Gamekings? Die gasten moet je niet serieus nemen. Die willen weleens een game reviewen zonder hem daadwerkelijk gespeeld te hebbenquote:Op zondag 25 mei 2014 09:47 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben zoooo benieuwd naar de reviews en vooral die van Tweakers.net en de video recensie van Gamekings.tv .
Als Watch Dogs bij Metacritic.com een gemiddelde cijfer krijgt van een 9 dan ben ik pas overtuigd om hem te kopen voor mijn Xbox 360 .
Ik hoop stiekem dat het een super vette game word .
Die dikke van Gamekings was laatst BF aan het streamen. Alleen maar in het rondrijden in zo'n klein wagentje en lol aan het maken. Ik telde 4 kills tegenover +- 30 deadsquote:Op zondag 25 mei 2014 10:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gamekings? Die gasten moet je niet serieus nemen. Die willen weleens een game reviewen zonder hem daadwerkelijk gespeeld te hebben
Bovendien heeft GK al lang een reviewquote:Op zondag 25 mei 2014 09:47 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben zoooo benieuwd naar de reviews en vooral die van Tweakers.net en de video recensie van Gamekings.tv .
Als Watch Dogs bij Metacritic.com een gemiddelde cijfer krijgt van een 9 dan ben ik pas overtuigd om hem te kopen voor mijn Xbox 360 .
Reviews voor dit soort games zijn altijd hoog ook al is het een kut spelquote:Op zondag 25 mei 2014 09:47 schreef abruzzese het volgende:
Het hacken is wel snel gewoontjes ja alleen die steampipes blijven leukquote:Op zondag 25 mei 2014 13:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Tof spel wel, al is de 'hacking' mechanic al snel (na 2 missies ofzo) al vrij saai geworden moet ik zeggen. Misschien omdat je echt overal bij ziet staan dat het te hacken is en je eigenlijk niets zelf kan/mag ontdekken.
Het verhaal is wel lekker aanwezig en wordt verteld in lange cutscenes en flashbacks. Hopelijk blijft dat zo en wordt het verhaal nog wat dieper. Heb nog maar 2 missies gehad ofzo, vandaag lekker verder spelen
watch_dogs.jpg.exequote:Op zondag 25 mei 2014 14:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoe heet die app van watch dogs waarmee je kunt spelen met iemand in het spel?
ctOS Mobile Companion Appquote:Op zondag 25 mei 2014 14:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoe heet die app van watch dogs waarmee je kunt spelen met iemand in het spel?
Oke, thanks!quote:Op zondag 25 mei 2014 14:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
ctOS Mobile Companion App
Komt ook pas dinsdag uit.
Voor de luierikken:quote:Op zondag 25 mei 2014 14:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Druk trouwens eens op Ctrl+U / View source.
Als je het niet in code-tags zet ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:32 schreef SherlockHolmes het volgende:
Shit, ziet er weer verknald uit hier op FOK! natuurlijk.
SPOILER: voor zeikerdsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SecretStoryWous op 25-05-2014 17:55:05 ]Dit is gewoon raar :l
nu genietenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja bedankt voor dit scrollfestijn.
En nu?
Misschien kan je het in een spoiler zetten zodat mensen zoals dit :quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja bedankt voor dit scrollfestijn.
En nu?
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Voordat je deze straks ook gaat posten, maar het vriendje van deze is ook al gevonden.
[ afbeelding ]
quote:
Maar na 10 uur ben je daar echt op uitgekeken.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Achtervolgingen zijn wel heel vet met al die speeltjes in de stad. Hele tijd rond karren en als je ff 2 seconden uit zicht bent een garage deur open maken, snel naar binnen, deur dicht en wachten. Spannund.
mag hopen van wel..quote:Op zondag 25 mei 2014 23:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Maar na 10 uur ben je daar echt op uitgekeken.
Ik had gister zwevende auto's! Maar waar vind ik screenshots?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:01 schreef SherlockHolmes het volgende:
Politie is enorm bugged. Ze rijden bij mij altijd over de rails en idd door treinen etc
Ik ga niet van elke bug die ik meemaak (en dat zijn er een hoop) een screenshot maken zodat Friday12 me op FOK! gelooft...quote:Op zondag 25 mei 2014 23:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had gister zwevende auto's! Maar waar vind ik screenshots?
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:36 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik ga niet van elke bug die ik meemaak (en dat zijn er een hoop) een screenshot maken zodat Friday12 me op FOK! gelooft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |