Hacking-mini game. En dan een perk omdat je een 'pro l33t h4ckz0rz' bent zodat je die mini-game niet meer hoeft te doen. Of dat je na 10 keer op een rij het vervolgens automatisch doet.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom zouden ze dat hacken complex moeten maken dan met zinloze knopcombinaties??
Ik ben ook ernstig benieuwd naar het persoonlijke verhaal van Aiden. Spreekt me in elk geval erg aan.
Meningen verschillen, gelukkihAnders was het maar een saaie wereld
Lijkt me dan weer niks eerlijk gezegd. Het moet een tweede natuur zijn om dingen te hacken dat moet juist met een klik gaanquote:Op maandag 26 mei 2014 21:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hacking-mini game. En dan een perk omdat je een 'pro l33t h4ckz0rz' bent zodat je die mini-game niet meer hoeft te doen. Of dat je na 10 keer op een rij het vervolgens automatisch doet.
Mja, kan begrijpen dat niet iedereen dat leuk vindt. Maar 'press x to be cool' vind ik ook weer zo suf.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me dan weer niks eerlijk gezegd. Het moet een tweede natuur zijn om dingen te hacken dat moet juist met een klik gaan![]()
Dan kun je bij dingen die moeilijker te hacken zijn altijd nog een mini game doen
Zit je in een chase moet je snel iets hacken moet je weer zo'n kut mini game doen. Dat haalt veel tempo uit de game en dat wil je niet op sommige momentenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mja, kan begrijpen dat niet iedereen dat leuk vindt. Maar 'press x to be cool' vind ik ook weer zo suf.
Uh nee. PS3 versie. Zeggen ze ook in het 1e deel.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lol als dit de eerste echte is, wat is mediacows dan?:
3 dagen geleden begonnen, zijn nu bij deel 12ook ps4 btw.
Je hebt gelijk ja, ze hebben ook pas net de PS4 versie, maar goed, eerste walkthough was wel mediacowsquote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Uh nee. PS3 versie. Zeggen ze ook in het 1e deel.
Screen tearing all over the place. Bij PS4 niet gespot.
Daarnaast is het volgen de walkthrough van Chris Smoove gewoon een Smoove move.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja, ze hebben ook pas net de PS4 versie, maar goed, eerste walkthough was wel mediacows![]()
Fucking slecht zegquote:Op maandag 26 mei 2014 22:55 schreef Tomansss het volgende:
Ubisoft kwam vandaag met 2 filmpjes naar buiten.
Dit.quote:
Deze manquote:
Steam is 10 am pas unlockedquote:Op maandag 26 mei 2014 23:34 schreef rumiii het volgende:
Als ik nu via g2play/steam een watchdogs key aanschaf,
kan ik m over een half uur spelen?
Neequote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef warp995 het volgende:
Zijn er hier mensen die hem op last gen dus x360 of ps3 halen?
Geen ideequote:Op maandag 26 mei 2014 23:36 schreef rumiii het volgende:
[..]
Zou ie via uplay wel over n half uur beschikbaar zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |