Ah leuk een game die gewoon niet af isquote:
begint het steeds meer op te lijken ja...quote:Op maandag 26 mei 2014 18:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ah leuk een game die gewoon niet af is
Ik snap 'm niet.quote:
Ah, thanks.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:24 schreef VelitoX het volgende:
Overigens is net de pre-load "live" gegaan op Steam.
Is het in wezen ook . Ach ik neem die fouten er maar bijquote:Op maandag 26 mei 2014 18:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
begint het steeds meer op te lijken ja...
Helaas, lijkt me echt een toffe game.
Pardon ?quote:
Truequote:Op maandag 26 mei 2014 17:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ook maar als je het daar over heb barst er spontaan een aneurysma bij de modjes
Hij loopt een lege winkel binnen, draait zich om en ineens staan er 5 mensen in de winkel!quote:
Die glitches zijn toch gewoon grappig zolang ze je spel niet verneuken.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is het in wezen ook . Ach ik neem die fouten er maar bij
Ik download spellen soms om ze eerst uit te proberen. Als ik het echt waard vind koop ik het toch welquote:Op maandag 26 mei 2014 18:39 schreef DjinN het volgende:
[..]
Pardon ?
Ik betaal flink wat geld voor mijn downloads dus wat klets je ?
[..]
True
Ja dat zag ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:39 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hij loopt een lege winkel binnen, draait zich om en ineens staan er 5 mensen in de winkel!We zullen het over de physics van het doodschieten van die gast maar niet hebben.
![]()
Je kan er ook misschien nog van profiteren als het goed isquote:Op maandag 26 mei 2014 18:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die glitches zijn toch gewoon grappig zolang ze je spel niet verneuken.
Geen idee wie dat isquote:Op maandag 26 mei 2014 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja dat zag ik.Maar wie schoot hij neer?
ligt eraan of je al eerder een huis hebt gebouwd en of je voldoende lijm hebt gebruiktquote:Op maandag 26 mei 2014 18:50 schreef wolfrolf het volgende:
Aha dus het staat grafisch en physics technisch als een huis?
Ja, als ik niet zeker weet of ik een game echt leuk vind download ik hem inderdaad eerst (overigens heb ik dat in het geval van Watch Dogs niet gedaan). Als ik het leuk genoeg vind geef ik er ook geld aan uit om het spel daadwerkelijk te kopen. Ik betaal netjes voor mijn downloads dus ik weet niet waarom je mij aan gaat lopen vallen ? Heb je slecht geslapen ofzo ? Of verveel je je ? Of is het gewoonweg te moeilijk voor je om gewoon normaal te doen ?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik download spellen soms om ze eerst uit te proberen. Als ik het echt waard vind koop ik het toch wel
Dit soort gezeik proberen goed te praten![]()
![]()
Zul je wel weinig spellen leuk genoeg vinden om te kopen. Dat smoesjes kotst iedereen uit die games downloadquote:Op maandag 26 mei 2014 18:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, als ik niet zeker weet of ik een game echt leuk vind download ik hem inderdaad eerst (overigens heb ik dat in het geval van Watch Dogs niet gedaan). Als ik het leuk genoeg vind geef ik er ook geld aan uit om het spel daadwerkelijk te kopen. Ik betaal netjes voor mijn downloads dus ik weet niet waarom je mij aan gaat lopen vallen ? Heb je slecht geslapen ofzo ? Of verveel je je ? Of is het gewoonweg te moeilijk voor je om gewoon normaal te doen ?
En nu ga ik weer ontopic dankjevriendelijk
Jezus wat een zeikerd ben jij zegquote:Op maandag 26 mei 2014 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zul je wel weinig spellen leuk genoeg vinden om te kopen. Dat smoesjes kotst iedereen uit die games download
Ik zou t misschien ook downen, alleen om te kijken of mn pc t trekt.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Jezus wat een zeikerd ben jij zeg
Jij koopt zeker ook auto's zonder proefrijden? Want anders rij je gratis in een auto?
Jij weet net zo goed als ik dat 99% die game dan vervolgens niet koopt en het zo probeert goed te praten voor zichzelf en dat vind ik lachwekkend. Gaan we overigens een dure aankoop zoals een auto vergelijken met een game voor 25/30 euro op pc? Beetje scheef vind je niet?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Jezus wat een zeikerd ben jij zeg
Jij koopt zeker ook auto's zonder proefrijden? Want anders rij je gratis in een auto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |