quote:
Niets nodig aan... verhaal er omheen is eigenlijk grappiger dan het idee zelf.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Dekatria het volgende:
Mij ontgaat het even waarom er zo'n patch nodig is.
je eigen batsignal eh?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:02 schreef BlackLining het volgende:
Ik zie perspectieven met een ronde koplamp
Gewoon de vliegjes wat herschikken en je komt al een heel eind.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:02 schreef BlackLining het volgende:
Ik zie perspectieven met een ronde koplamp
Bedoel je dat nieuwe stuk bij het CBR en richting de Westerval? Die doen het bij mij meestal wel, hoef er zelden langer dan 10 seconden te staan.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:49 schreef Gummiebeer het volgende:
Het moet een samenspel worden tussen de voorste en achterste rijder. Als de voorste rijder een aantal koplampen mist moet ie gewoon stoppen, as simple as can be![]()
Vandaag weer een issue gemeldt aan MAG. Op een compleet nieuw aangelegde straat werkt geen enkele verkeerslicht op motoren. Voor de locals ook bekend als Auke Vleerstraat. Daar staan 3 maal verkeerslichten die 3 maal niks doen als ik er sta met mijn hokje. Uiterst vervelend zeg maar.![]()
Enschede is niet zo motorvriendelijk blijkt wel
Bij mij ook nooit issues.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:26 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Bedoel je dat nieuwe stuk bij het CBR en richting de Westerval? Die doen het bij mij meestal wel, hoef er zelden langer dan 10 seconden te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |