Werd achteraan gezet. Maar daar was de opzet te bewijzen meen ik. Denk dat dat hier niet gaat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat voor straf kreeg die daar ook alweer voor?
Ofcoz ... maar OF Rosberg maakte een echt foutje door de druk (en dan wordt de race ineens heeeeel lang) OF het is echt strategie.quote:
Nee banden van Q2 moet je op starten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ofcoz ... maar OF Rosberg maakte een echt foutje door de druk (en dan wordt de race ineens heeeeel lang) OF het is echt strategie.
Moet íe morgen nog iets met die banden?
Lijkt er wel op ja, in de spirit van Schu zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:03 schreef Googolplexian het volgende:
Ok ... was een expresje van ROS, duidelijk.
Dit leek niet op opzet idd.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werd achteraan gezet. Maar daar was de opzet te bewijzen meen ik. Denk dat dat hier niet gaat.
Mwah het leek er wel op.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dit leek niet op opzet idd.
Wel apart trouwens dat op een circuit als Monaco de startopstelling bijna volledig per team is. Alleen de McLarens en de Wiliams zijn van elkaar gescheiden.
Die is natuurlijk al eerder geflikt door een teamgenoot in de Qquote:
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:07 schreef beantherio het volgende:
Dit kan niet anders als een straf worden.
Dat lijkt me nog niet zo zeker. Zou best een echte fout kunnen zijn. Dat zou niet de eerste keer zijn onder druk: zie China.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:07 schreef beantherio het volgende:
Dit kan niet anders als een straf worden.
Ik ook niet, zeker na dit interview. Maar bewijzen, he.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is het Schumacher-incident all over again. Ik geloof voor geen meter dat dit toeval is.
Het was toen ook niet te bewijzen, het was waarschijnlijker dat het opzet was, maar het 'bewijs' bestond uit een merkwaardige gedachtenkronkel.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werd achteraan gezet. Maar daar was de opzet te bewijzen meen ik. Denk dat dat hier niet gaat.
Stukje Tabac en die snelle chicane bij het zwembad blijft geweldig om te zien met low fuel.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:12 schreef Twieki het volgende:
Als er iemand in mijn omgeving nu nog gaat zeggen dat de Formule 1 géén sport is, dan sla ik diegene op zijn bek.
Tijdens de race rijd je 90 minuten lang tussen de muren, tussen de vangrails... Ik kijk al ruim 20 jaar Formule 1, maar het is me pas vandaag opgevallen hoe hard ze langs de vangrails scheuren in Monaco. Daar heb je kloten voor nodig. Hele grote kloten.
Leuk om te lezen (ter confirmatie) :quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:12 schreef Twieki het volgende:
Als er iemand in mijn omgeving nu nog gaat zeggen dat de Formule 1 géén sport is, dan sla ik diegene op zijn bek.
Tijdens de race rijd je 90 minuten lang tussen de muren, tussen de vangrails... Ik kijk al ruim 20 jaar Formule 1, maar het is me pas vandaag opgevallen hoe hard ze langs de vangrails scheuren in Monaco. Daar heb je kloten voor nodig. Hele grote kloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |