha als je dat uitgerekend met hem doet ben je wel een held jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:45 schreef Doublepain het volgende:
omg net kapot gelachen met een tegengoal, hij stond alleen voor mijn keeper. Hij tikt hem naar balotelli en loopt naar de goal lijn en doet een 360geniaal was dat
Wat een baasquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:45 schreef Doublepain het volgende:
omg net kapot gelachen met een tegengoal, hij stond alleen voor mijn keeper. Hij tikt hem naar balotelli en loopt naar de goal lijn en doet een 360geniaal was dat
Ik mag vanavond eindelijk weer aan de voetbaltraining na de zomerstopquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:15 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Wat moet ik nou met mijn 42K
Vanavond kan ik eindelijk weer verder met wedstrijdjes spelen als het goed is.
Tenzij ze de wedstrijden van Van der Sar ergens uitzenden
Tsssk wij trainen het hele seizoen doorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:27 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik mag vanavond eindelijk weer aan de voetbaltraining na de zomerstop
Dat moet dan een andere kaart geweest zijn want volgens mij kun je je starting bid niet wijzigen als ie er eenmaal op staatquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:40 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
'hehe ik zag iemand die Fernando Torres Liverpool versie neer had gezet voor opening bid 150 en geen BIN. Denk die moet ik in de gate houden. Wordt er ineens van 150 naar 56000 gegaan haha.
Denk dat hij zijn foutje heeft ingezien
Ik ben zelf trainerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Tsssk wij trainen het hele seizoen doormaar het enige wat wij doen is partijtje
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:47 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat moet dan een andere kaart geweest zijn want volgens mij kun je je starting bid niet wijzigen als ie er eenmaal op staat
Denk dat hij iemand heeft gevraagd om er 56K op te bieden. Dat hij de kaart dan weer voor 60K terug koopt ofzo, zodat hij niet al te veel verlies maakt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:48 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ben zelf trainer
Maar de velden waren dicht
Ik train/coach het 2e dameselftal samen met nog iemand
Bij ons ook kunstgras, maar de velden zijn eigendom van de gemeente...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
[..]
Denk dat hij iemand heeft gevraagd om er 56K op te bieden. Dat hij de kaart dan weer voor 60K terug koopt ofzo, zodat hij niet al te veel verlies maakt.
Tja onze trainer kan er gewoon op...is ook kunstgras he
Uhm, als het playstation is... Zojuist een veiling van puyol met startprijs 37.500... NIet verkocht. Dus in dat geval had je m veel goedkoper aan kunnen trekken. Maar ja, je hebt maar 1 gek nodig die m wilt kopenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:13 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik heb net even een gok gemaakt. Heb Puyol gekocht voor 40,750. Hij staat overal voor een BIN van minimaal 51K en een begin bod van 49K. DUs daar moet ik denk ik wel winst op kunnen maken. Ik ga deze er op zetten voor minimaal 46K denk ik en een BIN van 50K.
Dat is toch wel verstandig toch?
4-1-2-1-2 formatie, daar staat ie niet lager dan start prijs 49Kquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uhm, als het playstation is... Zojuist een veiling van puyol met startprijs 37.500... NIet verkocht. Dus in dat geval had je m veel goedkoper aan kunnen trekken. Maar ja, je hebt maar 1 gek nodig die m wilt kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |