En toch ben je onlinequote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:41 schreef Salatrel het volgende:
Leuk man zon wifi hotspot waarvan de login portal niet werkt
Ah mooi, dus jij bent er morgen ookquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
Vandaag ff de nokkenassen een tandje verzetten op de ketting. Nieuwe pakkingen erop en hopen dat ie dicht is.
Dan kan ik eindelijk weer knallen
Ik zei in het andere topic dat ik er niet ben.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah mooi, dus jij bent er morgen ook
Je zat nu in Frankrijk toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
inmiddels doet ie het weer maar ik ben hier al vanaf donderdag
Opladen dan kut.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
Kak, accu leeg. Weet ik nog niet of die het doet of niet
Hoi.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:58 schreef CAFFN het volgende:
*Meldt*
Lekker rij-weertje vandaag, veel andere motorrijders gezien
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:28 schreef CAFFN het volgende:
Tja, blauwe/zwarte kawa's kloppen gewoon niet
Zo zie je maar weer hoe mensen die klagen altijd wel een oplossing uiteindelijk hebben naast het even uiten van het frustratie.quote:
Yup, voorgaande jaren ook veel controles.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Even een tip, mocht je op 9 juni nou ergens in Friesland rijden... dan is de officiële motor elfstedentocht.
Volgens de website:
"Onderweg zal de politie controleren op snelheid. Hou daarom de maximumsnelheid in de gaten. Vergeet nooit dat je zelf verantwoordelijk bent voor veilig verkeersgedrag!`
Netjes aan de snelheid houden dus........ net als vandaag en alle andere dagen.
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Even een tip, mocht je op 9 juni nou ergens in Friesland rijden... dan is de officiële motor elfstedentocht.
Volgens de website:
"Onderweg zal de politie controleren op snelheid. Hou daarom de maximumsnelheid in de gaten. Vergeet nooit dat je zelf verantwoordelijk bent voor veilig verkeersgedrag!`
Netjes aan de snelheid houden dus........ net als vandaag en alle andere dagen.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik meerdere keren boven de 200 heb gezeten om gaten dicht te rijdenquote:Op maandag 2 juni 2014 02:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kon je weten hey weekend en mooi weer is rustig aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |