Ah zo.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is bezig met een poging tot starten met behulp van een tweede remote desktop
Ben wel voor het einde thuis iig.
Oh ja da's niet zo best danquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:10 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Lotus is juist dramatisch, die rijden al op SS.
Met jouw post boven die van mij, kwam mijn post wat lullig over, ik doelde op Senna in 1988, die de winst weggooide omdat hij voor de tunnel rechtdoor ging in plaats van rechtsaf.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wendlinger lag toch ook wel een tijdje in coma....
Wat is Lotus aan het doen![]()
lijkt er wel op ja, denk ook dat ze ook hier net een paar 10de te kort komenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:11 schreef Googolplexian het volgende:
RIC gaat VET weer verslaan, dunkt me
Yep.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:11 schreef Googolplexian het volgende:
RIC gaat VET weer verslaan, dunkt me
Oh op die manier. Ja, dat was wel een knullige fout van Sennaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met jouw post boven die van mij, kwam mijn post wat lullig over, ik doelde op Senna in 1988, die de winst weggooide omdat hij voor de tunnel rechtdoor ging in plaats van rechtsaf.
Ook tig gezien in FP3 die dat deden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Das al 2 keer dat Magnussen rechtdoor schiet in St. Devote
Ik zeg Frijns erinquote:
Ja maar het was niet handig..quote:
Van Ericsson ja, als Massa niet aan de kant gaat zit hij hem in de weg en riskeert hij een penalty.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |