hij is btw wel erg vol van zichzelf misschien is dat ook de reden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:29 schreef LasTeR het volgende:
Regelrechte sociopaat. Extreem narcistisch, kan niet inzien waarom meisjes niet met hem willen praten/omgaan.
Wat denk je dat narcisme betekent dan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
hij is btw wel erg vol van zichzelf misschien is dat ook de reden.
zie bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:29 schreef LasTeR het volgende:
Regelrechte sociopaat. Extreem narcistisch, kan niet inzien waarom meisjes niet met hem willen praten/omgaan.
Dat gun je dan ook niemand.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:36 schreef Lavenderr het volgende:
Zijn vader is de regisseur van Hunger Games.
yes i know.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:33 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wat denk je dat narcisme betekent dan.
quote:My name is Elliot Rodger. I was born in the UK, but moved to the United States at the age of 5. I grew up in Calabasas and Woodland Hills, California. Currently, I am attending college in Santa Barbara, and while there I am staying the the town of Isla Vista. I have tried very hard to fit in with the social scene there, but I have ultimately been unable to do so. There are too many obnoxious people who have ruined my whole experience at that place.
I consider myself a sophisticated, polite gentleman, unlike most boys my age. My father is of British descent, and my mother is of Asian descent, so that makes me a Eurasian. I enjoy hiking, exercising, watching sunsets, traveling, cars, fashion, going to nice restaurants, and going to parties. I have traveled all over the world, ever since I was a child. So far, I have visited ten countries, including Great Britain, the United States, France, Spain, Greece, Germany, Mexico, Singapore, Malaysia, and Morocco.
Volgend jaar zingt hij bij de Superbowl.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Jongen die er niet per sé slecht uitziet, veel geld, rijke beroemde pappie..
En toch geen meisje kunnen krijgen..
Das toch heel vreemd.
Zeker in de VS, waar geld alles is, en je alles doet voor geld.
Ik begrijp niet goed wat dat laatste ermee te maken heeft. De jongen was niet goed, dat moge duidelijk zijn. En zelfs mét beroemde papa strijk je een aantal psychopatische trekjes niet weg.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Jongen die er niet per sé slecht uitziet, veel geld, rijke beroemde pappie..
En toch geen meisje kunnen krijgen..
Das toch heel vreemd.
Zeker in de VS, waar geld alles is, en je alles doet voor geld.
Ik bedoelde dat in een zeer neo-liberaal land, waar je het gemaakt hebt als je veel geld hebt, meisjes je wellicht ook eerder leuk zullen vinden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp niet goed wat dat laatste ermee te maken heeft. De jongen was niet goed, dat moge duidelijk zijn. En zelfs mét beroemde papa strijk je een aantal psychopatische trekjes niet weg.
Geld smeert elke relatie. Eerlijk gezegd vind ik mensen die met geld te overtuigen zijn smerige oppervlakkige hoeren.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:49 schreef Disorder het volgende:
Zo te zien zijn er hier ook wel wat mensen die denken dat je met geld meisjes kunt krijgen.
Hoi Elliot.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:51 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Geld smeert elke relatie. Eerlijk gezegd vind ik mensen die met geld te overtuigen zijn smerige oppervlakkige hoeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |