ik denk dat de reactie van die wielrenners , Kut motorrijders wasquote:Op maandag 2 juni 2014 08:35 schreef BlackLining het volgende:
ook nog bijna verongelukt in een sprintje tegen onze huisbrommert. Kut wielrenner
Maar, maar, maar! Jouw brommert kan toch maar 140?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:02 schreef Nero22 het volgende:
Huisbrommert meldt.![]()
Ja, het stukje na de 1e snelweg... Over het viaduct heb ik toen ook 160 moeten rijden, gaat de groep bijna stilstaan op de weg. Vol in de ankers. Toen kwam ik Vrieskist nog voorbij geremd.Dat was best eng. Volgens mij was dat ook wel het maximale dat ik kon remmen zonder onderuit te glijden.
Gewoon in de draft van degene voor hem en een beetje duwen door degene achter hemquote:Op maandag 2 juni 2014 11:10 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Maar, maar, maar! Jouw brommert kan toch maar 140?
Plat op de tank kan 'ie 160. Daarom moesten jullie met 200 over de snelweg; omdat ik aan het posen was.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:10 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Maar, maar, maar! Jouw brommert kan toch maar 140?
en terwijl jij aan het posen was maakte de rest van de groep van de gelegenheid gebruik om even bij het tankstation te stoppen voor een perenijsje?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:36 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Plat op de tank kan 'ie 160. Daarom moesten jullie met 200 over de snelweg; omdat ik aan het posen was.
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en terwijl jij aan het posen was maakte de rest van de groep van de gelegenheid gebruik om even bij het tankstation te stoppen voor een perenijsje?
Kon ik em ook even doortrekken in z'n 2quote:Op maandag 2 juni 2014 11:40 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Nee, ze kwamen me rechts voorbij met een noodgang.![]()
Op diezelfde manier werd ik door een ene hayabusa voorbij gesneldquote:Op maandag 2 juni 2014 11:40 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Nee, ze kwamen me rechts voorbij met een noodgang.![]()
Schuldig. Sorryquote:Op maandag 2 juni 2014 14:00 schreef Pinkdwarf het volgende:
Wellicht had er binnen de groep wat minder ingehaald moeten worden. Ik ben absoluut niet de snelste, dus wilde een beetje vooraan rijden. Maar als ik dan door een te slome bocht weer door zes man wordt ingehaald, dan heb ik daar weinig aan![]()
Ik weet dat je grootheidswaanzin hebt met je brommer, maar meteen voor 6 tellenquote:
Haha, van jou heb ik het niet eens doorgehad. Maar er waren er een aantal die dat constant deden. Sorry dat ik af en toe zo traag was! Maar mijn motor heeft sinds gisteren wat meer luchtweerstand..quote:
Deed het ook maar een enkele keer, in Leeuwarden.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha, van jou heb ik het niet eens doorgehad. Maar er waren er een aantal die dat constant deden. Sorry dat ik af en toe zo traag was! Maar mijn motor heeft sinds gisteren wat meer luchtweerstand..
Och, ik reed vanaf Leeuwarden achter je en dat ging best aardig hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha, van jou heb ik het niet eens doorgehad. Maar er waren er een aantal die dat constant deden. Sorry dat ik af en toe zo traag was! Maar mijn motor heeft sinds gisteren wat meer luchtweerstand..
Iedere keer de discussie, en we leren er maar niks vanquote:Op maandag 2 juni 2014 14:55 schreef Gummiebeer het volgende:
Na elke rit komt die discussie weer langs.
Gewoon de ervaren rijders achteraan en 1 ervaren rijder voorop en dan degene met de minste ervaring achter de koprijder. Dan kan er vrijwel niks verkeerd gaan.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:11 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Iedere keer de discussie, en we leren er maar niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |