Gelijk kapsones hoor nu die in Amsterdam woontquote:
Ben best wel benieuwd wat die gastjes doen op het moment dat er een Hells Angels of Satudarah bende langsrijd om hun collectes te innen wegens territorium breukquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gelijk kapsones hoor nu die in Amsterdam woont![]()
Loll, die driewieler ook ebt er tussen aan het begin van dat filmpje
Hier in de stad rijdt een Piaggio MP3 met Akrapovic uitlatenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:43 schreef KneusTeun het volgende:
Die 3 wieler, rijd hier ook rond door de stad.
Leuk dat er altijd van die cheape turkjes op rijden....
En een GS bij die lui!!!! valt me ook op hoe onzeker ze allemaal rijden, slingeren op lage snelheid waar je u tegen zegt.
Need help?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hier in de stad rijdt een Piaggio MP3 met Akrapovic uitlaten_! zit ook echt zo'n mooiboi op met zo'n pothelmpje met Italiaanse vlag, slippers, korte broek etc. Op een mooie dag rijdt die in één uur minstens zes keer alle terrassen voorbij
Sneuie loeder. Ik hoop serieus dat ie dat ding een keer tegen een boom parkeert. Liefst recht voor een van die terrasjes.
ANWB Europa servicequote:Op donderdag 29 mei 2014 14:38 schreef Geerd het volgende:
Iemand nog vakantie tips? Busje olie ketting vet sleutels om de ketting te stellen.
Goedbezig Henk! Waar zit je??quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ANWB Europa service
De Groente uit Frankrijk overigens
ik lig in Maussac momenteel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Goedbezig Henk! Waar zit je??
Europa service zat ik ook al aan te denken maar dan als je met een lekke band staat komt Dietrich aan
met ductape zeker??
Ja misschien is dat wel wat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:24 schreef Salatrel het volgende:
Jij hebt toch geen binnenbanden? Gewoon zelf zon pluschieter meenemen.
heb maar een klein stukje bewust meegemaakt. Ik zat achterin de autoquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ver van huis jonge! Heb je wel anwb eu dan?
Aah beetje pittenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb maar een klein stukje bewust meegemaakt. Ik zat achterin de auto
Ik zag laatst 1 zo'n knakker inclusief T-shirtje en korte broek op een Piaggio zitten. Ik heb echt hardop staan lachen voor het stoplicht.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hier in de stad rijdt een Piaggio MP3 met Akrapovic uitlaten_! zit ook echt zo'n mooiboi op met zo'n pothelmpje met Italiaanse vlag, slippers, korte broek etc. Op een mooie dag rijdt die in één uur minstens zes keer alle terrassen voorbij
Sneuie loeder. Ik hoop serieus dat ie dat ding een keer tegen een boom parkeert. Liefst recht voor een van die terrasjes.
Zo een burgman?? 500 zou ik wel eens willen proberen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zag laatst 1 zo'n knakker inclusief T-shirtje en korte broek op een Piaggio zitten. Ik heb echt hardop staan lachen voor het stoplicht.
Verlengde achterbruggen is 1 ding, ik snap de logica achter die verkapte peniskokerij ergens nog wel... maar een MP3? Dat is net alsof iedereen een scooter heeft en jij aan komt karren op je oma's Sparta.
Can Am?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo een burgman?? 500 zou ik wel eens willen proberen.
TRV / Reizen op de motor #5: op een GS de wereld rondquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:38 schreef Geerd het volgende:
Iemand nog vakantie tips? Busje olie ketting vet sleutels om de ketting te stellen.
Scheelt weer bepakking ligt mooi in de auto, en lekker een huisje.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
TRV / Reizen op de motor #5: op een GS de wereld rond
Werkgever van mijn pa heeft zo'n ding in oranje of geel geloof ik. Misschien kan ik die kerel eens zo gek krijgen dat ik erop mag gaan gassen voor een uurtje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |