Ik zit in Maastricht, laat ik maar niet lachenquote:
Culinair hoogstandje.quote:
Waarschijnlijk zoveel bezoekers dat alle bandbreedte verbruikt is met als gevolg een website die plat is..quote:Op zondag 20 juli 2014 18:18 schreef Adrie072 het volgende:
http://www.relaisduchateau.com/ doet het niet momenteel en volgens booking.com is er gisteravond na de aflevering direct een reservering gedaan. Ben benieuwd hoe het nu met hen gaat, restaurantgedeelte ziet er gelukkig wat vrolijker uit en het buitenterras is niet verkeerd. Topshow!
Caca de vaca?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:29 schreef Impry het volgende:
Hij zegt elke keer Stront van de stront, die Spanjaarden Stront van de koe.
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer kunnen we nieuwe afleveringen verwachten?
Eerste bericht op ikvertrek.nlquote:Nieuwe afleveringen
Onder voorbehoud kunnen we meedelen dat we in het najaar weer met een aantal nieuwe afleveringen komen. Dus even geduld nog a.u.b.
De uitzendingen die nu op televisie te zien zijn, zijn dus herhalingen.
Nou...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:21 schreef Tem het volgende:
Jaja Stadskanoal, in je blote Groningse metworst.
ik wel. Die oudjes gaan zeiken dat ze bloot zien vanaf hun balkon...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:33 schreef Little_Acorn het volgende:
Hé, deze heb ik volgens mij nog niet gezien!
Er gaat mij iets dagen... Ik denk dat ik nooit het begin heb gezien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ik wel. Die oudjes gaan zeiken dat ze bloot zien vanaf hun balkon...
Ja dat dacht ik ook langs te zien komen inderdaad! Ik krijg hun website trouwens niet geopend, maar ze bestaan wel nog geloof ik...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:03 schreef Pandaplint het volgende:
Ze zeiden toch dat het alleen maar naturisme was. Net zag ik op hun website dat ze erotische feesten geven
Ehhmm, ik geloof het nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:05 schreef vuvuzela het volgende:
is dit met de zieke man en een oude kut in zijn smoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |