abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2014 @ 16:47:34 #276
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_140390337
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
Die van Ikea kosten drie euro, die kun je zonder schuldgevoel in de kliko stampen naderhand :@ :D
*note to self :D
Stuur ik mijn man daar wel heen :+ Maar wellicht valt het mee. Met dikke buik net vond ik het iig niet echt prettig of zo.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 26 mei 2014 @ 16:48:38 #277
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140390378
Ikea krukje ^O^

- in bed klimmen wanneer hoogzwanger
- benen scheren onder de douche wanneer hoogzwanger
- in bed klimmen wanneer hechtingen/wond
- ideaal voor staande baby/dreumes onder de douche. S doucht al zeker 8 maanden met dat krukje en denk dat ie voorlopig nog wel even blijft
pi_140390435
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:46 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat doe ik nu ook al uit mijn eigen bed ja :') Maar dit gaat echt nog een stuk omlaag en denk vooral met een keizersnede dat je echt niet vrolijk gaat worden dan. Snap echt niet dat zoveel vrouwen zo lyrisch zijn over die verhoogde bedden. Ik vind het iig niks :N En ik word er heel opstandig van :P
Ik draai op mijn zij op het randje, zet dan hand neer en richt me op en laat dan benen naar beneden vallen zeg maar. Gaat heel gecontroleerd
(Ben 166 op een standaard 80cm hoog bed, normaal moet ik met een hupsje erin en eruit :D )
  maandag 26 mei 2014 @ 16:50:48 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_140390477
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Ikea krukje ^O^

[ afbeelding ]

- ideaal voor staande baby/dreumes onder de douche. S doucht al zeker 8 maanden met dat krukje en denk dat ie voorlopig nog wel even blijft
dat zijn toch een paar stuivers well spent!
disclaimer
  maandag 26 mei 2014 @ 16:51:56 #280
52229 Chanty
pi_140390534
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:50 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Ik draai op mijn zij op het randje, zet dan hand neer en richt me op en laat dan benen naar beneden vallen zeg maar. Gaat heel gecontroleerd
(Ben 166 op een standaard 80cm hoog bed, normaal moet ik met een hupsje erin en eruit :D )
Zo doe ik het ook ja. Ons eigen bed is 60 hoog. Verhoogde logeerbed 76. Maar ik vind het gewoon niks. Ik ga het ook niks vinden. En ik word kriegelig van het idee dat ik iets MOET kopen alleen om mijn bed in en uit te komen }:| Zoiets fundamenteels! Ik voel me zwaar aangetast in mijn mensenrechten :')
pi_140390550
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Ikea krukje ^O^

[ afbeelding ]

Die ziet er normaal uit en is ook voor nu onder bed schuifbaar en straks onder een wasmand neer te zetten oid?
Scheelt weer bukken.
pi_140390573
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:51 schreef Chanty het volgende:

[..]

Zo doe ik het ook ja. Ons eigen bed is 60 hoog. Verhoogde logeerbed 76. Maar ik vind het gewoon niks. Ik ga het ook niks vinden. En ik word kriegelig van het idee dat ik iets MOET kopen alleen om mijn bed in en uit te komen }:| Zoiets fundamenteels! Ik voel me zwaar aangetast in mijn mensenrechten :')
_O-
  maandag 26 mei 2014 @ 16:55:06 #283
52229 Chanty
pi_140390668
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:52 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

_O-
Ja soms kan ik heel principieel zijn om niks :@
pi_140390977
Is dat hormonaal nu erger geworden ook?
  maandag 26 mei 2014 @ 17:14:30 #285
52229 Chanty
pi_140391270
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:05 schreef BlueEyes het volgende:
Is dat hormonaal nu erger geworden ook?
Nee ik ben nog steeds 100% mezelf. Is dat heel erg? :')
pi_140391334
En jij denkt dat ik daar nu eerlijk op durf te antwoorden? :P
Ik hou het politiek correct: Neeeeeehoor, niet erg!
  maandag 26 mei 2014 @ 17:18:06 #287
52229 Chanty
pi_140391409
quote:
12s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:16 schreef BlueEyes het volgende:
En jij denkt dat ik daar nu eerlijk op durf te antwoorden? :P
Ik hou het politiek correct: Neeeeeehoor, niet erg!
:D Verstandig :+
pi_140392209
Sinds ik thuis ben van 't werk een uur of 4 lig ik al plat op bed.. M'n hoofd doet gewoon zo'n pijn dat ik geen stap kan verzetten ;( Slapen lukt ook al niet! PCM gehad, maar die doet z'n werk niet zo goed, nam ik bijna dagelijks in niet-zwangere toestand, tsja.. :(

Iemand de tip om hoofdpijn te verzachten? Dit is nu al de derde dag op rij, en ik zie 't niet zitten om in de zomer elke dag een paar uur op bed te gaan liggen!
  maandag 26 mei 2014 @ 17:48:29 #289
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140392270
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:46 schreef krijgerrtje het volgende:
Sinds ik thuis ben van 't werk een uur of 4 lig ik al plat op bed.. M'n hoofd doet gewoon zo'n pijn dat ik geen stap kan verzetten ;( Slapen lukt ook al niet! PCM gehad, maar die doet z'n werk niet zo goed, nam ik bijna dagelijks in niet-zwangere toestand, tsja.. :(

Iemand de tip om hoofdpijn te verzachten? Dit is nu al de derde dag op rij, en ik zie 't niet zitten om in de zomer elke dag een paar uur op bed te gaan liggen!
Draag je vaak/lang lenzen?

Het kan ook je houding zijn. Zeker als je zo vaak hoofdpijn hebt is het misschien best verstandig om eens met een Caesartherapeut te gaan praten, ik werkte daar ooit mee samen en zij had best wat technieken om bepaalde spierspanningen af te leren en bepaalde houdingen aan te leren etc waardoor je hoofdpijn weg gaat of veel minder wordt.
pi_140392434
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:48 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Draag je vaak/lang lenzen?

Het kan ook je houding zijn. Zeker als je zo vaak hoofdpijn hebt is het misschien best verstandig om eens met een Caesartherapeut te gaan praten, ik werkte daar ooit mee samen en zij had best wat technieken om bepaalde spierspanningen af te leren en bepaalde houdingen aan te leren etc waardoor je hoofdpijn weg gaat of veel minder wordt.
Nee, geen lenzen! Heb een bril omdat ik een lui oog heb, maar heb die ook eigenlijk alleen voor m'n hoofdpijn. Maar meestal voelt het heel anders als het daaraan ligt, dan drukt het achter m'n ogen meer.

De laatste tijd zit het echt achter m'n oren en deels in m'n nek, dus 't zou m'n houding nog best eens kunnen zijn! Nog nooit gehoord van een caesartherapeut, zal me eens inlezen! Bedankt voor de tip!
  maandag 26 mei 2014 @ 17:53:37 #291
52229 Chanty
pi_140392442
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:46 schreef krijgerrtje het volgende:

Had je voor je zwangerschap ook al zoveel hoofdpijn? Heb zelf op een gegeven moment ook zes weken met koppijn gelopen, bleek achteraf een holte-onsteking (verder nergens last van dus had dat niet verwacht).
pi_140392801
NTS een knipper *O*
pi_140393156
Vervelend van het pijnlijke geschop BlueEyes, kan me voorstellen dat je er even mee gehad had.

NTS een knipper *O*

Hilmo leuk dat je moeder het voelde!

[ Bericht 26% gewijzigd door Heliotrope op 26-05-2014 19:37:54 ]
  maandag 26 mei 2014 @ 18:54:05 #294
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_140394356
Krijgertje, toevallig heb ik dit vanmiddag aan de vk nagevraagd omdat ik al vanaf de positieve test constant hoofdpijn heb door hooikoorts (mag een deel van m'n medicatie niet meer pakken met alle gevolgen van dien).

Zolang ik het niet structureel elke dag pak, mag ik de dagelijke max aan paracetamol innemen zoals op de verpakking staat.

Hier vanmiddag de opgave voor MvM gedaan, bellen ze een kwartier later al voor een gesprek! Dus vanaf vanavond zal het wel flessen piesen worden!
pi_140396176
Blue, vervelend van de pijn.. :*

NTS een knipper! *O*

Hier de eerste dag van een nieuw project gehad, ging best goed! Daarna wel helemaal gammel terug in de trein naar huis, maar dat hoort er bij. Iedereen reageerde heel enthosiast op het nieuws dat er nog een ensemble-lid bij was dit project O+ dus dat is mooi.

vraagje: ik heb nu (en vorige week ook een paar keer) wel eens kleine steekjes rond mijn bekken, nu bij mijn stuitje, vorige week meer bij de binnenkant van mijn been, ofzo. moet ik me nou zorgen maken dat ik straks last van mijn bekken krijg :o of is dit normaal?
pi_140397080
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:38 schreef Crumpette het volgende:

NTS een knipper! *O*

Hier de eerste dag van een nieuw project gehad, ging best goed! Daarna wel helemaal gammel terug in de trein naar huis, maar dat hoort er bij. Iedereen reageerde heel enthosiast op het nieuws dat er nog een ensemble-lid bij was dit project O+ dus dat is mooi.

vraagje: ik heb nu (en vorige week ook een paar keer) wel eens kleine steekjes rond mijn bekken, nu bij mijn stuitje, vorige week meer bij de binnenkant van mijn been, ofzo. moet ik me nou zorgen maken dat ik straks last van mijn bekken krijg :o of is dit normaal?
Volgens mij zijn dat je verslappende banden en de regio 'zet' zich dan opnieuw. Hoeft geen ramp te worden, maar houd het wel goed in de gaten.
Home is where the O+ is...
  maandag 26 mei 2014 @ 20:16:20 #297
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_140398003
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:38 schreef Crumpette het volgende:

NTS een knipper! *O*

Ik heb echt precies hetzelfde. Steken in m'n lies en onderrug. Vraag me ook af wat het nou is. Eerst alleen met lopen, inmiddels ook gewoon met zitten of liggen. Zou het idd van de bekken komen dan?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_140398497
Ik dacht net eens verstandig te zijn wat bekken pijn precies inhoudt :') bedenk ik me dat ik op diezelfde plek vaak heel erg pijn heb na het werken..

En ik kom wel een beetje als een zeur over vandaag ;( niet mijn bedoeling dus een *O* voor DaD 16 weken en een knipper voor NTS! :D

En zelf ben ik vandaag al 17 weken :) woensdag geslachtsbepaling, spannennnnd!
pi_140398526
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 20:16 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik heb echt precies hetzelfde. Steken in m'n lies en onderrug. Vraag me ook af wat het nou is. Eerst alleen met lopen, inmiddels ook gewoon met zitten of liggen. Zou het idd van de bekken komen dan?
In je lies zijn het je banden denk ik... Bekken voelt bij mij alsof ik in mn doos ben getrapt met een stalen neus, en zo loop ik ook... en dan doen mn heupen zeer en mn linkerbil+bovenbeen..

Maar altijd goed om het in de gaten te houden.. :)
S. 2014
J. 2016
  maandag 26 mei 2014 @ 20:27:47 #300
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_140398621
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 20:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

In je lies zijn het je banden denk ik... Bekken voelt bij mij alsof ik in mn doos ben getrapt met een stalen neus, en zo loop ik ook... en dan doen mn heupen zeer en mn linkerbil+bovenbeen..

Maar altijd goed om het in de gaten te houden.. :)
Dat ene weekje zingen we nou ook nog wel uit.. Ga er toch vanuit dat het daarna vanzelf verdwijnt :P
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')