quote:Op maandag 2 juni 2014 15:19 schreef Gummiebeer het volgende:
Zal morgen effe een pica schieten als hij het ding lopend aan krijgt
Dat dus. Inhalen is sowieso een no-go. Als je hard wilt rijden neem je maar een beetje afstand of ga je lekker niet in een groep rijden. Hou het veilig voor iedereen.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:55 schreef Gummiebeer het volgende:
Na elke rit komt die discussie weer langs.
Gewoon de ervaren rijders achteraan en 1 ervaren rijder voorop en dan degene met de minste ervaring achter de koprijder. Dan kan er vrijwel niks verkeerd gaan.
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:21 schreef -Splash- het volgende:
De reacties hier nodigen, zeker voor beginners, niet uit om de volgende keer mee te gaan. Jammer dat het allemaal zo verlopen is. Ik denk dat er vast uit geleerd is voor de volgende keer?
Weet niet wat erger is, een mening spuien terwijl je er niet bij was of af en toe wat auto's veilig inhalen met zijn allen op een hoger tempo.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:04 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat dus. Inhalen is sowieso een no-go. Als je hard wilt rijden neem je maar een beetje afstand of ga je lekker niet in een groep rijden. Hou het veilig voor iedereen.
Maar het is wel zo dat als iedereen de wat langzamere inhalen, de wat langzamere rijders uiteindelijk achteraan zitten weer.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:55 schreef Gummiebeer het volgende:
Na elke rit komt die discussie weer langs.
Gewoon de ervaren rijders achteraan en 1 ervaren rijder voorop en dan degene met de minste ervaring achter de koprijder. Dan kan er vrijwel niks verkeerd gaan.
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:40 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Nee, ze kwamen me rechts voorbij met een noodgang.![]()
Daar gaat het niet om want dat is uiteraard onder andere de bedoeling van een forum/topic.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:29 schreef Anne het volgende:
Enne, iedereen mag zijn mening geven over hetgeen wat hier gezegd wordt.
Goede opmerking, maar het is zoals het op mij overkomt als ik de reacties lees en van anderen via een ander medium hoor. Als dat allemaal in het echt anders is dan kom ik graag een keertje meerijden.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Weet niet wat erger is, een mening spuien terwijl je er niet bij was of af en toe wat auto's veilig inhalen met zijn allen op een hoger tempo.
Vind het maar raar dat jij je in deze discussie over de rit mengt. Iedereen zijn of haar oordeel is gelijk: het tempo lag soms hoog, maar er werd op elkaar gewacht en tijdens stops is er rondgevraagd wat mensen tot nu toe vonden (dit kan ik zeggen omdat ik mensen zelf gevraagd heb). Iedereen heeft een mooie rit gehad, op de jongen die ons kwijt is geraakt na. wat betreft het inhalen, af en toe heb ik mij zelf bewust in laten halen om te kijken of we nog compleet waren. Veelal werd er onderling niet ingehaald (behalve door Nero maar dat kan je geen inhalen noemen) en alleen bij auto's als de weg vrij was en het hele convooi er langs kon.
Uiteraard zijn er leermomenten, maar geen enkele rit zal perfect zijn. De situaties en wegen zijn overal ook weer anders.
Ik nodig je van harte uit om de volgende keer mee te rijden, of om zelf een rit op poten te zetten.
Ik ben je niet moedwillig aan het afkraken, het komt voort uit zorgen voor de veiligheid en het imago van motorrijders an sich. (oh god... wat klink ik oud zo.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om want dat is uiteraard onder andere de bedoeling van een forum/topic.
Persoonlijk zal ik niet inhoudelijk een statement maken over iets waar ik zelf niet bij ben geweest richting anderen toe.
Verder, nogmaals bedankt mensen voor jullie inzet. Leuk om terug te lezen over jullie ervaringen!
Jullie zijn wel altijd handig om erbij te hebben jaquote:Op maandag 2 juni 2014 16:49 schreef Dekatria het volgende:
Volgende keer zal de TOPICPOLIZEI wel weer present zijn om in te grijpen
En dat wil je juist voorkomen. De minder ervaren jongens/meisjes gewoon lekker voorop laten rijden achter de naviman/vrouw en niet gaan inhalen. Groepsritten zijn een vak apart soms. Wel grappig, heerst toch een soort hierachie tis net een 1% clubquote:Op maandag 2 juni 2014 16:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar het is wel zo dat als iedereen de wat langzamere inhalen, de wat langzamere rijders uiteindelijk achteraan zitten weer.
Dat zag ik bij een van de eerste ritten ook steeds gebeuren bij klawie. Uiteindelijk zijn stinkie en ik er maar steeds achter blijven hangen, want anders raak je elkaar gewoonweg kwijt (en dat ligt dan niet (per se) aan de wat langzamere rijder, die moet echt niet boven zijn of haar tempo gaan rijden, daar krijg je ongelukken van).
Dat heb je dan verkeerdquote:Op maandag 2 juni 2014 13:21 schreef -Splash- het volgende:
De reacties hier nodigen, zeker voor beginners, niet uit om de volgende keer mee te gaan. Jammer dat het allemaal zo verlopen is. Ik denk dat er vast uit geleerd is voor de volgende keer?
Blij dat te horen. Haha, dat voordringen bij een verkeerslicht met 17 motoren is zeker niet gefilmd. Dat ziet er vast best... lomp uit.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat heb je dan verkeerdmaar het was een grote groep met een onervaren voorrijder. Prima gedaan verder MTA, alleen voordringen bij een stoplicht gaat niet met 17 man hea
Het ging best aardig hoor. Volgens mij had er niemand echt moeite met het tempo?
Daar heb ik nog nooit last van gehadquote:Op maandag 2 juni 2014 18:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat wel flink storend is in mijn beleving, is die uitlaatgassen als je achter een horde motorrijders zit... Om kopppijn van te krijgen, dat jullie dat volhielden haha.
Ze zullen wel gedacht hebben: zodra je uit Friesland verhuist, willen we je ook niet terugquote:Wat betreft gevaarlijke taferelen, wil ik nog wel even kwijt dat het de automobilisten waren die tankiej bijna 3x omver gereden hadden...
Ja, MTA kroop naar voren toe en de rest van de groep bleef mooi achter die paar auto's staan. Honderd meter verder ging iedereen (incl MTA) het tankstation op.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:36 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Blij dat te horen. Haha, dat voordringen bij een verkeerslicht met 17 motoren is zeker niet gefilmd. Dat ziet er vast best... lomp uit.
Automobilisten zijn ook 80% van het gevaar op de weg vaak.
SPOILER: Crosspost uit ritten topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Nero22 op 02-06-2014 19:35:59 ]It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:17 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, MTA kroop naar voren toe en de rest van de groep bleef mooi achter die paar auto's staan. Honderd meter verder ging iedereen (incl MTA) het tankstation op.SPOILER: Crosspost uit ritten topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed, kort uitgelegd is het idee om een logo te maken en daar emblemen van te laten drukken.
Dit zal rond de 10eu per stuk zijn (afhankelijk van grootte!!!) en ik vind het niet erg om ze voor te financieren.
De emblemen gaan dan mee naar de volgende meeting (of ik geef ze aan iemand mee door ze op te sturen) alwaar je trots je eigen exemplaar in handen kunt ontvangen.
Het begon met de vraag of iemand iets kon photoshoppen.
Ik had namelijk een idee voor een logo afgeleid van de Fok!knokploeg (very secret society of awesome people)
Hier was het antwoord van Nero:quote:Op maandag 2 juni 2014 11:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Vervolgens werd er een idee geshopped door Tunafish:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exact! Nice job Nero.
Dan ipv de benen, in dezelfde stijl motoren (chopper misschien en sport/tour)
Ipv knokploeg iets met Motorclub
Daaronder in die tekst iets met een slogan, iets grappigs als "Ride with us, slide like us"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarna er al gauw een geupdate versie kwam:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien dat niet helemaal de bedoeling was zoals ik hem zelf in gedachte had, heb ik een kleine uitleg gegeven waar vervolgens een antwoord op kwam in de zin van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ik redelijk gefrustreerd begon te raken van wederom falende techniek, heb ik een ontwerp getekend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wacht nog steeds op een juist geshopte versie!
Dankje Nero, het voelt nu net van die chinezen die vragen of er in de photo iets geshopped kan worden, en daar de gek mee aangestoken wordt dankzij jouw prachtige ontwerp:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is de vraag aan alle fokkers die in het bezit zijn van een motor, of er belang bij zo'n actie is.
Het moet namelijk wel de moeite waard zijn
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: