Hè Heppie zat er ookquote:
allemaal verschillendquote:
Ik maar 1 keer gewinkeld daarquote:
drugsbootquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
en ik had een par keer ruzie met junks bij drugsboot daar
sof weet
voor maandag als in de tijdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
als je baas zegt dat we nog contact hebben voor maandag zou hij mij dan opbellen voor maandag
ja weet dus nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:47 schreef supersof het volgende:
[..]
voor maandag als in de tijd
of
over de maandag
nou jaquote:
15.30-sluitquote:
weet ik niet hahahaquote:
lekkerquote:
nog nooit gehadquote:
doei kus terugquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:07 schreef supersof het volgende:
ik ga even boekje lezen
fijne avond nog kus
Doei sofquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:07 schreef supersof het volgende:
ik ga even boekje lezen
fijne avond nog kus
Sof werkt bij het Kruidvat welke vestiging mag je zelf uitzoeken morgen.quote:
Dat is niet zo'n ingewikkelde opgavequote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof werkt bij het Kruidvat welke vestiging mag je zelf uitzoeken morgen.
Ronaldoquote:
Die is dramatisch vanavond zeg godverdommequote:
check fbquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
Nog 15 minuten fokken en dan is het klaar JC. Heb je je afscheidsbrief al af?
Doe ik zo welquote:
toch zaadwedstrijdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
Snap echt niet dat je in dat Livetopic gaat zitten, is meer posten dan dat je wat van de wedstrijd mee krijgt
Wordt nog 1-1.quote:
Laat ancelloti maar oprotten danquote:
zelf gemaakt?quote:
Opeens hequote:
quote:
zoiets had ik toen chelsea gelijk maakte in cl finalequote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
Wel meest briljante jinx van de avond lijkt me
drogbaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zoiets had ik toen chelsea gelijk maakte in cl finale
toen callde ik zelfs de speler die scoorde en manier van scoren
Je noemde het net een zaadwedstrijdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
pff nu kettingroken en gooide net cola over bank gvd
zelden buitenlandse wedstrijd zo spannend gevonden
Met de cl-finale naar de bios gaanquote:
Dat lijkt me ook vet jaquote:
zag tijdje terug plaatje van iemand die FM speelde en CL finale haalde en die op tv ging afspelen full time 90 minutenquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zag tijdje terug plaatje van iemand die FM speelde en CL finale haalde en die op tv ging afspelen full time 90 minuten
quote:
Heerlijk rustig man.quote:
Haha ja je zit wel in een lege zaal inderdaadquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heerlijk rustig man.
Had al lang van te voren afgesproken. Zit nu wel te kijken uiteraard.
Tyrion speelt erin toch?quote:
Ja die speelt erin.quote:
Ja ik dacht ook dat hij mistequote:
Lekker impulsief wordt jij ook altijd met voetbalquote:
Het is al afgelopen schatquote:
Goed hequote:
Verder kijken vanavond. Aflevering 9 moet je kijkenquote:
Tss, nog zo veelquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verder kijken vanavond. Aflevering 9 moet je kijken
Arya is leuk he?quote:
Hier vragen ze het eerst.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom doet elke snackbar uitjes op een friet oorlog.
Dat was 10 jaar geleden nog niet.
Patat oorlog*quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom doet elke snackbar uitjes op een friet oorlog.
Dat was 10 jaar geleden nog niet.
Ik sprak vroeger ook van patat maar de Belgen zeggen friet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Patat oorlog*
Altijd zeggen zonder
Patat oorlog met uitjes
Itt Sansaquote:
Sansa is echt een raar wijf..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Itt Sansa
Huppelflupkutje wat alleen maar Joffreys piemol wilt
ja das niksquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Itt Sansa
Huppelflupkutje wat alleen maar Joffreys piemol wilt
Heh?quote:
Hallo cachiequote:
Wat vind je de leukste verhaallijn?quote:
Wat heb je gedaan vandaag?quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verder kijken vanavond. Aflevering 9 moet je kijken
Mond houdenquote:
quote:
Met Tjacka op terrasje geluncht en net avond gewerkt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag je hem alleen overdags?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met Tjacka op terrasje geluncht en net avond gewerkt.
et toi?
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]aflevering 9 van seizoen 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja, vrijdag avond kwam ie naar mij.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag je hem alleen overdags?
Vanmiddag even wat kleding gescoord, en net CL-finale gekeken
WK niet. Die wordt voor Brazilquote:
Nah, dat is nog geen spoiler toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet spoileren voor Krak. Ook niet een beetje.
Torres en Casillas hebben ze een keer alle vijf tegelijk in handen gehad, als enige twee spelers ooit.quote:
Oh nicequote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, vrijdag avond kwam ie naar mij.
Nice. Ik ga vrijdag shoppen in Amsterdam
Ik volg de CL niet meer sinds dat ik met betten niks meer win
Dat Torres dat voor elkaar heeft gekregen is toch wel een wereldwonder moet ik zeggen voor een speler die toch wel wat te kort komt voor de wereldtop.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Torres en Casillas hebben ze een keer alle vijf tegelijk in handen gehad, als enige twee spelers ooit.
wat is de vijfdequote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Torres en Casillas hebben ze een keer alle vijf tegelijk in handen gehad, als enige twee spelers ooit.
restaurant in buurt van la cibelesquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
jancees waar spreken we af bij de huldiging in madrid
Mataquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh, vier. Telfoutje. En het was niet Casillas maar Mata.
Vorig jaar met Chelsea jaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh, vier. Telfoutje. En het was niet Casillas maar Mata.
Klopt, vanaf dat ze de Europa League-finale wonnen tot en met het einde van de Champions League-finale een week later. Toch een toffe prestatie.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vorig jaar met Chelsea jaen was voor max een week ofzo
Tegen wie ook alweer? Porto toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, vanaf dat ze de Europa League-finale wonnen tot en met het einde van de Champions League-finale een week later. Toch een toffe prestatie.
Ohja, Porto had hem daarvoor gewonnenquote:
dan het jaar daarvoorquote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het begin van vele successen voor Feyenoord in het afgelopen decennium.
wel de laatste goede prestatie van nederlandse clubs in europaquote:Op zondag 25 mei 2014 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het begin van vele successen voor Feyenoord in het afgelopen decennium.
Jep. Ik maak ook maar een grapje natuurlijk, dat was echt fucking vet. Al kan ik me er niets meer van herinneren.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel de laatste goede prestatie van nederlandse clubs in europa
ik wel, was aanwezig als kleine inso.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jep. Ik maak ook maar een grapje natuurlijk, dat was echt fucking vet. Al kan ik me er niets meer van herinneren.
Vraag je je toch af waarom. Atletico heeft hetzelfde budget als Ajax ongeveer.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso 2 Nederlandse clubs in halve finale van EL. Onmogelijk nu
Televisiegelden en alles liggen in Spanje toch wel 10 keer zo hoog?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag je je toch af waarom. Atletico heeft hetzelfde budget als Ajax ongeveer.
Onaantrekkelijke competitie om te spelen als je echt goed kan voetballen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag je je toch af waarom. Atletico heeft hetzelfde budget als Ajax ongeveer.
Ja, maar je zou toch zeggen dat geld veel goedmaakt? Ik snap dat Ajax niet zo veel uit kan geven als Atletico om de simpele reden dat ze een financieel gezonde club willen blijven maar Nederland presteert gewoon véél matiger dan je logischerwijs zou verwachten.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onaantrekkelijke competitie om te spelen als je echt goed kan voetballen.
Gyanquote:
Heldquote:
Kuip werd altijd helemaal gek als hij ging warmlopen.quote:
Dat werd de Kuip ook bij Babovic.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kuip werd altijd helemaal gek als hij ging warmlopen.
Het was ook geen geweldenaar, Maar wel altijd hard werken en degelijk.quote:
Klopt. Die worden al snel in de armen gesloten.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het was ook geen geweldenaar, Maar wel altijd hard werken en degelijk.
Scoorde ook wel eens. Publieks lieveling.
quote:
Als er één iemand op het veld stond waaraan de beker niet was te danken was het hem wel. Mijn hemel, het enige wat hij raakte was de voet van David Villa met zijn hoofd.quote:
Vreselijk inderdaadquote:Op zondag 25 mei 2014 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als er één iemand op het veld stond waaraan de beker niet was te danken was het hem wel. Mijn hemel, het enige wat hij raakte was de voet van David Villa met zijn hoofd.
Om 1 penalty vind je Babovic beter?quote:
quote:Gyan begon zijn loopbaan bij Ghapoha Readers en kwam na een succesvol wereldkampioenschap voetbal onder 17 - 1995 in 1996 samen met Patrick Allotey naar Feyenoord. Hij werd eerst uitgeleend aan Excelsior. Na een half jaar haalde Leo Beenhakker hem terug naar Feyenoord en werd hij een vaste reserve. Hij kampte ook geregeld met blessures. Bij Feyenoord won hij een landskampioenschap, een Johan Cruijff Schaal en een UEFA Cup.
quote:Financieel ging het Gyan, die intussen tevens de Nederlandse nationaliteit bezit, echter minder tijdens zijn spelersloopbaan. Via een sponsor van Feyenoord werkt hij sinds 2011 in de haven van Rotterdam. Hij is tevens actief voor Feyenoord Soccer Schools.
Inmiddels werkende in de Rotterdamse havens (Geen grap)quote:Op zondag 25 mei 2014 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kuip werd altijd helemaal gek als hij ging warmlopen.
Als ik Wiki mag geloven heeft hij één keer gescoord in de competitie en een keer in de beker. Whoopwhoop. Ik ben geen Immersfan, maar ik denk dat hij dat wel overtreft.quote:
Aan sommige spelers heb je instinctief een hekel.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om 1 penalty vind je Babovic beter?
Die knurft heeft niks fatsoenlijks gedaan bij Feyenoord![]()
1 zondagsschot tegen Heerenveen
Prijs is binnenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als er één iemand op het veld stond waaraan de beker niet was te danken was het hem wel. Mijn hemel, het enige wat hij raakte was de voet van David Villa met zijn hoofd.
Ja, toen kon hij nog wel keepen en vandaag had je net zo goed een zak meel aan de lat op kunnen hangen.quote:
Ja begrijp ik niet, juist als Feyenoorder zou je een werkpaard als Immers moeten kunnen waarderen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aan sommige spelers heb je instinctief een hekel.
Ik hou totaal niet van alleen werkpaarden. Waste of space.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja begrijp ik niet, juist als Feyenoorder zou je een werkpaard als Immers moeten kunnen waarderen.
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, toen kon hij nog wel keepen en vandaag had je net zo goed een zak meel aan de lat op kunnen hangen.
En dan klagen dat hij gepasseerd is. Diego Lopez toch heel wat stabieler dan hij.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, toen kon hij nog wel keepen en vandaag had je net zo goed een zak meel aan de lat op kunnen hangen.
Echt kunnen onderscheiden na zijn blunder kon natuurlijk ook niet door het ingraven van Atletico.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dit. Casillias klaagt absoluut niet. Zelden iemand zo professioneel met zijn teleurstelling zien omgaanquote:Op zondag 25 mei 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan klagen dat hij gepasseerd is. Diego Lopez toch heel wat stabieler dan hij.
Maar hij mag keepen hoor, tegen Nederland
alsof we dan wel een kans maken
Kampioen worden en de Uefa cup winnen met Feyenoord.quote:
Binnekort te koop bij de uitgeverij van VIquote:Op zondag 25 mei 2014 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kampioen worden en de Uefa cup winnen met Feyenoord.
En dan in de haven moeten werken.Benieuwd naar zijn biografie.
Nee, dat klopt, maar elke bal die er wel kwam loste hij slecht op. Hij dook bij 2-1 nog gigantisch onder een bal door veel te ver voor zijn goalquote:Op zondag 25 mei 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt kunnen onderscheiden na zijn blunder kon natuurlijk ook niet door het ingraven van Atletico.
Nee sorry, je hebt gelijk. Misschien Casillas zelf niet inderdaad.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt kunnen onderscheiden na zijn blunder kon natuurlijk ook niet door het ingraven van Atletico.
Het was gewoon allemaal zeer teleurstellend wat enkel nog een beetje aan te zien was door de spanning het laatste halfuur.
Die Carvajal was knap maar waar nog wel het dieptepunt.
[..]
Jammer dit. Casillias klaagt absoluut niet. Zelden iemand zo professioneel met zijn teleurstelling zien omgaan
Wat natuurlijk ook geen schande is tegen Spanje, laten we wel wezen. Als er maar goed gevoetbald wordt kan het me werkelijk niet schelen hoe hard we er af gaan in die eerste wedstrijd. De punten moeten toch uit de andere twee komen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hij mag keepen hoor, tegen Nederland
alsof we dan wel een kans maken
Of juist tegen Spanje het gelijkspel omdat ook Spanje er nog in moet komen. Die wonnen hun openingswedstrijd in 2010 tegen Zwitserland ook nietquote:Op zondag 25 mei 2014 00:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook geen schande is tegen Spanje, laten we wel wezen. Als er maar goed gevoetbald wordt kan het me werkelijk niet schelen hoe hard we er af gaan in die eerste wedstrijd. De punten moeten toch uit de andere twee komen.
Bijgeloof. 9 van de 10 keer ga je er dik af.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of juist tegen Spanje het gelijkspel omdat ook Spanje er nog in moet komen. Die wonnen hun openingswedstrijd in 2010 tegen Zwitserland ook niet
Ik wel daarna is het een rare loterij.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zie nederland niet door de groep heenkomen
Wordt best pittig, ja. Maar ik ben er van overtuigd dat het kan (al is negatief voorspellen natuurlijk veel veiliger).quote:Op zondag 25 mei 2014 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zie nederland niet door de groep heenkomen
30% kans denk ik om door te gaanquote:Op zondag 25 mei 2014 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wordt best pittig, ja. Maar ik ben er van overtuigd dat het kan (al is negatief voorspellen natuurlijk veel veiliger).
Het wordt in ieder geval niet zo`n deceptie als 2 jaar geleden.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wordt best pittig, ja. Maar ik ben er van overtuigd dat het kan (al is negatief voorspellen natuurlijk veel veiliger).
Mwah.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het wordt in ieder geval niet zo`n deceptie als 2 jaar geleden.
toen waren de verwachtingen veel te hoog achterafquote:Op zondag 25 mei 2014 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het wordt in ieder geval niet zo`n deceptie als 2 jaar geleden.
JanCees. Ik ben wel mijn 10 euro kwijt door die eikels. Bij deze stop ik ook direct weer met mijn bettingcarriere.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
toen waren de verwachtingen veel te hoog achteraf
Ja, maar dat is makkelijk achteraf pratenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
toen waren de verwachtingen veel te hoog achteraf
Dag zoon, ik ben thuisquote:
Feestje van mijn huisgenoot. Opeens mensen in huis.quote:
mensenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Feestje van mijn huisgenoot. Opeens mensen in huis.
Eng weetje wel.quote:
CHICKIESquote:
ohohohquote:Op zondag 25 mei 2014 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Feestje van mijn huisgenoot. Opeens mensen in huis.
bale had al de 1-0 moeten maken in de eerste helftquote:Op zondag 25 mei 2014 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JanCees. Ik ben wel mijn 10 euro kwijt door die eikels. Bij deze stop ik ook direct weer met mijn bettingcarriere.
Hahahquote:Op zondag 25 mei 2014 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
whahahah ben afbeeldingen folder van de laatste 4 jaar aan het terugkijken
ben jij dat met je chimi?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
whahahah ben afbeeldingen folder van de laatste 4 jaar aan het terugkijken
flinke memmen heeft ze danquote:
was ik ook nooit van planquote:Op zondag 25 mei 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
oh ik zou never nooit meer op een camping willen staan
kijk eens wat beter zou ik zeggenquote:
Als kind is het leuk.quote:
Bijnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |