hij is btw wel erg vol van zichzelf misschien is dat ook de reden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:29 schreef LasTeR het volgende:
Regelrechte sociopaat. Extreem narcistisch, kan niet inzien waarom meisjes niet met hem willen praten/omgaan.
Wat denk je dat narcisme betekent dan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
hij is btw wel erg vol van zichzelf misschien is dat ook de reden.
zie bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:29 schreef LasTeR het volgende:
Regelrechte sociopaat. Extreem narcistisch, kan niet inzien waarom meisjes niet met hem willen praten/omgaan.
Dat gun je dan ook niemand.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:36 schreef Lavenderr het volgende:
Zijn vader is de regisseur van Hunger Games.
yes i know.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:33 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wat denk je dat narcisme betekent dan.
quote:My name is Elliot Rodger. I was born in the UK, but moved to the United States at the age of 5. I grew up in Calabasas and Woodland Hills, California. Currently, I am attending college in Santa Barbara, and while there I am staying the the town of Isla Vista. I have tried very hard to fit in with the social scene there, but I have ultimately been unable to do so. There are too many obnoxious people who have ruined my whole experience at that place.
I consider myself a sophisticated, polite gentleman, unlike most boys my age. My father is of British descent, and my mother is of Asian descent, so that makes me a Eurasian. I enjoy hiking, exercising, watching sunsets, traveling, cars, fashion, going to nice restaurants, and going to parties. I have traveled all over the world, ever since I was a child. So far, I have visited ten countries, including Great Britain, the United States, France, Spain, Greece, Germany, Mexico, Singapore, Malaysia, and Morocco.
Volgend jaar zingt hij bij de Superbowl.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Jongen die er niet per sé slecht uitziet, veel geld, rijke beroemde pappie..
En toch geen meisje kunnen krijgen..
Das toch heel vreemd.
Zeker in de VS, waar geld alles is, en je alles doet voor geld.
Ik begrijp niet goed wat dat laatste ermee te maken heeft. De jongen was niet goed, dat moge duidelijk zijn. En zelfs mét beroemde papa strijk je een aantal psychopatische trekjes niet weg.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Jongen die er niet per sé slecht uitziet, veel geld, rijke beroemde pappie..
En toch geen meisje kunnen krijgen..
Das toch heel vreemd.
Zeker in de VS, waar geld alles is, en je alles doet voor geld.
Ik bedoelde dat in een zeer neo-liberaal land, waar je het gemaakt hebt als je veel geld hebt, meisjes je wellicht ook eerder leuk zullen vinden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp niet goed wat dat laatste ermee te maken heeft. De jongen was niet goed, dat moge duidelijk zijn. En zelfs mét beroemde papa strijk je een aantal psychopatische trekjes niet weg.
Geld smeert elke relatie. Eerlijk gezegd vind ik mensen die met geld te overtuigen zijn smerige oppervlakkige hoeren.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:49 schreef Disorder het volgende:
Zo te zien zijn er hier ook wel wat mensen die denken dat je met geld meisjes kunt krijgen.
Hoi Elliot.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:51 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Geld smeert elke relatie. Eerlijk gezegd vind ik mensen die met geld te overtuigen zijn smerige oppervlakkige hoeren.
Het helpt wel.. Ik zou er een uitgebreid antwoord op kunnen geven maar dat gaat te ver offtopic.quote:
Op zondag 25
mei 2014 11:49 schreef
Disorder het
volgende:
Zo te zien zijn er hier ook wel wat mensen die denken dat je met geld
meisjes kunt krijgen.
Dat klopt ook wel. Gewoon naar de Wallen.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:49 schreef Disorder het volgende:
Zo te zien zijn er hier ook wel wat mensen die denken dat je met geld meisjes kunt krijgen.
Het kan zijn dat het voor sommige meisjes aantrekkelijk is. Maar als je een gigantische eikel bent (zoals Elliot) ga je geen relatie met iemand opbouwen hoor. Die meisjes blijven niet. Dit heeft dan ook helemaal niets met geld te maken, maar alles met zijn karakter.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het helpt wel.. Ik zou er een uitgebreid antwoord op kunnen geven maar dat gaat te ver offtopic.
Klopt, daar zijn we het dan ook over eens.. Als je geld hebt (zeker in een land dat hebzucht vereert, zwakke sociale voorzieningen heeft en dus mensen die het niet 'maken' als paria's en losers beschouwt) , en status (en een vette auto) en je ziet er niet slecht uit en je komt aardig en beleefd over dan moet her erg met je gesteld zijn als er geen enkel meisje warm voor je loopt.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:24 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het kan zijn dat het voor sommige meisjes aantrekkelijk is. Maar als je een gigantische eikel bent (zoals Elliot) ga je geen relatie met iemand opbouwen hoor. Die meisjes blijven niet. Dit heeft dan ook helemaal niets met geld te maken, maar alles met zijn karakter.
Agh ja, zullen we het maar niet hebben over, die groep mieden die op wel erg bad boys vallen,mensen als Breivik vd Sloot en tig serie moordenaars in de VS krijgen ik weet niet hoeveel liefdes verklaringen.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Klopt, daar zijn we het dan ook over eens.. Als je geld hebt (zeker in een land dat hebzucht vereert, zwakke sociale voorzieningen heeft en dus mensen die het niet 'maken' als paria's en losers beschouwt) , en status (en een vette auto) en je ziet er niet slecht uit en je komt aardig en beleefd over dan moet her erg met je gesteld zijn als er geen enkel meisje warm voor je loopt.
Dat kan dan ook prima. Daar hoeven de meisjes in kwestie trouwens echt geen golddiggende hoeren voor te zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:49 schreef Disorder het volgende:
Dat kan ook.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:49 schreef Disorder het volgende:
Tja, alles kan.. Maar ik meende ook te begrijpen dat hij überhaupt weinig of geen vrienden had. Ik denk zelf dat hij idd zo raar was dat hij nergens aansluiting vond.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Agh ja, zullen we het maar niet hebben over, die groep mieden die op wel erg bad boys vallen,mensen als Breivik vd Sloot en tig serie moordenaars in de VS krijgen ik weet niet hoeveel liefdes verklaringen.
Kwam ook berichten tegen dat hij meisjes al behoorlijk een bevooroordeling gaf vanwege uiterlijk etc, dus misschien wat anders, hij heeft dusdanig rare trekjes, Puur giswerk hoor.
Misschien was hij gewoon Homo en probleem met uit de kast komen ging verkeerd, als je zo geobeserdeerd bent dooor vrouwen wil niet gelijk zeggen dat je op vrouwen valt, krijg meer het gevoel dat hij een hekel had aan meiden ipv ze lief had.
Kijk bijvoorbeeld naar voetbalvrouwen. Er is zo'n Franse voetballer die zo lelijk als de nacht is (kan even niet op zijn naam komen) die heeft de mooiste vrouwen. Zouden die op zijn uiterlijk vallen? Dacht het toch niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat kan dan ook prima. Daar hoeven de meisjes in kwestie trouwens echt geen golddiggende hoeren voor te zijn.
Misschien op zijn persoonlijkheid? Allicht op zijn prestaties? Je ziet wel meer "lelijke" mensen die een knappe wederhelft hebben, in alle lagen van de bevolking.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld naar voetbalvrouwen. Er is zo'n Franse voetballer die zo lelijk als de nacht is (kan even niet op zijn naam komen) die heeft de mooiste vrouwen. Zouden die op zijn uiterlijk vallen? Dacht het toch niet.
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien op zijn persoonlijkheid? Allicht op zijn prestaties? Je ziet wel meer "lelijke" mensen die een knappe wederhelft hebben, in alle lagen van de bevolking.Als iemand het niet voor het uiterlijk doet betekent dat natuurlijk niet meteen dat diegene dus maar achter het geld aanzit.
Mijn punt is dat een hoop geld hebben ook een bepaalde mate van zelfverzekerdheid en 'relaxtheid' kan meebrengen. Ik ben zelf een tijd relatief 'arm' geweest en met financiële sores zit je ook wat minder lekker in je vel, ondanks mijn onweerstaanbaarheid en atlas-figuur. Daartegenover ben ik ook een periode lang relatief 'rijk' geweest en "dankzij" het geld voelde ik me dermate minder stressvol dat het contact leggen met het andere geslacht ook een stuk soepeler en makkelijker ging.
Kernachtig samengevat : Geld = waarschijnlijk minder stress = beter sociaal contact.
Uren videobewijs, een manifest en heel verklaarbare gekte (ik volg je analyse).quote:Op zondag 25 mei 2014 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel. Gewoon naar de Wallen.
Voor een echte relatie moet je daar niet zijn.
Deze jongen wilde waarschijnlijk dat iemand niet om zijn beroemde vader met hem ging maar puur om hemzelf en waarschijnlijk is hem dat vanwege zijn op zijn minst bijzondere karakter niet gelukt. Daarop is hij doorgedraaid en heeft dit bloedbad aangericht.
Weer een Adam Lanza erbij op het lijstje.
Adam Lanza en Elliot haatten beiden, de één de wereld en de ander vrouwen . Wat ze gemeen hebben is dat ze hun haat op dezelfde manier gebotvierd hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uren videobewijs, een manifest en heel verklaarbare gekte (ik volg je analyse).
Elke vergelijking met Adam Lanza gaat (juist) mank.
Dat moet wel Ribery zijn, die heeft echt zo'n lelijk Frans hoofd.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld naar voetbalvrouwen. Er is zo'n Franse voetballer die zo lelijk als de nacht is (kan even niet op zijn naam komen) die heeft de mooiste vrouwen. Zouden die op zijn uiterlijk vallen? Dacht het toch niet.
Ja die bedoel ik !quote:Op maandag 26 mei 2014 10:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat moet wel Ribery zijn, die heeft echt zo'n lelijk Frans hoofd.
Lelijk ja, maar niet omdat hij Frans is, maar door een vrij zwaar auto-ongeluk.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat moet wel Ribery zijn, die heeft echt zo'n lelijk Frans hoofd.
Je begint er zelf over.. Behoor je nou tot de gefortuneerde medemens eigenlijk? lolquote:Op zondag 25 mei 2014 19:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niks er van ... ga je er op Fappen![]()
back on -topic
Kan dat dan geen acteur zijn geweest? Het lijkt me juist voor de hand liggend dat je voor zoiets zorgt bij een hoax.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uren videobewijs, een manifest en heel verklaarbare gekte (ik volg je analyse).
Elke vergelijking met Adam Lanza gaat (juist) mank.
Heb je het filmpje gezien in de OP?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je begint er zelf over.. Behoor je nou tot de gefortuneerde medemens eigenlijk? lol
lucky bastard
[..]
Kan dat dan geen acteur zijn geweest? Het lijkt me juist voor de hand liggend dat je voor zoiets zorgt bij een hoax.
Nou dát filmpje mss toevallig net niet.. effe checken..quote:
Jup, ow is die verwijderdquote:Op maandag 26 mei 2014 11:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou dát filmpje mss toevallig net niet.. effe checken..
edit: kan niet meer. Maar was dat iets anders dan de aankondiging van zijn gewelddaad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |