Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
viRe Gissoe (Datmeenjeniet)
Santelllo (Santelllo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Dit is een reeks, maar een nieuwe reeks, omdat een mod de echte reeks topic had gemerged met het topic van jpg wat geen reeks was, snap jequote:
IF Eigler en IF Lakic. O, en Trochowski natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:00 schreef DannyDeko het volgende:
M'n coins stash is weer aan het groeien.. begint het meteen weer te kriebelen een nieuw team te maken. Maar wat? Miss eens kijken naar een budget Budesliga
Xbox of Ps3? heb nog wel een nieuwe Xbox code.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:16 schreef GuRBuH het volgende:
Wat een rompslomp met die Online Pass rommel. Neefje is bij de winkel geweest, daar verwijzen ze hem naar EA. Bij EA moet hij nu een kopie van de bon en het boekje inleveren :S
PS3. Heb het al gefixt in een urenlange chat met een Indiase gast die deed alsof ie Bill heettequote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:06 schreef Stringer het volgende:
[..]
Xbox of Ps3? heb nog wel een nieuwe Xbox code.
Wil je nu echt een discussie gaan houden over het feit dat 4-3-3 vleugels heeft en 4-3-2-1 niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De vleugel kan ook een back zijn hoor, heeft enkel met breedte te maken, niet met lengte.
Ik heb ook weleens dat er niets wordt aangegeven. Ik meld me dan opnieuw aan bij Playstation Network en dan staat hij negen van de tien keer weer op middelzwaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb net m'n ports weer geforward, ook die van m'n PS3. Als het goed is klopt alles maar in Fifa zelf geeft ie bij Status Firewall niets aan. Beperkt, Middelzwaar, Open, er is er geen 1 aangevinkt.
PS3quote:
Pato en Hulk haal je ook zo voor 1k hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:00 schreef GuRBuH het volgende:
Ben nu skills aan het oefenen met mn Braziliaanse dribbelaars. Alleen met gasten van 300 coins met 2 star skill moves kun je niet zoveel. Gelukkig heb ik cheap Robinho kunnen halen en Nilmar (beide 4 sterren) Nu nog wachten op Fred in formatie.![]()
Ben ze nog niet voor die prijs tegengekomen. Maar kan ook komen doordat ik ze in formatie zoek (4-3-2-1) en die is voor LF en RF's ideaal en dus duur misschien.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Pato en Hulk haal je ook zo voor 1k hoor
Zijn allemaal CAM volgens mij en dus nog iets extra coins. Maar ik zal even kijken. Heb nog 2 CM's nodig om Gilberto Silvaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:03 schreef Tim86 het volgende:
Carlos Alberto, Lincoln en Maicosuel kunnen het ook..die 5 star skill moves
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#h1nci9UGba3oZquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:04 schreef GuRBuH het volgende:
Ben ze nog niet voor die prijs tegengekomen. Maar kan ook komen doordat ik ze in formatie zoek (4-3-2-1) en die is voor LF en RF's ideaal en dus duur misschien.
hahahahahahahahahahhaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:38 schreef Santello het volgende:
Debiele broertje, zeg ik check mijn Huntelaar terwijl ik me klaarmaak voor werk. Kom ik terug zie ik dat iemand anders heeft gewonnen voor 171k.
Dom kanker kind.
Ik heb juist wel geduld, daarom heb ik hem ook nog niet. Robinho was redelijk cheap, en ik houd Pato enzo gewoon in de gaten in een poging die ook cheap te krijgen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#h1nci9UGba3oZ
4-3-2-1 Beetje geduld en je kan ze net zo cheap krijgen
Dat was ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:38 schreef Santello het volgende:
Debiele broertje, zeg ik check mijn Huntelaar terwijl ik me klaarmaak voor werk. Kom ik terug zie ik dat iemand anders heeft gewonnen voor 171k.
Dom kanker kind.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:38 schreef Santello het volgende:
Dom kanker kind.
Menezquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:06 schreef Dudeweiser het volgende:
op CAM in serie A met een strak budget, miccoli of if sculli?
quote:
En je spelers raken ook 10x sneller geblesseerd voor mijn gevoel bij skillmoves tegen de CPU...legendary is dan nog iets leuker dan amateur, maar dan win ik nog met 4-0 met mijn silvers tegen Barca e nRealquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:02 schreef GuRBuH het volgende:
Dacht ff 2 vliegen in 1 klap te slaan door een offline amateur toernooi te spelen. Op die manier kon ik dan ff oefenen met skill moves en een extra trophy winnen. Maar wat is dat godsgruwelijk saai zeg, zo makkelijk. Na 5-0 stop ik gewoon met scoren en doe alleen maar skills
Jep. Nilmar 4 matches, Sobis 2, Dagoberto 2quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En je spelers raken ook 10x sneller geblesseerd voor mijn gevoel bij skillmoves tegen de CPU...legendary is dan nog iets leuker dan amateur, maar dan win ik nog met 4-0 met mijn silvers tegen Barca e nReal
Diaby is inderdaad geweldig, zelfde als Fellaini. Groot en sterk, maar toch ook nog redelijk snel en goed passen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:45 schreef potienza het volgende:
Diaby speelt heerlijk. Echt een beer aan de bal en hij kan ook heerlijk koppen voor een CM.
Haha, die gast zal wel gedacht hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:00 schreef S0nic het volgende:
Omg, heb net gewoon de hele verlenging in een kwartfinale van een online tournament met Tim Wiese in de spits gespeeldWou Klose wisselen voor Muller , maar blijkbaar koos ik perongeluk Wiese
. Toen ik opeens Tim Wies hoorde ..
![]()
Wel gewonnen met penalties
Haha best goede tactiek, je tegenstander is dan helemaal de weg kwijt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:00 schreef S0nic het volgende:
Omg, heb net gewoon de hele verlenging in een kwartfinale van een online tournament met Tim Wiese in de spits gespeeldWou Klose wisselen voor Muller , maar blijkbaar koos ik perongeluk Wiese
. Toen ik opeens Tim Wies hoorde ..
![]()
Wel gewonnen met penalties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |