Om jou gerust te stellen kom ik even uit mijn lurkstand. Mijn kinderen zijn allebei met een stuitbevalling ter wereld gekomen, mijn dochter feet-first en zoon butt-first en dat waren voorspoedige bevallingen, die allebei alleen een klein duwtje van de gynaecoloog nodig hadden.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb iets soortgelijks mbt stuitbevallingen. Hoop bangmakerij alsof ik daar op zit te wachten
Bedanktquote:Op maandag 26 mei 2014 08:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om jou gerust te stellen kom ik even uit mijn lurkstand. Mijn kinderen zijn allebei met een stuitbevalling ter wereld gekomen, mijn dochter feet-first en zoon butt-first en dat waren voorspoedige bevallingen, die allebei alleen een klein duwtje van de gynaecoloog nodig hadden.
Beide bevallingen zijn door de verloskundige gedaan onder het toeziend oog van een gynaecoloog en waren volgens hen perfecte stuitbevallingen, dus zo kan het ook, laat je daarom vooral niet gek maken door de nare verhalen.
Mijn dochter en zoon mochten allebei de volgende dag gewoon mee naar huis, en op een paar hechtingen na had ik ook niet al te veel schade![]()
Ik wens jou een hele fijne en voorspoedige bevalling, het kan!
En voor de andere dames natuurlijk ook
ja, dit dusquote:Op maandag 26 mei 2014 08:41 schreef Franny_G het volgende:
Chanty, ik vind het super hoe jij ermee omgaat. Laat je inderdaad aub niet gekmaken door nare verhalen. Die zijn er altijd, maar daar staan ook veel positieve verhalen tegenover dus richt je lekker daar op. Je kunt het, je bent volgens mij een heel sterke vrouw. Veel succes!.
Ik heb dat ook een keer gezegd toen twee collega's op die manier tegen mij aan het grappen waren 'goh, is er eigenlijk ook iets wel leuks aan het krijgen van een kind?'. En toen begrepen ze het en begonnen ze ineens alle leuke dingen te vertellen.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Kunnen we ook even de fijne dingen benoemen? Realisme is OK, maar al dat negatieve, hoe goed bedoeld ook, is gewoon deprimerend.
quote:Op maandag 26 mei 2014 08:41 schreef Franny_G het volgende:
Chanty, ik vind het super hoe jij ermee omgaat. Laat je inderdaad aub niet gekmaken door nare verhalen. Die zijn er altijd, maar daar staan ook veel positieve verhalen tegenover dus richt je lekker daar op. Je kunt het, je bent volgens mij een heel sterke vrouw. Veel succes!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |